|
| Autor | Wiadomość | ||||
|---|---|---|---|---|---|
| wowo |
|
||||
Dołączył(a): 07.sie.2003 13:16:47 Posty: 4194 Lokalizacja: Łomża |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| wowo |
|
||||
Dołączył(a): 07.sie.2003 13:16:47 Posty: 4194 Lokalizacja: Łomża |
|
||||
| Góra | |
||||
| Leo |
|
||||
Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00 Posty: 12034 Lokalizacja: Poznań i okolice Auto: Audi S2, Audi 80 Avant |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| wowo |
|
||||
Dołączył(a): 07.sie.2003 13:16:47 Posty: 4194 Lokalizacja: Łomża |
|
||||
| Góra | |
||||
| MJ |
|
|||
Dołączył(a): 29.lip.2003 11:50:14 Posty: 607 Lokalizacja: Poznań |
|
|||
| Góra | |
|||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| Leo |
|
||||
Dołączył(a): 31.maja.2001 02:00:00 Posty: 12034 Lokalizacja: Poznań i okolice Auto: Audi S2, Audi 80 Avant |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| maciu |
|
||||
Dołączył(a): 21.sie.2003 20:59:09 Posty: 9212 Lokalizacja: Warszawa Auta: S8 |
|
||||
| Góra | |
||||
| kefir200 |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 19:31:38 Posty: 2236 Lokalizacja: Norwegia Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T |
|
|||
| Góra | |
|||
| maciu |
|
||||
Dołączył(a): 21.sie.2003 20:59:09 Posty: 9212 Lokalizacja: Warszawa Auta: S8 |
|
||||
| Góra | |
||||
| maciu |
|
||||
Dołączył(a): 21.sie.2003 20:59:09 Posty: 9212 Lokalizacja: Warszawa Auta: S8 |
|
||||
| Góra | |
||||



Miernik AFR też mam home made... Jest porównywalny pomiarami z tymi najtańszymi 30 x droższymi. Ale narazie nie zamontowałem. Zabudowany w obudowie od manometru przemysłowego średnicy 52mm czyli standard. Jeszcze tylko kilka detali i będzie ok. Oczywiście pochwalę się efektem. Może nie ma jakiś napisów w stylu Greddy...ale zrobiłem je dla samego zrobienia 

To narazie w fazie testów. EGT z miernika to stary pomysł, ale odświerzyłem go sobie w poniedziałek i już mam. AFR leżał prawie rok i czekał na nowe auto z sondą lambda. Właśnie kupuję kilka tych mierników dla znajomych z pracy. Wezmę jeszcze jeden więcej i będę miał porównanie pomiarów dla różnych długości sondy i może nawet wstawię dwa w jedno miejsce. I trzeba koniecznie popracować nad szybkością reakcji miernika.

A8:
S8: 