.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.cze.2025 21:33:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kontrolka cisnienia
PostNapisane: 28.mar.2005 18:09:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
Witam!

Mam cos nie tak z kotrolka cisnienia. Od czasu umycia silnika przez mechanika czasem po deszczu sie skubana wlacza po przekroczeniu 2krpm :/ Cisnienie zostalo od razu zmierzone przy swiecacej sie kontrolce i jest OK. Podobno po odpieciu czujnika powinna od razu gasnac, a u mnie i tak swieci. Czyli chyba cos w zegarach ale co? Jak juz sie wlczy to czasem w czasie jazdy zgasnie na chwile, a czasem swieci bez przerwy. Wczoraj zrobilem 200 km i rankiem przez moment poswiecila. Zgasilem, po polgodziny pojechalem dalej i juz ani na chwile sie nie zaswiecila. Jak w ogole dziala czujnik cisnienia oleju (na filtrze jest 1 stykowy, drugiego w glowicy nie ma jest tylko zaslepka)

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2005 18:17:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Czujnik ciśnienia daje mase i tyle, jak nie ma cisnienia to na wsóece jest "-", sprawdz dokładnie kabel czu gdzieś zie nie przetarł i nie dotyka do masy.W zegarach nic nie mogło sie zepsuć.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.mar.2005 22:47:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2005 17:58:13
Posty: 15
Lokalizacja: Kraków
Mam podobny problem :/
Tylko to bardzo dziwne że masz tylko jeden czujnik!

W moim B4 1.9 TDI mam 2 czujniki: jeden 0.3 bara, drugi 0.9 bara (z tego co wiem w benzynówce nie ma 0.9 bara tylko jest np. 1.5 bara). Pierwszy z nich jest rozwarty jak ma ciśnienie, a drugi zwarty. No i jeszcze w grę wchodzą obroty, bo wskazanie czujnika o wyższym ciśnieniu powinno być brane pod uwagę tylko przy obrotach pow. ~2000 rpm...

U mnie jest tak że czujniki są 100% OK, VAG nic nie wykazał, ciśnienie jest OK, a kontrolka się świeci (aczkolwiek czasami zdarza jej się na chwilę zgasnąć)... Nie mam koncepcji co z tym zrobić bo nie mam schematu do płytki oznaczonej VGO :( Prosze daj znać czy udało Ci się rozwiązać problem.

Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: