carlnova napisał(a):
Piotruś, namyśliłeś się ?
Rozumiem, że już jesteś w trakcie redagowania "how to..." o wałeczkach i hydraulice ?

Jasne że tak

. Dostałem "polecenie służbowe" od Meszruma i GrzesiaB - więc "muszę" (a przede wszystkim chcę

) się wywiązać. Takich zaproszeń się nie ignoruje ...

.
Póki co - mój zapał do pracy "obcina" kłopot (tzw. mina), który samodzielnie sprowadziłem sobie na głowę - zabierając w drodze do PL Mercedesa 190D z 1991 roku

. To miała być tylko koleżeńska przysługa i nikt nie wspominał, że dostanę (w drodze łaski) aż 2 dni czasu na remont generalny blacharki w tym kredensie

. Dawno takiego szajsu nie dotykałem i nigdy więcej nie dam się tak "wysterować"

.
Na marginesie - aż ciężko uwierzyć ale to "auto" (hahaha..) legitymuje się

przebiegiem 214 tyś.km - rzekomo oryginalnym .... i sądząc po wnętrzu oraz stanie technicznym - byłbym skłonny w to (częściowo) uwierzyć. Za to blachara - niech szlag jasny trafi - typowy Merc spod upadłej gwiazdy

... .
Reasumując - Audi rulez. A jeśli nie Audi to patrz punkt pierwszy

.
Żebym ja musiał marnować czas na takie guano to jest aż nieprawdopodobne 
... .
GrzesB napisał(a):
Modem jeszcze jestem więc wydaję "polecenie"
Jasna sprawa

. Przyjmuję do wiadomości

.
GrzesB napisał(a):
Kiedyś pisałem takie epopeje o LPG, klimie i kolektorze dolotowym w AHH

i jak widziałem później sporo osób tam zajrzało...
Nie dziwi - LPG to chyba jeszcze bardziej gorący temat niż obsługa 2.5TDi

... .
GrzesB napisał(a):
P.S.
A archiwum czytam bo nie chcę by ktoś mi powiedzial, że "to już było"

pozatym tak naprawdę jest tam kopalnia wiedzy...
Chłopie - daj se na luz

... . Osiwiejesz bez uzasadnionej potrzeby ...

.
