Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37 Posty: 10118 Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
|
najpierw ustal dokladnie ktoredy cieknie , wbrew pozorom nie jest to takie trudne ale zeby to ustalic potrzeba cierpliwosci i odrobiny sprzetu . jezeli bedzie to czesc aluminiowa to warto to pospawac , alu uzywaaane w Audi bardzo dobrze sie spawa , natomiast jezeli bedzie to znaczna czesc samego parownika to lepiej kupic nowy. Moja rada jest taka zebys zwrocil uwage specow przy sprawdzaniu na rurki aluminiower biegnace pod chlodnica wody ( o ile w Twoim modelu wlasnie tam biegna) wilgoc i brud powoduja utlenianie sie aluminium a w efekcie powstaja mikronieszczelnosci i wzery ktorymi gaz powoli ucieka ... u mnie taki problem wystepowal kilkukrotnie , niestety dopiero niedawno doszedlem do rozwiazania tego ale czy skutecznego dowiem sie nadchodzacego lata
_________________ A100 '88 2,3 - 99-02 A10Q '91 2.8 - 01-15 A6Q '97 2.5 - 11- A4Q '03 1.9 - 15- A2 '01 1.4 - 24-
|
|