.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 10:37:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Silnik krokowy (zawor biegu jalowego)
PostNapisane: 28.lut.2005 09:49:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2004 14:11:53
Posty: 30
Lokalizacja: pomorskie
Witam
Czy mial ktos problemy z silnikiem krokowym w audi 80 B4 2.0?? I czy mozna go zastapic od innego auta...

_________________
..: Audi 80 B4 2.0 E :.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik krokowy (zawor biegu jalowego)
PostNapisane: 28.lut.2005 11:58:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
n0bi napisał(a):
Witam
Czy mial ktos problemy z silnikiem krokowym w audi 80 B4 2.0?? I czy mozna go zastapic od innego auta...


Czesc. wiele osob ma problem z tym zaworkiem. Moze byc ciezko z doborem tego zaworka od innego autka, bo wiem ze nawet w poszczegolnych modelach audi są rozne. Ogladalem kilka tych zaworkow, moim zdanie są one dosc solidnie wykonane i chyba trudno jest je zepsuć :) co najwyzej moga sie zabrudzić (kapiel w benzynce pomaga), czasem, ale nie jestem tego na 100% pewny moze sie rozlegulować jego pozycja "0" gdy wyrobi sie srubka regulacyjna (chyba z mosiądzu).

Czesto przyczyna swirowania obrotow moze byc inna, niz uszkodzony zaworek. U mojego kolegi np. uszkodzil (odgiął) sie mikroprzelacznik przy przepustnicy, podajacy sygnal o zamknieciu jej. Do tego czujnik temp silnika, przy awarii ktorego moga byc podwyzszone obroty (ssanie). Czasem nieszczelnosci w ukladzie dolotowym powodują dziwne sytuacje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2005 20:13:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lis.2004 14:11:53
Posty: 30
Lokalizacja: pomorskie
u mnie napewno jest to zawor po przeczyszczeniu moge np pojezdzc z tydzien lub dwa tygodnie i to samo zaczyna sie dziac... czyli sam jak by sobie gazu dodawal... :(

_________________
..: Audi 80 B4 2.0 E :.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2005 20:22:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
WD 40 i preprat do czyszczenia gażników, powinno pomódz na dłużej, najlepiej zostawic na noc w bezynie ekstrakcyjnej a potem wyżej wymienione srodki

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2005 23:02:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Najczęśtsze problemy z silniczkiem występują przy gazie, a własciwie zawsze coś sie dzieje jak sie go wstawi.... jakby sie raptem psuł krokowiec.

Ja powiem tak > miałęm problemy z silniczkiem krokowym po wstaieniu gazu > gazownicy postawili diagnoze ze to w 100% on > co było bzdurą zupełną wynikająca z ich mało profesjonalnego podejścia, jak i wiekszości...
gazu psuje odczyty i całe sterowania. tym bardziej instalki na sztukę.

ustawiłem sobi to poprawnie i silniczkek k. chodził ok, niestety nie jest to łatwe. :peace:

Teraz nie mam gazu i jeżest elegncko>

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: