.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 21:46:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 430 tys km w C4 2,5 TDI to duzo czy do przyjęcia ?
PostNapisane: 12.mar.2005 20:20:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2004 14:42:40
Posty: 71
Lokalizacja: Warszawa
Witam
Rozglądam sie za C4 oczywiscie 2,5TDI i tu pytanie czy 430TKM w tym modelu to juz złom? czy taki przebieg nie jest straszny temu silnikowi? Decydując sie na auto z takim przebiegiem na naprawe czego trzeba sie szykować w pierwszej kolejnosci(chodzi mi o silnik i jego osprzet)?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2005 20:37:17 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ja bym raczej zworcil uwage na wszystko inne niz silnik ... jezeli tapicerka wyglada wiarygodnie i nie wyglada zeby byl bity to przebieg moze jedynie swiadczyc o uczciwosci wlasciciela( wlascicieli) a silnik dobrze serwisowany nie powinien wykazywac zadnych objawow zuzycia

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2005 20:59:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Powinieneś się przyejechać po dziurach (czyt. prawie każdej drodze :/ ) i sprawdzić jak autko się zachowuje, czy karoseria jest "sztywną jednością" czy już jest mocno wybita... Myślę, że 430 tysięcy jest do przejścia w tym silniku, ale sprawa sztywności karoserii była by według mnie na pierwszym miejscu. Silnik zawsze można wstawić drugi, karoserii nie zmienisz... choć uważam, że jeśli wszystkie oleje i tego typu sprawy były na czas to autko jeszcze polata...

Jak stwierdzisz, że samochód był walony (porządnie) to raczej bym odpuścił...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2005 07:19:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2005 17:33:57
Posty: 34
Lokalizacja: Łódź
Świetny wybór, też takiego sprowadziłem.
Jeżeli te 430tyś jest uczciwe to nie ma sie co martwić. Gorzej gdybyś zastał jakieś 170tyś, wtedy albo doliczasz z 500tyś albo czasem i więcej. Te silniki według fachowców spokojnie dobijają 1mil km, jezeli tylko będzie w nich olej nie ma prawa abyś go zajeździł.
Sprawdź czy auto jest proste. Oglądnij zawieche.
Mozesz sprawdzić ciśnienia (silnik, turbo).
Wymień pasek rozrządu, filtry, zmień olej i wio ;-)

_________________
Audi 100 C4/A6 2.5TDI AAT Avant '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2005 11:04:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 13:06:33
Posty: 33
Lokalizacja: lubelskie
bez obrazy ale nie rozumiem takich pytan NIE MA REGULY czy silnik jest dobry po 200tkm czy 500tkm, wiadomo ze ten drugi ma mniejsze szanse na to aby byc w dobrym stanie ale wszystko zalezy przeciez od traktowania samochodu przez innych wlascicieli jeden przy 200tkm musi myslec o remoncie a drugi przy 500tkm nie wie gdzie sie olej dolewa,tak wiec musisz sam ocenic albo wziac kogos kto sie na tym zna!

_________________
kiedys a100 1.8,pozniej a100 2.3,teraz a100 s4


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: