.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 16:59:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2 gary padły
PostNapisane: 26.lut.2005 13:29:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
witam, jak w temacie, autko chodzi tylko na 3 cylindry, w 4 i 5 kompresja ponizej 3, jakies sugestie? ja osobiscie podejrzewam uszczelke pod głowicą, ale może zanim rozbiorę, to ktoś mi coś doradzi?
Na pierszym 8, na 2 - 6i pół, na 3 - 10.....
dodam ze jak juz wracałem z warszawy do krakowa , to juz zaczynał szarpac i tracił moc, wiec przejechałem w ten sosób jakies 250 km...
dzieki za wszelkie odpowiedzi
pozdrawiam

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 13:37:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
przy tej różnicy na cylindrach ja, ściągnął bym czapkę, to za duża różnica.
Jakim sposobem wykluczyłeś gniazda,zawory,pierścienie,gładź cylindrów?
Czy autko dostaje/dostało temperatury?
Ile przejechane?

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 13:54:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
Hmm..no właśnie sie przymierzam do ściągnięcia, tyle ze pomyslalem sobie , ze moze jest jakis sposob, zeby sie upewnic co tam tak naprawde mieszka..
temperatura w normie, na trasie nie przekroczyła 130 temp. oleju( przy prawie cały czas stałej ok 160 - 180 km/h), woda tez ok
nie wiem ile ma przejechane, bo to silnik z 2 reki, ja od zmiany silnika zrobiłem na nim prawie 30 000, z tym ze prawie nic w nim nie ruszałem, przy podmiance zmienilem tylko swiece i uszczelke pod dekiel zaworow, do tej pory nie bylo z nim klopotow...
głównie chodzi mi o to , czy w. opisana syt( czyli 4 i piaty nie pracuja po zdejciu kabla nie ma roznicy w pracy silnika i z taka komprresja), jednoznacznie wskazuje na uszczelke pod głowica, czy tez mozna sie spodziewac wiekszej miny;)
pzdr
aha i olej zmieniam średnio co 6-7 tyś, mobil połsyntetyk

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 14:26:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
OT/ Nudas wpadnij na jakiegos spota, jak Jedrek doprowadzi furaka do perfekcji ;-) bardzo chętnie przywitamy pierwsze 2,2T w krakowskich szeregach /OT

pozdrawiam.

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 15:40:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

jezeli stracil nagle moc to raczej uszczelka plus gniazda
co do gladzi i perscieni to raczej w audi rzadko sie zdaza zeby przy probie olejowej wychodzili nie szczelnosc pierscieni

wlej troche oleju do cylindra i sprawdz jakie bedzie cisneinie jezeli wieksze to znaczy ze pierscnie

jezeli masz gaz to pewnie powypalane gniazda zaworowe bo na gazie 2 gen bedziesz mial za mala dawke paliwa

etc bez zdejmowania glowicy trudno powiedziec a jak juz masz ja zdjeta to mozesz jej zrboic maly remoncik

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 15:57:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
U mnie tak było. Wywaliło uszczelke pomiędzy 2 i 3 cylidrem i dmuchało z jednego w drugi. Ciśnienie miałem około 4.5 na tych dwóch.
Tak czy siak głowiczka jest do zdjęcia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 19:11:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2004 17:05:51
Posty: 115
Lokalizacja: Kraków
zrób koniecznie próbe olejową ! bo ja z kumplem kiedys nie zrobilismy obstawiając uszczelke,i po rozebraniu po uszczelce nic nie było widać długo debatowaliśmy co to może być,wyciagaliśmy tłoki i ogólnie dużo zabawy było,ale złożyliśmy i rzeczywiście była tylko uszczelka.
a przypadek był taki jak u ciebie.

_________________
A6,C5 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 19:27:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
No wiesz co Nudas...kopnij ode mnie swoje Autko serdecznie w tyłek... Tyle serca w nie wkładasz i to wiem doskonale, a ono Ci taki numer wycina... Ehh... Zwalaj glowicę. Nie ma co teoretyzować przy takich ciśnieniach.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 20:55:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
Hmmm...Marcin, Jedrek jest cudotwórcą, ale nawet on już załamuje ręce jak mnie widzi:P:P..hehe, już wie co go czeka po weekendzie..:),
Co do reszty, to jest to jakieś pocieszenie ( szczescie w nieszczesciu ;), ze inni uzytkownicy mieli podobne przypadki i skonczyło sie tylko na uszczelce pod głowicą, hehe..jeden silnik juz zmieniałem i to 6 tys po generalce, wiec dlatego to tylko:P,
Kefir, cóż, hmm..kopa na pewno dostanie, masz to u mnie:), ale w gruncie rzeczy lepsza uszczelka od regeneracji turbo:P
Aha..gazu nie mam i nie zamierzam zakładać..dosyc sie tu naczytałem o problemach klubowiczów posiadających taka instalacje, a jak widac mam na razie dosyc swoich..:), zreszta, co tu dużo gadać...mimo ze pali ok 15-16 98pb na 100km i psuje sie cześciej niz moja koleżanka blondynka razy w roku odwiedza fryzjera to i tak jestem w niej zakochany..w niuni a nie w koleżance..:P:P...i nie wyobrażam sobie zamiany na inne
pozdrawiam wszystkich

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 21:49:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lis.2004 00:41:57
Posty: 77
Lokalizacja: Zabrze
Wlej 50ke oleju do cylindra i wtedy zmierz kompresje. Jesli sie poprawi znaczy ze to od cylindrow , piierscieni itp. Jesli nie bedzie poprawy to raczej zaworki , głowica itd.

_________________
*Audi Coupe GT* 2.2 * 86r. Z czarna tasiemką na antence :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 21:59:04 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Wojtek a miales ustawiona mieszanke ? przed ta awaria wszystko bylo w idealnym stanie ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 22:07:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
Witaj Hans:)
ups...wlasnie z mieszanka to były lekkie jaja...
albo zapalał bez problemu ale potem na goracym lubil gasnac i nie szło go odpalic, albo na odwrót...w koncu ustawilem go tak, ze cały czas w rozdzielaczu tak "" bzyczało"" i sie uspokoiło..tylko od czasu do czasu lubił zgasnąc ostatnio...myślisz ze cos namieszałem z mieszanka??:(:(
bo ciągnął ładnie, turbo się włączało przy 3000 i szedł bez problemu do odcięcia, nie dymił, nie szarpał...

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 22:15:41 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak bylo za ubogo a jechales dluzszy czas na max doladowaniu (160-180km/h) to moglo poupalac zawory ... jak nie dymi to gorzej jakby mialo lekko dymic na czarno ... szkoda ze nigdy na analizatorze nie sprzwdzales tego ... teraz masz w Kraku hamownie obciazeniowa 4x4 w V-techu to mozesz sie tam pojawic na sprawdzeniu afr a jak sie podejma to i moze zestrojeniu ...

turbodoladowanie to cudowna sprawa ale tez przeklenstwo dla silnika jak jest zle zestrojone

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 22:21:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
Hmm..wiesz..kiedys ze 2 razy ustawialem na analizatorze mieszanke wg ksiazki i ...wielki zonk..auto w ogole nie chcialo zapalic..sluchaj, mam glupie pytanie, bo juz sam nie wiem...jak stoisz przodem do maski i krecisz imbusem na skladzie mieszanki to w ktora strone jest powietrze a w ktora paliwo? tzn jak zaczyna sie odzywac to " bzyczenie" to jest wiecej powietrza czy paliwa? bo jak krecisz w prawo to wlasnie zaczyna bzyczec......

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 22:47:57 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak w prawo to wiecej powietrza jak w lewo to wiecej paliwa

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 22:53:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
UPs...to Ty mozesz miec racje z tymi zaworami..ehhhh, trudno, tak działa prawo serii..;), no nic, wszystko bedzie jasne jak ściągne głowice, w zasadzie zawory to jeszcze małe piwo...gorzej jak reszta bedzie przypominac mój poprzedni silnik..:(..tak czy inaczej 1000 pln juz nie moje...w najlepszym wypadku...

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 22:57:12 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
w najgorszym gadaj z Kefirem :D :P ...tymrazem on moze Cie poratowac ...ale poki co odpukac .... niech to jednak bedzie jakas pierdola .... typu uszczelka albo jakis syf na zaworach :peace:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 23:37:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Ja bym wlał paliwka i zrobił 100km na opór 180-200 a nawt 220 a co wszystko sie może dotłucze i wóz zacznie chodzić .

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 23:43:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
Heh..ona pojdzie nawet 250 i to bez problemu, to raz, a dwa...coz, podoba mi sie ten silnik i raczej nie chce go dotłukiwać...;).....ale dzieki za posta
pzdr;)

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2005 23:58:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
mały v8 napisał(a):
Ja bym wlał paliwka i zrobił 100km na opór 180-200 a nawt 220 a co wszystko sie może dotłucze i wóz zacznie chodzić .



:diabel: maly chcialbym w taki sposob naprawiac auta hehe
uwazaj z takimi postami bo moze sie czasem jaka chlopczyna "przewiesc"
a tak wogole to milej roboty...tez obstawiam uszczelke a dla wyluzowania wczesniej polecam 2 zywce spozyc hehe
pozdr

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: