.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 21:59:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2005 20:15:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2004 13:07:30
Posty: 39
Lokalizacja: Wrocław
Dzieki za konkretną odpowiedz Hans :) :diabel:

_________________
AUDI CABRIO 2,6 V6 1996r mmm
AUDI B4 COUPE ( 2,0 1993) było :((
Opel Calibra 2,0 1992 było i sie zmyło :D
VW Scirocco -pierwsze autko :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2005 10:22:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sty.2005 09:24:47
Posty: 27
Lokalizacja: LUBLIN
Cysztof napisał(a):
tylko jak rano zapalam podczas rozruchu delikatnie przygraja rano ale to trwa tylko mili sekunde....ani na wolnych ani na rozgrzanym nic nie gra....
dynamika zajebista,czysciutko-dlatego uwazam ze jak igla

Dzisiaj mialem wyklady z budowy silnikow i zapytalem sie profesora habilitowanego jakie powinno byc cisnienie oleju w tego typu silniku i powiedzial mi ze aby silnik byl dostatecznie smarowany powinno byc ok. 0,2 MPa czyli 2at czyli 1,5 bar wiec mysle ze nie jest tak tragicznie...

o kurde u mnie na wskazniku na wolnych obrotach wskazuje 3 bar

_________________
AUDI B3 COUPE 2,3 NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2005 16:55:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
hans napisał(a):
najlepsza jest ta czesc tematu gdzie wszyscy po kolei szukaja akceprtacji wsrod innych ze takie a nie inne cienienie jest OK :peace: ..... komedia panowie ... :):


moze i komedia ale dla mnie wieksza komedia jest to ze jezdzac po warsztatach samochodowych kazdy mechanior mowi co innego do tego dochodzi drugi akt tej komedii czyli opinie uzytkownikow forum...moze i ludzie sie znaja, nie mnie to oceniac ale skad tu wiedziec "Kto ma racje???" ;)

Dodam ze juz z uzyskanych opinii zdazylem sie dowiedziec ze dobre cisnienie jest w granicach od 0.2-4bar hahahahaahaha

Nikt tu sie nie licytuje tylko kazdy podaje swoj wynik bo jakos ciezko jest uzyskac opinie obiektywna..
Wiec moze zaczniemy ten temat od nowa...

tak wiec mam 2.0 przy tych 2150 obr/min i 1.2 na jalowym wiec co jest do dupyu silnik czy pompa oleju ???

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2005 17:43:36 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
A może czujnik? U mnie mimo, że na wskaźniku pokazuje się na zimnym dobrze, to po rozgrzaniu wskaźnik daje ciała... a na manometrze jest igła... więc się przestałem bać, że coś piardnie... Czujnik kosztuje coś ok. 260 PLN więc na razie nie wymieniam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2005 12:42:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
dodam tylko ze wszyst5ko zrobilo sie po wymianie oleju...

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2005 10:22:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2005 07:45:51
Posty: 41
Lokalizacja: Lubin
Mam podobny problem o jakim tu dyskutujecie więc nie zakladam nowego tematu. U mnie jest tak:
Około trzy tygodnie temu po zakupie autka Audi B4 TDI 1.9. 1995 rok wymieniłem olej na mineralny elf turbo disel ( jaki wcześniej był nie wiem ). Auto ma przebieg na liczniku 196 tys. Jak wymieniałem olej były mrozy, teraz jest dość ciepło. Od kilku dni mam problem przy rozgrzanym silniku na wysokich obrotach z zapalającą się kontrolką ciśnienia oleju i wiadomym dzwiękiem. Kontrolka zapala się ale gdy wrzucę bieg jałowy i zdejmę nogę z gazu gaśnie. Potem jadę rozpędzam się jakiś czas znów kontrolka, znowów bieg jałowy noga z gazu i gaśnie.
Może to głupie bo nie znam się na tym ale zastanawiam się czy koleś, który wlewał olej nie nalał go za dużo ( na bagnecie jest w okolicy zagięcia a powinno być chyba w okolicach takiego chropowatego zakresu ? ). Dopóki były mrozy to olej miał mniejszą gęstość i tak szybko się nie nagrzewał i nie zwiększał swojej objętości, teraz jak jest w dzień dość ciepło olej szybko się nagrzewa i zwiększa szybko swoją objętośc.Wcześniej tego nie odczuwałem bo nie jeździłem na dalsze dystanse więc olej podczas mrozów nie zdązył się dobrze rozgrzać, teraz jak popołudniu jest ciepło niewiele czasu potrzeba że złapał odpowiednią temperaturę. Może jest go poprostu ciut za dużo, czy upuszczenie trochę może pomóc? ( jeśli tak to jak to najsprawniej zrobić? Może pojechać do serwisu który wlewał olej bo mam założoną nawet metkę? ) , czy wogóle to co piszę ma jakiś sens? czy to pierdoły. Proszę się nie śmiać i potraktować mnie poważnie bo dopiero poznaje te auto i pierwszy raz spotykam się z takim problemem.

POZDRAWIAM SEBEk

_________________
Pozdrawiam
SEBEK
tel. 601 58 39 37
______________________________________
AUDI B4 Avant 1.9 TDI 1995r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2005 10:41:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2005 07:45:51
Posty: 41
Lokalizacja: Lubin
Zapomniałem napisać że mam wersję bez obrotomierza oraz bez zegarów od ciśnienia itd. Może któś z was coś doradzi koledzy? Chciałbym w końcu na wiosnę trochę beztresowo pojeździć:) Auto kupiłem 2 marca wymieniłem paski, kółka, napinacz oraz olej i filtry, założyłem nową gumę na przegub i myślełem że teraz pośmigam z rodzinka a tu takie coś, załamąć się można. jak ta kontrolka się zapala i włącza się ten dzwięk to można sraczki dostać, niby wszystko jest ok motor pracuje super ale jak tu jeździć i się nie przejmować? Umówiłem się na juru u speca który ma posprawdzać ciśnienie w silniku i elektrykę, ale ja jestem realistą i wiem że teraz nawet jak nic ci nie pomogą to kase biorą i nic mądrego nie powiedzą. Może ktoś miał podobną przygodę z magiczną lampką?:)

_________________
Pozdrawiam
SEBEK
tel. 601 58 39 37
______________________________________
AUDI B4 Avant 1.9 TDI 1995r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2005 11:18:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
ale w okolicy ktorego zagiecia??dolnego czy gornego??bo jak dolnego to chyba troche za malo tego oleju...

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2005 11:42:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2005 07:45:51
Posty: 41
Lokalizacja: Lubin
Oczywiście nie napisałem , chodzi o górne zagięcie.

_________________
Pozdrawiam
SEBEK
tel. 601 58 39 37
______________________________________
AUDI B4 Avant 1.9 TDI 1995r.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: