Piotruś napisał(a):
To mnie podsumował...
Piotruś napisał(a):
Stamlej napisał(a):
W ASO tak robią.

.... .
Przykra ale prawdziwa prawda... (przypadkiem odkryłem czwartą prawdę oprócz świętej, całej i gó**o prawdy

- prawdziwa prawda

) na własne oczy widziałem

...

...
Piotruś napisał(a):
Pierścienie osadcze również

.

Chodzi o segerki czy o podkładki, które dociskają wtryskiwacz (i blokują się na segerach) - czy może jedno i drugie?
Można też wymienić oringi na wtryskiwaczach.
A to dla pełni szczęścia pozwolę sobie zacytować Piotra jeszcze raz
Piotruś napisał(a):
Każde wyjęcie wtryskiwacza to wymiana OBLIGATORYJNA oringów, pierścienia osadczego i podkładki miedzianej.
OCZYWIŚCIE (!!!!!!!!!!) po uprzednim wysprzątaniu gniazda w głowicy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Myślę że nie trzeba więcej nic dodawać
Podrzucę Ci jeszcze linka traktującego o zwalaniu dekli (wtedy była to dla mnie nie lada operacja

Wyzwanie porównywalne ze zdobywaniem Mount Everestu

)
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ight=dekle
Pozdr