.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 05:37:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 1.8S wysokie obroty
PostNapisane: 12.mar.2005 09:39:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Mam pytanie co moze byc przyczyna zbyt wysokich obrotów na biegu jałowym w Audi 80 B3 1.8S na gazniku z recznym ssaniem. Autko utrzymuje obroty w okolicy 1200 zarówno na postoju jak i po wrzuceniu na luz podczas jazdy. Ostatnio wymienione swiece przewody filtr powietrza. Troche to uciazliwe :/ wie moze co to moze byc?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2005 10:36:40 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zle wyregulowany gaznik lub zaplon ale przeczytaj to pytanie jeszcze raz i zastanow sie czy bylbys w stanie komus pomoc jakby ktos zadal Ci tak sformuowane pytanie ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2005 11:27:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2005 11:34:57
Posty: 107
Lokalizacja: Rzeszów
Ja mam na benzinu 1050 a na gazie 1150 tak na oko oczywiscie. Bawiłem sie juz regulowaniem obrotów ale sobie odpusciłem bo jak zmniejsze do 900 to terepie silnikiem. Mysle ze lepiej miec deko ponad 1000 niz sie denerwowac na postoju ze ci kierownica drży.

Wymienione są swiece,przewody WN, cewka, kopłka, palec rozdzielacza,ustawiony zapłon. :):

_________________
Audi A4 1.8 ADR `96 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2005 15:17:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
A wiec tak autko po odpaleniu na cieplym silniku utrzymuje obroty ok 1200-1300 bez włączonego ssania ktore jest reczne to samo podczas jazdy gdy wrzuce na luz spadaja do 1200-1300 nic ponizej, a powino byc chyba ok 900. Wymienione sa przewody kopulka filtr powietrza swiece ustawiony zaplon i nadal to samo. Na zimnym gdy odpalam bez sania jest w miare ok 900-1000 ale jak sie nagrzewa zaczynaja wzrastac. Nie wiem czy potrafie to jasniej wyjasnic :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2005 16:27:20 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
OK , sprawdz przyspieszacz zaplonu czy dziala i skoryguj ustawienie gaznika prawdopodobnie silnik dostaje za duzo benzyny ... sprawdz jeszcze czy nie ma nieszczelnosci pomiedzy gaznikiem a kolektorem ssacym

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2005 09:01:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
DZieki jutro sie za to zabiore :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: