.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 21:38:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z nowym akumulatorem
PostNapisane: 25.lut.2005 12:10:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Mam problem. Kupilem nowy akumulator jakies 3 tyg temu.
Teraz zauwazylem ze coraz gorzej bierze. Gdy rano odpalam po nocy
ok -5 w nocy to musi tak dluzej zakrecic. To samo sie dzieje po calym dniu stania na powietrzu w tem ok 0st - tez dluzej musi zakrecic.Dodam ze ze starym akku nie mialem takich problemow. Jaka moze byc przyczyna?

czy jest jakas opcja zeby na postoju tracil ???

aha dodam ze robilem pomiary to wyszlo (silnik po 2 godz od ostatniego odpalenia)

14,5V nap max
11,5V przy rozruchu

podobno te wrtosci sa ok. Co moze byc ???

Aku TOPLA

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2005 13:15:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2005 11:34:57
Posty: 107
Lokalizacja: Rzeszów
Te wartosci sa jak najbardziej ok.
Moze akumulator lipa?? Koledze po miesiacu aku padl, oddal na gwarancje i po wymianie dalej lipa. Jezeli akumulatory to tylko Centra albo Bosh -- te na pewno nie zawioda.
Choc z drugiej strony jak przy rozruchu masz 11.5 to to wlasnie wskazuje ze uku jest dobry, przy slabym spada do 9 albo nawet 8V. Wiec moze, to nie wina aku?? To ze kreci dluzej to nie znaczy ze akumulator padl, na nowej bateri kreci szybciej ale nie koniecznie krocej.

_________________
Audi A4 1.8 ADR `96 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2005 13:56:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2004 20:54:23
Posty: 273
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Ja mam Magnetti Marelli 2 lata i jest super. Mam alarm, dwa immobilisery, zawsze włączam radio ze wzmacniaczem i jest oki. No po 3 dniach ciężej kręci, ale to norma. Tylko pali mi prawie na dotyk - nawet po nocy...

_________________
B4 klima i gaz.
VW Passat B5 Variant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2005 13:59:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2004 20:54:23
Posty: 273
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Jak nie miałeś problemów na starym to po co zmieniałeś???...

_________________
B4 klima i gaz.
VW Passat B5 Variant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2005 14:06:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 13:18:18
Posty: 93
Lokalizacja: Warszawa
ewidentnię uszkodzony masz akumulator, ma bardzo dużą upławność czyli zanik pojemności w czasie - jeśli masz opcje to go oddaj i kup nowy - jeśli nie czekaj na wymianę gwarancyjną . Ja wymieniałem na przestrzeniu kilku lat w różnych autach akumulatory i marką- 100% faworytem jest dla mnie MOLL - pOLECAM

_________________
BYŁO AUDI A4 SEDAN 1,9TDI 96'

TERAZ HONDA CIVIC 2004


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2005 14:12:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
a ampery mo te same?
a jak kreci dluzej to co odrazu czuc ze spada z mocy czy kreci w miare rowno bo jesli tak to niewina akumulatora
oczysc sobie mase silnika
pozdr

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2005 15:31:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Kurel napisał(a):
ewidentnię uszkodzony masz akumulator, ma bardzo dużą upławność czyli zanik pojemności w czasie - jeśli masz opcje to go oddaj i kup nowy - jeśli nie czekaj na wymianę gwarancyjną . Ja wymieniałem na przestrzeniu kilku lat w różnych autach akumulatory i marką- 100% faworytem jest dla mnie MOLL - pOLECAM


W pełni się zgadzam. Mój kumpel przechodził to samo tydzień temu, nawet wymienił szczotki i regler dla pewności ;-)

Topla bleee.
Centra, Bosh git!

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2005 16:01:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2004 16:09:29
Posty: 367
vlazlo napisał(a):
Jezeli akumulatory to tylko Centra albo Bosh -- te na pewno nie zawioda.


Centra dobra firma - z tradycjami - pamiętam jak byłem młokosem to sie centrowe bateryjki wylewały raz w radiu raz w latarce :)

Dobre akumulatory są teraz firmy Krager - jest to firma produkująca akumulatory montowane fabrycznie w autach segmetnu VW/AUDI. Bosch robi drogi sprzęt - pozatym jest teraz dużó podróbek Boscha (akumulatorów i świec). JAk kupowac Boscha to tylko bezobsługowe silvery.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2005 23:15:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
xawier napisał(a):
Jak nie miałeś problemów na starym to po co zmieniałeś???...


Na starym nie bylo problemow do -5 :D

Cytuj:
a ampery mo te same?
a jak kreci dluzej to co odrazu czuc ze spada z mocy czy kreci w miare rowno bo jesli tak to niewina akumulatora
oczysc sobie mase silnika
pozdr


Kreci w miare rowno ale dluzej.
Ampery ma oki bo 45Ah

Poziom elektrolitu jest oki, LAdowanie tez. Dzis w nocy ma byc -18 wiec bedzie dobry test :|

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2005 02:38:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
heh to jak kreci rowno a auto ci niepali to wina wtrysku od ssania moze co?
mi slabo kreci rano(pod blokiem) a pali od strzala przy kazdym mrozie jaki byl moze zaplon trza przestawic albo swiece nowe itd
pozdr

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2005 11:39:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2005 11:34:57
Posty: 107
Lokalizacja: Rzeszów
Jak kreci rowno to daj spokuj temu biednemu akumulatorkowi :P

Bardziej sie skieruj w strone tego co weesky napisal albo cos w tym stylu. :):

_________________
Audi A4 1.8 ADR `96 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2005 21:13:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Pisalem wczesniej ze ze swiecami/kablami/zaplonem i innymi sprawami jest wsio
ok bo na starym akuu takich jaj nie bylo.
Dzis mi jeszcze zapalil a bylo ok -15 st ale załechtał ze 3 razy zanim
zapalil. w sumie ze 2 sek trwala cala operacja :diabel:


W sumie to dziwna sytuacja wyglada to tak jakbym na
postoju mial dodakowego pozeracza pradu :(

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2005 02:42:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2003 12:29:57
Posty: 456
Lokalizacja: Kraków
Jakby Ci na postoju coś pożerało prądzik to by Ci wolniej kręcił albo zaraz padał. Zimny akumulator nabiera mocy dopiero po 1-2sek, u mnie przy temp. poniżej -5 pierwsze 3 "chewtnięcia" są na rozbudzenie :P , potem przerwa 5 sekund i za drugim razem pali od razu. Kiedyś ktoś mi to tłumaczył dlaczego tak jest ale w tej chwili nie pamiętam ;)
Każdy nowy akumulator powinien być sformatowany (w komórce też :D ). Nie wiem czy samochodowe sie formatuje ale czemu nie, skoro to elektrolit.
Rozładuj go do zera a potem naładuj najlepiej małym prądem, jeśli masz taką możliwość. 45Ah od zera powinien ładować się ok 20h prądem 2A. To optymalne warunki do ładowania :peace:

_________________
==========================
"Errare humanum est"...
...aż wreszcie trafiłem na AUDI
==========================

A80 B2 '82 1,8 PV 110KM - kolekcjonerski :)
Opel Vectra A '91 1,8 90KM - użytkowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2005 10:10:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2004 20:55:44
Posty: 43
Lokalizacja: Podkarpackie
Maroo napisał(a):
Każdy nowy akumulator powinien być sformatowany (w komórce też :D ). Nie wiem czy samochodowe sie formatuje ale czemu nie, skoro to elektrolit.
Rozładuj go do zera a potem naładuj najlepiej małym prądem, jeśli masz taką możliwość. 45Ah od zera powinien ładować się ok 20h prądem 2A. To optymalne warunki do ładowania :peace:

Piewrwszy raz słysze żeby formatować akumulator samochodowy :D , to rozładowanie do zera chyba więcej mu zaszkodzi niż pomoże :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2005 14:24:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2003 12:29:57
Posty: 456
Lokalizacja: Kraków
Producenci podają że raz na jakiś czas należy naładować akumulator prostownikiem, (o rozładowaniu nie piszą to fakt) ja tylko powiem, że przy moim poprzednim aku miałem problemy w zime, szybko padal. kiedy raz zachewtalem go na śmierć, potem ładował się 26h i przez całą zime ani raz nie zawiódł.
Stąd wnioski :D

_________________
==========================
"Errare humanum est"...
...aż wreszcie trafiłem na AUDI
==========================

A80 B2 '82 1,8 PV 110KM - kolekcjonerski :)
Opel Vectra A '91 1,8 90KM - użytkowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2005 19:24:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Sprzedawca mi zalecil zebym go postawil na noc pod prostownik
i powinno pomoc. Nie wiem czemu cos takiego moze pomoc skoro dzien w dzien laduje go na trasie ok 70km :?:

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: