...John napisał(a):
A doczytałeś też to, że "światła te powinny się automatycznie WYŁĄCZAĆ po włączeniu przednich świateł mijania, drogowych lub przeciwmgłowych. Jedyny wyjątek stanowi, gdy światła te wykorzystywane są do wysyłania przerywanych sygnałów świetlnych" !
dokladnie tak jest u mnie i nie bede sie rozpisywal dlaczego i tego po raz n-ty tlumaczyl
...John napisał(a):
Co czyni twoje światła nie zgodnymi z przepisami. Mimo tego, że posiadają one homologacje na to by być światłami pozycyjnymi, w świetle naszego prawa światła dzienne mogą pełnić rolę tylko świateł dziennych.
To już nie jest takie pocieszające ;(
tzn w swietle jakiego prawa? gdzie jest napisane ze z jednego klosza nie moze byc swiatla pozycyjnego i dziennego? (gdyby tak bylo kazda lampa np. A4 bylaby nielegalna bo ma w sobie DRL, pozycje, mijania, dlugie itd. itd.) analogicznie rowniez kazdy bi-ksenon bo za dlugie i mijania odpowiada jedna zarowka.
...John napisał(a):
PS. A czy objaśnienie nr. 45 czytałeś?
Jeśli nie to brzmi ono tak:
Cytuj:
45 - Dla pojazdów rejestrowanych po raz pierwszy po dniu 31 grudnia 2009 r. W pojazdach zarejestrowanych do dnia 31 grudnia 2009 r. dopuszcza się następujące wymagania w zakresie połączeń elektrycznych: połączenie elektryczne może takie, aby nie można było ich włączyć, jeżeli nie są jednocześnie włączone tylne światła pozycyjne.
dokladnie czytalem i zaznaczylem ze dopuszcza sie poniewaz obecnie Dz.U. mowi ze swiatla DRL powinny byc tak podlaczone elektrycznie ze w przypadku ich zapalenia
tylne swiatla pozycyjne, swiatla obrysowe(...) oraz oswietlenie tylnej tablicy rejestracyjnej nie wlaczaja sie, jezeli wlaczone sa swiatla do jazdy dziennej czyli nie tylko nie musza sie palic ale nie powinny stad auta rejestrowane tak jak wyzej moga miec z tylu zapalone swiatla pozycyjne.