.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.maja.2025 15:34:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2007 17:50:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Flyer napisał(a):
Rogal,

Pracujesz nad tematem blokady na pompie w 2.5 (roczniki 2003/4) ? ;)


Pewnie nic jeszcze nie zdziałał... bo gdyby tak było już bym śmigał od odsimlokowanym programie... ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2007 23:28:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Raczej temat będzie nie do przejścia. Myśle że dla "zblokowanych" rozsądnym wyjściem będą większe końcówki wtrysków...

Pozdrawiam

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2007 23:56:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
No dobrze... skoro więc tak... to czy nikt nie obszedł jeszcze tego problemu? Nikt w PL tego nie robi? Wymiana pompy pomaga? (choć nie chciał bym teraz zmieniać, ale myślę przyszłościowo ;-) ).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2007 09:25:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
GrzesB napisał(a):
Wymiana pompy pomaga? (choć nie chciał bym teraz zmieniać, ale myślę przyszłościowo ;-) ).


ta chec zwiekszania mocy ... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2007 09:29:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2006 22:46:38
Posty: 2773
Lokalizacja: Koszalin Białogard
GrzesB napisał(a):
No dobrze... skoro więc tak... to czy nikt nie obszedł jeszcze tego problemu? Nikt w PL tego nie robi? Wymiana pompy pomaga? (choć nie chciał bym teraz zmieniać, ale myślę przyszłościowo ;-) ).


Mogę się z Tobą zamienić Grześ, oczywiście z dużą dopłatą z Twojej strony :D
Mówię o aucie, nie o pompie :):

[+]
Rogal, czy można by było dostać od Ciebie ten wykres z przebiegiem momentu i mocy w jakiejś wersji typu tabela z excelu, czy to wydruk z kosmicznej maszyny ?
Chciałbym nałożyć na niego swoje wyniki (wiesz - taki bodziec motywujący dla Ciebie) :D

_________________
A4 1.9 TDi Avant AWX '03 130 PS - dla żonki ;-)
A6 2.5 TDi V6 Avant AFB tiptronic 200 PS / 436 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2007 10:34:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 21:57:39
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
GrzesB napisał(a):
Wymiana pompy pomaga? (choć nie chciał bym teraz zmieniać, ale myślę przyszłościowo ;-) ).


Rozumiem, ze przewidujesz ewentualny pad VP44? :)
Jesli nie... to wolalbym chyba jednak wybrac sie bezposrednio do MTM :):

_________________
A4 2.5 V6 TDI Quattro S-line (AKE/2003)
http://www.a4-klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 18:00:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2007 17:10:01
Posty: 1
Lokalizacja: szczecin
witam. jak widzę Rogal jesteś skarbcem wiedzy tunningowej silników tdi. Ciekawi mnie co sądzisz o tego rodzaju tunningu: http://moto.allegro.pl/item267678065_ch ... 3_180.html Pytam bo wg komentarzy sprzedający ma duże grono wielbicieli (czytaj zadowolonych z efektów). JAK TO SIĘ MA Z RZECZYWISTOŚCIĄ I ŻYWOTNOŚCIĄ SILNIKA WG TWOJEJ WIEDZY. Zastanawia mnie też udzielona 36 miesięczna gwarancja!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 21:13:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
carlnova napisał(a):
Rogal, czy można by było dostać od Ciebie ten wykres z przebiegiem momentu i mocy w jakiejś wersji typu tabela z excelu, czy to wydruk z kosmicznej maszyny ?
Chciałbym nałożyć na niego swoje wyniki (wiesz - taki bodziec motywujący dla Ciebie) :D


Carl: wykresy są w formie plików z danymi ale do obsługi tylko przez soft hamowni. Więc nie przyda Ci się to. Co do Twoich parametrów to niestety wyniki z Vaga przy edc15 oraz edc16 w żaden spodób nie przekładają się na realia.

GrzesB: miałeś przyjechać ;)

Callahan: nie kupiłem od nich modyfikacji do własnego auta i nie testowałem jej przez 36mieciecy wiec moja opinia nie będzie Ci w niczym pomocna :-)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2007 22:43:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Rogal napisał(a):
GrzesB: miałeś przyjechać ;)


Dzisiaj byłem u Pawła ale Ciebie nie było :P
Olej zmieniony... spotkamy się przy następnej okazji :) :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 22:18:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.mar.2007 21:00:30
Posty: 609
Lokalizacja: Wrocław
Witam, Rogal, wiem ze to nie miejsce ale zadawalem posta i nikt nie odpowiedzial a widzialem ze wspomniales cos o koncowkach wtryskow, mi sie chyba koncza bo troche przydymia ( masz moje logi od Etronika ) wiec mysle o zmianie na nowe i moze od razu wieksze ( od AEL lub VW T5) wiesz moze czy pasuja do wtrysku od AAT ? I gdzie zrobie ( najlepiej na dolnym slasku)
Pozdrawiam i gratuluje nastepnego udanego chipa !

_________________
A6 C4 2,5TDI Automat AVANT + chip ABT !
Było:
A6 C4 2,5TDI Manual AVANT + chip ANGLIK- do sprzedania części!
F 126S 900ccm 45KM - sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2007 23:50:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
AAT zawsze będzie ci przydymiaćpo wymianie końcówek też

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2007 18:58:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2007 16:33:52
Posty: 22
Lokalizacja: Cork (irl)
Auto: A6 C6 le mans 3.0tdi virusowane grubo
Rorgal.... szacuneczek.
A tak z ciekawości zajmujesz się też benzynami?
chodzi mi o 2,7 biturbo 01 aza?
na początku roku wybieram się nim do PL i chciałbym go troszkę kopnąć.
pozdro DJ

_________________
A6 S-line 2.7 BiTurbo '01, AZA, Quattro, 300KM -ale to juz bylo...
A6 C6 le mans 3.0tdi '07 zavirusowane, nie szczepione!
www.corkturbo.ie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2007 23:02:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Końcówki wtrysków będą pasować - to takie same budową wtryskiwacze.

Co do 2.7Bit to możemy ją zrobić :-)

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2007 22:06:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,21956.0.html :D

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2008 20:17:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2008 17:30:59
Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Miałem ostatnio przyjemność profesionalnej rozmowy oraz diagnozy
z ,,Rogalem" w sprawie mojego nieszczęśliwego 2.5 tdi V6 i pewnie nie bedzie to dla Was żaden zaskakujący fakt,ale dodaje od siebie,ze jest to bardzo kompetentny i co najważniejsze bardzo ale to bardzo zaufany w moim odczuciu ,,swoj chlopak" ,szczerze powie Wam co jest nie tak z Waszym autem.Polecam go w 100%.Chłopak szczery i nie owija w bawełne,ze
100% pewnością polecam go.Naprawdę chłopak na medal.Jak przeczyta posta to domyśli sie kto go napisał.Pozdrowionka ,,Witek"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2008 20:40:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2008 17:30:59
Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
I jeszcze jedno,nie wiem czy sie Wam chwalił ale swoje 1.9 tdi zrobił na 240ph,chłopak jest b.dobry w tym co robi,a podejżewam że te 240ph to jeszcze nie koniec,a co najlepsze to to,ze zachował przy tym w 100% wytrzymałość wszystkich podzespołów swojego 1.9 tdi Passata,przeróbki zrobił nie małe ale przy pojemności 1.9 tdi to nie lada wyczyn.Uwielbia to co robi,to widać od razu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2008 20:54:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Ale żeś przycukrował :D Rogalik ma 2.0TDI :peace:

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2008 20:59:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
rocky22100 napisał(a):
I jeszcze jedno,nie wiem czy sie Wam chwalił ale swoje 1.9 tdi zrobił na 240ph,chłopak jest b.dobry w tym co robi,a podejżewam że te 240ph to jeszcze nie koniec,a co najlepsze to to,ze zachował przy tym w 100% wytrzymałość wszystkich podzespołów swojego 1.9 tdi Passata,przeróbki zrobił nie małe ale przy pojemności 1.9 tdi to nie lada wyczyn.Uwielbia to co robi,to widać od razu


Zastanawiam się jak można podnieść moc w 1.9 tdi jakie by ono nie było a wszystkie podzespoły były nadal tak samo odporne na uszkodzenia jak w przypadku seryjnego softu. Jedna z większych bolączek każdego kto przerabia samochód jest właśnie wytrzymałość mechaniczna podzespołów takich jak głowica czy układ korbowo tłokowy. Nie ujmując nic dla rogala, ale jeśli ominął jakoś ten problem to jest CUDOTWÓRCĄ. Jeśli nie to bardzo go polubiłeś i przypisujesz paranormalne zdolności, zaślepiony swego rodzaju)naturalną) fascynacją.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2008 21:17:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2008 17:30:59
Posty: 15
Lokalizacja: Warszawa
Na tyle co mi wiadomo to ma on 1.9 tdi,ale ten spór to najlepiej rozwikła on sam,więc czekamy na jego odpowiedz,a co do poprzedzającego postu to moja odpowiedz jest nastepująca - chłopak zna sie na rzeczy b.dobrze i nie zauroczenie a kontakt z wieloma mechanikami ktorzy mieli styczność z moim AKE 2.5tdi oraz moje odzcucia co do ich kompetencji opisac moglbym w kilku słowach,ale nie chce im ubliżać bo to już za mną.Masz rację mnie zauroczyl jednym,co jest nie spotykane u ,,obcych mechaników"nie zamydla ci oczu bzdurami tylko mówi jak jest... Szczery do granic i za to jemu ,,cukruje"-tak jak to napisał poprzednik,moja strata,ale jego racja(Rogala).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2008 21:25:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Nie miałem doczynienia osobiście z rogalem, ale sądząc po wypowiedziach i relacjach innych to posiada ogromną wiedzę i ma zdrowe podejście do tematu. takie coś potrafi zauroczyć sam wracam z bananem na twarzy po wizycie u kogoś kto naprawdę wie co robi.
Mi jedynie chodzi o to, że nie da się wycisnąć takiej mocy nie obciążając podzespołów więcej niż na seryjnych parametrach. Można wymieniać niektóre elementy, ale inne muszą zostać.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: