.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.cze.2025 03:34:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 13:11:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Teraz ja już mam poluzowane to kółko to idzie lekko ręką kręcić ale jak ktoś ma zapieczone to jak ręką szarpnie to mu się przestawi jak mi o wiele za dużo:)

tylko że ja nie mam klucza 27:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 14:02:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
A oto moje wyniki przy USTAWIANIU Kąta początku wtrysku:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 74b09.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... da4a2.html

Może zostać czy coś jeszcze zmienić??
Póki mam osłony od paska zdjęte:)


PS. wie ktoś za co i od kogo otrzymałem OSTRZEŻENIE?? Widzę i sam się dziwiłem:)
Chyb a ktoś mnie nie lubi na forum:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2007 14:29:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
OK.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2007 22:03:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
mam prośbę czy mógłby ktoś rzucić okiem na te logi statyczne zrobione po wymianie termostatu i po uszczelnieniu całego silnika , wymianie oleju na MOLTUL?

Oto one:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 89dd5.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 4b763.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 3ba3f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 55ef0.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... de40f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 61250.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 01f92.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7d4d4.html

Logi dynamiczne już niebawem:)
Czy coś się zmieniło i czy muszę coś ustawiać??;Kąt początku wtrysku??
czy coś wam innego nie pasuje?/
Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2007 09:47:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
ruszać coś ten kąt początku wtrysku?? Czy zostawić go w spokoju??

Może dałbym rade opóźnić go do tych 2,0?? Bo teraz jest 2,8-3,0.
jak myślicie czy to coś da, jakiś zauważalny efekt??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2007 10:30:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
teodor2424 napisał(a):
mam prośbę czy mógłby ktoś rzucić okiem na te logi statyczne zrobione po wymianie termostatu i po uszczelnieniu całego silnika , wymianie oleju na MOLTUL?

Oto one:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 89dd5.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 4b763.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 3ba3f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 55ef0.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... de40f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 61250.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 01f92.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7d4d4.html

Logi dynamiczne już niebawem:)
Czy coś się zmieniło i czy muszę coś ustawiać??;Kąt początku wtrysku??
czy coś wam innego nie pasuje?/
Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję:)



Teo,

jest idealnie.
:peace:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2007 12:36:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
No i zrobiłem w ciężkich warunkach ale zrobiłem LOGI DYNAMICZNE NA CZWARTYM BIEGU:)

Możęcie ocenić i pomóc??

Bo coś chyba jest nie tak. A co do tego że nie miałem wciśniete pedału gazu do końca to MIAłEM NA 100% nie wiem dlaczego vag zapisał tylko 95%. Wnet bym podłoge przebił stopą:)

Prosze o ocenę:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Czy coś jest tutaj nie tak???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2007 13:31:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
pedał gazu.
wykręć go i obejrzyj.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2007 14:07:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
pedał gazu.
wykręć go i obejrzyj.


Nie trzeba wykręcać ;) ... . To pedał starego typu (z linką prowadzącą potencjometr), który należy wyregulować - z użyciem VAGa i kilku prostych narzędzi. Rzecz szczegółowo opisana w ELSA-ie i nie ma sensu kopiować na Forum.

(uprzedzając :): - tym razem również nie skłamałem :-) :P )

;) :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2007 17:39:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
kurcze aktualnie nie mogę odpalić ELSA czy ktoś mógłby mi pomóc w rozwiązaniu tego tematu?? I Piotruś proszę napisz jak to wyregulować i jakie dodatkowe proste narzędzia będę potrzebował:)??

Czyli całe pomiary są do d...y bo gaz nie był na 100%??
I nic nie można wywnioskować po tych logach??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2007 20:03:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Piotruś proszę cię szukałem dzisiaj w ELSA to co pisałeś o tym pedale gazu i nic nie mogę znaleźć. Czy mógłbyś chociażby mi na PW lub w jakiś inny sposób jak nie chcesz na forum przesłać te informacje Jak ustawić poprawnie i zVAGować pedał przyśpieszania??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2007 16:13:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
Wszystko ładnie pięknie ale u mnie pojawił się problem z Pedałem gazu i już nie wiadomo co robić??
Kurcze może ktoś inny jak Piotruś i meszrum ma coś do powiedzenia?? Może ktoś wie dlaczego pedał gazu ma tylko 95% zamiast 100%???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2007 16:17:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Teo,

wg ETKA'i pedał gazu w tych TDI jest w pełni elektroniczny. tak jak Ci mówiłem nie jestem jednak tego pewien więcej niż w 50%.
wykonaj telefon do ASO i będziesz wiedzieć wszystko.

jeżeli pedał jest elektroniczny i nic go nie blokuje, to chyba jedynie Kobra7 będzie w stanie Ci pomóc...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2007 18:44:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Do VIN : ... 4BX200000 pedał gazu steruje "oddzielonym" potencjometrem 028907475AL (wymaga prostej regulacji).

Od rocznika modelowego 2000 pedał gazu jest zintegrowany z potencjometrem (tego się nie reguluje) 8D1721523F .

Odczyt wartości wykonuje się na kanale 002 w sterowniku silnika (01) .

Pedał maksymalnie wychylony musi osiągać wartość 100% - dokładnie w miejscu "oporu". Jeżeli nie osiąga (lub osiąga 100% wcześniej niż nastąpi oprór) - konieczna jest regulacja polegająca na wyczepieniu drążka regulacyjnego z dźwigni pedału i skrócenie lub wydłużenie go obracając "gwintowany drążek" (działa podobnie jak "śruba rzymska") .

Obrazek

Naprawdę - wystarczy się schylić i popatrzeć ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2007 19:44:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
kurcze jeżeli jest tak u mnie jak pisze Piotruś to faktycznie bajecznie prosta sprawa:)
Jutro zobaczymy bo dzisiaj już nie schodzę do garażu:)
Dzięki za pomocną dłoń:)

Opiszę jutro jak i co zostało wykonane:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2007 12:25:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
regulacja tego pedału gazu to całkiem prosta sprawa. Tak jak pisałeś zabezpieczona tylko ta sróba jest opaską zaciskową którą trzeba uciąć przekrecić śróbą rzymską i jest ok założyć naową opaskę i śmigamy na 100% gazu:)


Teraz urodził się u mnie nowy problem a mianowicie ciężkie zapalanie tak jak to miało miejsce przed wymianą termostatu.

Wydaje mi się z moich ocen logów że kąt początku wtrysku jest dobry tylko co może byc przyczyną tego że musże piłować ok 5-7sec aż zapali??

Może zerkniecie na logi??
Prosze oto one:

Najpierw:
000-001-003 N
Obrazek

004,007,013N
Obrazek

014,018N
Obrazek

000BS
Obrazek

003BS
Obrazek

004BS
Obrazek

011BS
Obrazek

To tylko statyczne ale może coś możecie powiedzieć na ich temat??

Bo to odpalanie to naprawdę wkurzająca sprawa:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2007 12:58:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
A co ze świczkami? Sprawne? Wymieniane?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2007 13:05:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
GrzesB napisał(a):
A co ze świczkami? Sprawne? Wymieniane?


Wymieniane wszystkie na oryginały razem z czyszczeniem EGR dolotu całego, uszczelnienia misek, wału korbowego, wymianie odmy, itp.
Wszystko było zmieniane i świeczki chyba nie przepaliły by się w 2 miechy:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2007 14:37:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2007 09:51:55
Posty: 113
Lokalizacja: Suwałki
Mialem podobny problem, okazalo sie ze automat/przekaźnik do swiec. Przepalone byly te blaszki w nim i mimo tego ze kontrolki od swiec sie paliły - nie byly grzane. Masz go pod kierownica - trzeba zdjac dolne osłony. Sprawdź te dwa duze bezpieczniki czy sa ok i tam tez tam w okolicach jest ten przekaźnik. Kat wtrysku masz bdb wg mnie. Jesli nie masz powietrza w układzie to tylko problem z grzaniem swiec - o ile problem wystepuje tylko w ujemnych temp. Takie moje zdanie. Powodzonka :peace:

PS. jeszcze jedno zeby sie upewnić ze to ten przekaźnik jest walnięty - to przed porannym rozruchem wyjmij go (to taka kostka jak wyzej opisalem) i jezeli wtedy bedzie tak samo (źle i długo odpali) - to masz odpowiedź

_________________
[AFB] A6 C5 2.5TDI, 1999r. 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2007 15:48:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2007 16:51:36
Posty: 1002
Lokalizacja: pomorskie
chyba to błędna diagnoza z tymi świeczkami i przekaźnikami:)
Bo przy grzaniu świec kontrolka woltomierza spada i potem następuje cyknięcie (wyłączenie się przekaźnika) i wzrost na woltomierzu. więc to napewno nie świece:)

Kurcze a w dodatku problem jest nieuzależniony od temperatury.
Dzisiaj miałem u nas +2 stopnie i to samo jak i w -5.
kurcze a myślałem ze kąt początku wtrysku do regulacji a jednak jest ok.

Czyli co to może być??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: