Od pewnego czasu tez mysle nad xenonem. W soczewkach tak jak napisal Bilu xenon swieci lepiej natomiast w zwyklych reflektorach podobno efekt jest taki jak tanie niebieskie zarowki.
Ja znalazlem na allegro klienta z Pily ktory przerabia reflektory na soczewke + polerowanie szkla. Koszt za bi-xenony ok.1500zl. Zwazywszy ze soczewki oryginalne kosztuja takie same pieniadze oferta atrakcyjna. Tyle ze u mnie dochodzi jakies 200zl za transport lampek i robi sie juz niezla sumka. Zestaw do H4 ma po 800zl ale taki zestaw pasuje tylko jak masz lampe zespolona od coupe, cabrio lub 90 bo masz dlugie swiatla, ktorych nie bedziesz mial w zwyklej lampie. Ja chyba na razie zdecyduje sie na ta druga opcje. Szkoda soczewek jak wyjedzie jakis frajer pod samochod a ostanio mialem juz kilka takich opcji. Nie walilem bo szkoda bylo niuni.
A teraz co do legalnosci to czytalem w sieci wywiad z jakims komendantem wojewodzkim policji i mowil ze jesli przerobka byla zrobiona w profesjonalnym zakladzie to nie ma problemu. Wazne jest aby byly spryski na reflektor a co do systemu samopoziomowania to mozna sobie zamontowac silniczki i po bolu.
Ja wlasnie tak zamierzam zrobic tylko jeszcze poszperam zeby zobaczyc jak swieca takie lampki chyba ze znajde jeszcze tansza mozliwos przerobki. A co do polerowania szkla to kazdy dobry zaklad szklarski ci to zrobi.

Sorki ze tak sie rozpisalem ale nie potrafilem krocej tego wszystkiego opisac, moze to ta "biala woda"
