1.
Odświeżę nieco temat.
Auto jest świeżo po wymianie rozrządu (a wszystko rękami Andrzeja z Diagtronika) - zostało wymienione chyba wszystko co tylko mogło być (paski, rolki, termostat, pompa wody, uszczelniacze, śruby itd.) oraz wiskoza.
EGR, który nie działał - nie był zaślepiony.
Przyczyną jego "wakacji" była nieszczelność przy kolektorze. Jedna z uszczelek powiedziała "papa"
Wałki pomimo 200.000 na LL (aktualnie 240.000) są w bardzo dobrym stanie.
Po usunięciu nieszczelności i tym samym - uruchomieniu EGR'a - auto wreszcie pracuje jak V6

Naprawdę różnica jest bardzo duża. Kto jeździ z zaślepionym/nie działającym EGR'em - ten nie wie co traci
2.
Przepraszam, za post pod postem, ale nie chce dublowac tematu
---
MOD: Nie trzeba dublować tematu - wystarczy skorzystać z opcji EDYTUJ ... .
Poprawiłem ... .
Zrobiliśmy dzisiaj logi (w kolejności dynamiczne, statyczne, basic settings).
Jest problem, bo auto łapie jakiegoś laga (może turbodziura) przy około 2500 obr - jest to odczuwalne raz mocniej raz słabiej.
Rzućcie proszę okiem może komuś przyjdzie do głowy jakiś pomysł.
Logi robione były przy dość wysokiej temperaturze zewnętrznej (30 st).
Rozrząd był wymieniany tydzień temu włącznie z wszystkimi filtrami i olejem.
Przepływka już raz była czyszczona we wrześniu.
DYN
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b0678e5688
STAT
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 445890083f
BS
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 0831cf7073
WYKRESY SUSZARKI
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 3ac1627d26