.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 16:51:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2008 22:54:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.paź.2006 22:11:31
Posty: 469
zatem czekam na fotki i proszę o wiele w dużej rozdzielczości nie tylko jak to wygląda po podniesieniu maski ale też sposobu montażu itp

_________________
Audi It's all about drive


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2008 08:09:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2006 18:58:37
Posty: 76
Lokalizacja: Warszawa
No więc co mniej więcej wygląda tak :

1. odkręcamy puszkę z filtrem powietrza, klucz 13 najlepiej nasadowy dość długi
2. odpinamy puszkę od pokrywy
3. zdejmujemy dolot powietrza który jest przy lampie (gumowe kolanko)
4. zdejmujemy dopływ ciepłego powietrza do filtra
5. zdejmujemy lampę przednią
6. przez otwór po lampie wyciągamy puszkę z filtrem i wyjmujemy wkładkę filtra
7. odłączamy od puszki rozgałęzienie (4 zatrzaski) z którego wychodzi dolot powietrza i dopływ ciepłego powietrza
8. trzeba lekko zetrzeć rant który się znajduje na rozgałęzieniu i następnie montujemy rozgałęzienie "do góry nagami"
9. wkładamy puszkę do komory silnika
10. zakładamy kolanko 120 stopni , do niego rurkę 20 cm i stożek
11. mocujemy puszkę, usztywniamy stożek żeby nam nie obijał się o osłonę silnika i gra muzyka :)

Zdjęcia wrzucę później , w razie pytań chętnie pomogę.
Czas montażu zajął nam 3,5 h w dwie osoby i raczej muszą to robić 2 osoby bo jest tam tak mało miejsca że żeby coś dokręcić to druga osoba musi tą część przytrzymywać.

Obrazek

Obrazek

_________________
Audi 80 B4 2.3E 1992r. - gleba, przelot,stożek

Internetowy sklep motoryzacyjny

www.sklep-konrad.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 12:25:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
Gratulacje, fajnie ten stożek będzie teraz syf z drogi zbierał, a ile wody mu się dostanie w czasie deszczu! Może na paliwie zaoszczędzisz 50/50 z wodą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 13:25:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
IMHO pomysł stożka bez sensu - miejsce montażu - tragiczne. Syf i woda to nie jest to, co stożki lubią najbardziej... ale to Twoje auto i Twoja kasa...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 13:26:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.paź.2006 22:11:31
Posty: 469
no niestety muszę poprzeć zdanie powyższe - jak silnik przetrwa z tym kurzem 1000 km to będzie dobrze ale pierwszy deszcz i możesz się pożegnać z silnikiem. Pierwsze padnie przepływomierz powietrza potem szlag trafi przepustnicę następnie pordzewieją zawory. Wielka szkoda bo silnik fajny a i roboty wsadziłeś kupę ale to wszystko na nic :(

_________________
Audi It's all about drive


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2008 14:40:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Poza tym szerokość rury od stożka do puszki nadaje się do kosiarki a nie do silnika 2.3 ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: