.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 21:46:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problemy z Audi 80 B4
PostNapisane: 09.mar.2005 10:47:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2004 20:35:29
Posty: 29
Lokalizacja: Tychy
Mam od niedawna 80 B4 2l; No i problemy które pojawiły się wraz z kupnem samochodu;)
1. przy hamowaniu od około 60 w zwyż pojawia się telepanie kierownicy.
2.coś mi telepie w podwoziu przy końcu każdego biegu.
3.samochód zachowuje się bardzo niestabilnie na trasie.

Jeżeli ktoś miał do czynienie z takimi problemami proszę o odpowiedź.

Dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2005 10:53:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 14:11:19
Posty: 416
Lokalizacja: WR
Auto: S4 biturbo
Moze sprawdz na samym pocztaku auto na szarpakach,pozniej sprwadz felgi i opony.Moze wystarczy wywazyc i bedzie lepiej :peace:

_________________
S4 B5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2005 10:53:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
końcówki wahaczy i drążków do wymiany, krzywe tarcze hamulcowe, poduszki pod silnikiem i skrzynią biegów do wymiany. Tyle na szybko, być może jeszcze amorki też warto wymienic.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2005 22:27:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.paź.2004 20:35:29
Posty: 29
Lokalizacja: Tychy
dzieki za podpowiedz.
Mam jeszcze pytanko które sobie przypomniałem .
ile powinna wynosić temperatura wody w chłodnicy??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2005 22:58:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
w granicach <90

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2005 23:57:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2004 20:54:23
Posty: 273
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Ja w trasie mam 85, jak wjadę do garażu to moment i 90 a potem 95 i włącza się wentylator. Jak masz dobrą nie zamuloną chłodnicę to w trasie przy niskich temperaturach może być 85 ale jak masz 70 to dopatrywałbym się uszkodzeń w termostacie. :peace:

_________________
B4 klima i gaz.
VW Passat B5 Variant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2005 22:10:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
od 90 do 92 stopni, taka powinna byc temperatura plynu chlodniczego po zagrzaniu sie silnika do temperatury roboczej. Dane dla silnika 2.0 Jezeli temp.podczas jazdy ze stala predkoscia, jest mocno ponizej 90 to uszkodzony jest termostat i trzeba go wymienic. W B4 1.9 TDI temperatura plynu jest w granicach 80 stopni, ale to przy tym silniku jest normalne :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: