.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 15:09:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: prośba do posiadaczy silnika JN albo ETKI
PostNapisane: 01.mar.2005 09:41:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2004 06:40:57
Posty: 101
Jak w temacie, uprzejmię proszę o podanie numeru katalogowego przekaźnika pompy paliwa. Dzwonilem do ASO, ale oprócz ceny innych, istotnych dla mnie danych nie chcieli podać - informacja kosztuje :zly:

_________________
Audi B3 1.8S , 1987r. Silnik JN KE-Jetronic
Audi A4 1,6 1995r. ADP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2005 10:05:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Tu http://etka.auto2.ru/ pewnie znajdziesz rysunek i numer. :)

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2005 10:45:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2004 06:40:57
Posty: 101
niestety, ale moja znajomośc rosyjskiego jest już za słaba a języka angielskiego technicznego jeszcze za cienka - więc ponowię prośbę

_________________
Audi B3 1.8S , 1987r. Silnik JN KE-Jetronic
Audi A4 1,6 1995r. ADP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2005 16:11:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
znalazlem dla Audi 80 1987 rok przekaznik pompy paliwa o numerze czesci 321 906 059F gniazdo przekaznika 10 1 szt dla modeli silnikowych DS, HP, HY, JV, JS, JV, KV,MU. To napewno jest tez przekaznik do JN, bo dwa razy napisane jest JV zamiast JN :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2005 17:57:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
KORU napisał(a):
znalazlem dla Audi 80 1987 rok przekaznik pompy paliwa o numerze czesci 321 906 059F gniazdo przekaznika 10 1 szt dla modeli silnikowych DS, HP, HY, JV, JS, JV, KV,MU. To napewno jest tez przekaznik do JN, bo dwa razy napisane jest JV zamiast JN :)
gniazdo nr 10? jutro lookne do mojego JN i potwierdze :):

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2005 07:19:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2004 06:40:57
Posty: 101
Fishbone, możżesz to zrobić szybko? walczę z czasem, znajomek przed poludniem wyjeżdza do "dużego" miasta i ma przkopać szroty, bo w ASO 288zł zaśpiewali :/ :!:

_________________
Audi B3 1.8S , 1987r. Silnik JN KE-Jetronic
Audi A4 1,6 1995r. ADP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2005 17:59:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
umnie na przekażniku pod 10 jest napisane : 443907385
TFK GERMANY
371.280 195
KPR 12V
715303187
niewiem który to numer częsci więc pisze wszystko , taki mam przekażnik pod gniazdem nr 10 :peace:

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2005 07:31:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2004 06:40:57
Posty: 101
śliczne dzięki, dokładnie taki kupilem i pasi!!! jest OK
skoro masz taki sam silniczek to pozwolę sobie pomęczyć cię jeszcze pytaniami:
Nie masz problemów z falującymi obrotami? u mnie na zimnym silniku, krótko po rozruchu jest OK - 900obr/min, po jakichś 30 sekundach obroty spadają do 600-700, niby fachowcy regulowali ale nadal kaszana.
Z kolei po krórkiej jeździe, po odpaleniu obroty falują 600-900?
Brak mi już pomysłów, masz może jakiś?

_________________
Audi B3 1.8S , 1987r. Silnik JN KE-Jetronic
Audi A4 1,6 1995r. ADP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2005 15:27:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
hmmm a czy dobrze pokazuje ci temperature ? bo mozliwe cze czujnik złe sygnały daje , cholera mi troszke faluje na zimnym krokowiec rozłącza sie i załacza i dlatego raz jest norma raz spadaja po nagżaniu jest ok ale umnie to wina własnie czujnika temp. tylko niemam kiedy z tym robić bo na razie i tak smigam cały czas espero a audiczka moja Ania a jej to nieprzeszkadza :diabel:

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: