.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 15:08:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2005 00:00:32 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
w tamtym warsztacie gdzie Wojtek robi swoje Audi to browarek zaczyna sie lac jak zaczyna sie roboa a konczy sie jak brakuje kufli w barze obok :D

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2005 00:01:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Nudas_PL napisał(a):
Heh..ona pojdzie nawet 250 i to bez problemu, to raz, a dwa...coz, podoba mi sie ten silnik i raczej nie chce go dotłukiwać...;).....ale dzieki za posta
pzdr;)
Miałem takie "pudło" w 95r i uwierz mi nie pójdzie 250 . 240 jechałem ale spory odcinek i już przerywał, a co do tematu to pogoń auto po trsie i wtedy zrób pomiar ;)

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2005 00:04:31 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Mały , czytaj podpisy :peace: ... blok KG ma wieksza kompresje niz MC a z osprzetem MC daje to wiecej momentu niz w seryjnum KG bo turbawka mniejsza i szybciej reaguje w efekcie moze to miec kolo 200 KM tak jak w 1B ktore wlasnie od MC rozni sie kompresja ;)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2005 00:15:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
hans napisał(a):
Mały , czytaj podpisy :peace: ... blok KG ma wieksza kompresje niz MC a z osprzetem MC daje to wiecej momentu niz w seryjnum KG bo turbawka mniejsza i szybciej reaguje w efekcie moze to miec kolo 200 KM tak jak w 1B ktore wlasnie od MC rozni sie kompresja ;)
O Boze Hansie znowu ty ja nie kumam tych oznaczeń mówie co młody człowiek robił z pojazdem tam było 167KM Q ale w95r to nie było na mnie "zucha"w mich landach .Mocne auta były w rękach panów po 40-stce .

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2005 00:33:25 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
chcialem tylko dac Ci do zrozumienia ze w Nudasa aucie siedzi silnik ktory ma okolo 200 KM a to wystarczy zeby na liczniku pokazalo sie 250 km/h

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2005 13:15:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
Heh..no jakże tak bez piwa robotę zaczynać, to nie uchodzi..;)
na razie zbieram kase na operacje, połowę juz mam, tak że myślę, że jutro zaczniemy robotę:)
Jak tylko ściągniemy głowicę, napiszę co tam mieszka...
pzdr:)

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2005 13:33:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
3mamy kciuki za zdrowych "lokatorów" :diabel:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2005 00:49:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
właśnie przed chwila ściągneliśmy czapę i ...wielki , przeogromny zonk na m sie ukazał...
otóż...uszczelka pod głowice wygląda jak z fabryki..., gładzie na tulejach takie, że tylko pozazdrościc nowym brykam, zawory?...cóz...po 2 godz od zalania benzyną nie widac zeby zeszła choc kropelka...w ogóle całość sprawia wrażenie obrażonej świętości...na zasadzie "" jak oni śmiali mnie ruszać""..;);)
Tak czy inaczej jutro głowa do sprawdzenia szczelności jedzie, zobaczymy co tez mądrzy panowie uknują/....jak wszystko będzie ok, to targamy misę olejową...cholera, wiedziałem że to nie będzie proste...
ktos wie może co się mogło zdarzyć????
przypomnę, prawie zero kompresji na 4 i 5 a reszta jak wyżej......

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2005 02:02:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Może sprężyny słabe na zaworkach, może się zawieszały?
z niecierpliwością czekam na epilog.
Też bym chciał tak pogrzebać w moim silniczku, ale nie chce się nic zepsuć :)

a, nie piszesz jak wypadła próba olejowa?? zrobiłeś?

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2005 14:14:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
Nie, niesttety nie robiliśmy próby olejowej, od razu stargalismy..:(

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2005 14:46:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
ile razy powtarzaliscie test ???

manometr byl wkrecany czy przytrzymywany przez czlowieka ???

mi tez w jednym zakladzie pokazalo 11 11 11 i 10 i 5 a w innym zakladzie calkiem inaczej sie to przedstawialo

takze zanim rozbierzecie cale autko to najpierw po wymienie uszczelki i
maly remoncie glowicy
zalozcie glowice i sprawdzcie jeszcze kilka razy czy bedzie oki czy nie

pozdraiwma

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2005 14:50:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
test był powtarzany 3 razy a manometr wkręcany..jutro zawiozę głowice na szczelnośc ( dziś z przyczyn technicznych było to niemożliwe, nikt nie nadawał sie do prowadzenia..:P:P )

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2005 19:37:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2004 17:05:51
Posty: 115
Lokalizacja: Kraków
próba olejowa to podstawa,jak już pisałem miałem identyczny przypadek,po sciągnięciu głowicy wszystko wyglądało git!!, też ściągnęlismy mise,tłoki i tez wszystko ok.-jenak okazało sie po złożeniu że to była uszczela,aha głowica była też troche krzywa.

_________________
A6,C5 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2005 19:42:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
"""" Nio nio nio dyrektorku nio"""":):):)
Śmieje sie a wcale mi nie do smiechu.....
Hmmm...tego sie nie spodziwałem....juz wszystko wiadomo...5 tłok wykręcony a 4 po prostu......pęknięty..:(:(:(
czyli czeka mnie zmiana dołu silnika...kurcze, to już 2 raz w ciągu roku...fatum jakieś czy co??
o ile przy piatym powodem mogła byc za uboga mieszanka tak 4 stanowi niezłą zagadkę....nic, trudno, wsadzę ten 3 silnik..i zaobaczymy co będzie dalej...najwyżej kupie matiza albo BMW:P:P:P
to był żart!!!!:P:P

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2005 19:46:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Jakoś normalnie nie wyobrażam sobie...ale widziałem już pęknięty tłok... Napisz jak wyglądają gładzie cylindrów 4 i 5? Może damy radę z samymi tłokami?

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2005 23:00:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

hmm to czy byla za uboga mieszanka poznasz po swiecach i po zaworkach

jezeli bedzie to wygldalo na to ze rzeczywiscie bylo za ubogo to sprawdz wtryskiwacze i w koncu wyreguluj dobrze wtrysk !

pozdro

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2005 20:12:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
Hmmm..no coż, gładzie sa bardzo ładne, ale...własnie ale...jakos niemile wspominam takie remonty, więc raczej zdecyduje sie na kompletny dół...przy pasowaniu zawsze moze wyjść jakas mina, a przecież głowicę tak czy inaczej musze robic, więc praktycznie żadna róznica...

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: