.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.cze.2025 06:33:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: suchy wałek rozrządu
PostNapisane: 02.kwi.2005 19:22:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2005 19:00:55
Posty: 5
Lokalizacja: Torun
Witam!!!

W mojej jedynej (B3 1988 1.8 benzyna) klekotaly hydopopychacze, wiec czym prędzej je wyymienilem, niestety nie przyniosło to skutku :( . Zastanawiając się co to moze byc wymiieniłem na wszeliki wypadek filtr oleju no i olej oczywiście na półsyntetyk 15W/40. Dalej nic. Sprawdziłem ciśnienie oleju: 6 bar'a na wolnych obrotach, do 8 bar'a przy 2000 rpm. Szukalem dalej, co sie okazalo - suchy walek rozrządu, praktycznie brak oleju. Stan oleju w siniku Max. Co robić, gdzie ucieka ciśnienie??
POMOCY PROSZE
Tylko nie piszcie, że generalny

_________________
Audi - to jest TO!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2005 19:44:24 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
zapchany kanal olejowy do glowicy ... cisnienie nie powinno przekroczyc 6,5 bara , dodatkowo sprawdz pompe olejowa a konkretnie jej zawor ( taka duza sruba z boku wykrecana do dolu , pod nia jest dosac mocna sprezyna )

aha
sprawdz czy dobrze szklanki wlozyles

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2005 20:05:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2005 19:00:55
Posty: 5
Lokalizacja: Torun
Czyli glowice trzeba zwalić :( Może jest innyy sposób?
A o co chodzi z tym zaworem?

_________________
Audi - to jest TO!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2005 21:04:41 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to ze niemozliwe jest w normalnych warunkach uzyskanie cisnienia 8 bar ... przy 6,5 bara powinien zareagowac ten zawor

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2005 06:12:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2004 06:40:57
Posty: 101
podepnę się pod temat:
też miałem problem z popychaczami (tak mi przynajmniej zdiagnozowal mechanik-klekotały ), wymieniłem na nowe FEBI i czsami dalej je słychać (rzadko na zimnym silniku częściej na ciepłym). Czy jest można źle włożyć szklanki? Pomijam fakt nieodczekania 30 minut po załozeniu i osdpalenie samochodu.

_________________
Audi B3 1.8S , 1987r. Silnik JN KE-Jetronic
Audi A4 1,6 1995r. ADP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2005 17:32:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2005 19:00:55
Posty: 5
Lokalizacja: Torun
Źle włożyć? - chyba nie
A juz wiem co było u mnie. W filtrze oleju cos grechotało, no i jak sie okazało jakis kawałek plastiku utkwił w uszczelce pod głowicą. Jak wszyscy wiedzą olej przepływa tylko grubością uszczelki i właśnie tam sie paproch umiejscowił. Teraz juz cichutko, miarowo mruczy, jak tylko 1,8 potrafi mruszeć :P - melodia
Pozdrawiam

_________________
Audi - to jest TO!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: