|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| carefree81 |
|
||||
Dołączył(a): 23.gru.2007 06:34:32 Posty: 32 Lokalizacja: Chicago |
|
||||
| Góra | |
||||
| atal |
|
||||
Dołączył(a): 03.sie.2005 11:59:34 Posty: 2370 Lokalizacja: Pomorskie |
|
||||
| Góra | |
||||
| carefree81 |
|
||||
Dołączył(a): 23.gru.2007 06:34:32 Posty: 32 Lokalizacja: Chicago |
|
||||
| Góra | |
||||
| atal |
|
||
Dołączył(a): 03.sie.2005 11:59:34 Posty: 2370 Lokalizacja: Pomorskie |
|||
| Góra | |
||
| carefree81 |
|
||||
Dołączył(a): 23.gru.2007 06:34:32 Posty: 32 Lokalizacja: Chicago |
|
||||
| Góra | |
||||
| Morgi |
|
|||
Dołączył(a): 03.lip.2006 11:06:41 Posty: 8331 Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro |
|
|||
| Góra | |
|||







Myslalem ze poznam zasade dzialania tego od strony technicznej. Czym rozni sie od wcisniecia gazu do dechy bez przycisku? Przeciez tez redukuje bieg. Ostatnio scigalem sie z BMW 5... (nie wiem jaki byl silnik, pewnie 3 litry). Na pierwszym biegu poszedlem do przodu, stracilem duzo przy zmianie biegu i na nastepnych swiatlach on byl pierwszy. Nie uzylem kick downa (zapomnialem o nim), po drugie chyba lepiej by bylo, gdybym zmienial biegi recznie.