.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.cze.2025 21:48:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 5000 Gdzie wtyk do podłączenia kompa do auta?
PostNapisane: 28.kwi.2005 22:53:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2005 12:03:12
Posty: 14
Lokalizacja: Jawor
Szukam gniazdka do podlaczenia sie z kompaem i zdiagnozowania auta. Bylem w warsztacie szukali i nie znalezli. Pomozta. A 5000 86 r.

_________________
Niech ktoś mi powie że ma lepszy wóz, moim Audi do piekła mknę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 23:00:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
a jakim masz tam silnik :?: , pewnie 5 cylindrowke ng lub nf a one nie mają mozliwosci podpięcia do kompa :/

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 23:03:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2005 12:03:12
Posty: 14
Lokalizacja: Jawor
A 5000 CF TURBO, 5 cylindrow, ke-jetronic nie mam pojecia czy nf czy ng

_________________
Niech ktoś mi powie że ma lepszy wóz, moim Audi do piekła mknę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 23:03:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Takie stare pudła nie miały diagnostyki napisz lepiej co niedomaga napewno znajdzie sie rada


P.S mam całe s 5000 w częściach :P

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 23:14:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2005 12:03:12
Posty: 14
Lokalizacja: Jawor
To jest cholernie długa historia. (zobacz inne posty) Ale moze w skrocie.
Na poczatku pompka podawala paliwo non stop nawet jak auto nie pracowalo. Przez to rozwalilo mi dwa razy kolo zamachowe. Miedzy czasie iskra znikla i szukaj wiatru w polu. Oddalem do mechanika. Poszperal troche i wciagu godziny auto odzylo ale na benzynie nie palil, tylko lpg. no to ok. pojechalem do gazownika zobaczyl problem i podlaczyl pompke paliwa bezposrednio pod zasilanie. spoko, auto chodzi na dwoch paliwach. jest dobrze. ale kolejny problem. Obrotu siegaja zenitu po rozgrzaniu silnika 3000 rpm. auto sie grzeje. silnik krokowy ok. no to wracam do starej wersji podlaczenia pompy paliwowej i chodszi jak marzenie. no ale te obroty. wlaczam klime to jeszcze wyzsze, wylaczam troche spadna, naciskam tempomat to troche cos tam reaguje ale wciaz wysokie. Aha po odebraniu od mechanika klima nie dziala tak jak trzeba, najlepiej jej wychodzi ogrzewanie na szybe. Takze problem jest wielki i watpie zeby ktos mi mogl pomoc w tym bo duzo tu mozna gdybac. Ja sobie gdybam ze jest zwarcie jakies.

_________________
Niech ktoś mi powie że ma lepszy wóz, moim Audi do piekła mknę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2005 01:26:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 13:09:19
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa
duzo tego ...
klime oddzielilbym od reszty , jako iz dziala najlepiej na szybe to znaczy ze nie ma cisnienia do sterowania - wtedy ustawia sie defaultowo na szybe.
mozliwe iz cos z mechanicznego sterowania nadmuchem sie uszkodzilo : sprezynka odciagajaca etc ...
jako iz przestala dzialac po ingerencji znachora to mozliwe iz odpiete jest zasilania pompki podcisnieniowej lub cos stoi na drodze .../ widzialem rozwiazania omijania pompki i branie podcisnienia z kolekora dolotowego.
wystarczy przesledzic cala instalacje .

_________________
hand made C3->V8 89' 2.0 td+IC -> 2.0 RT (k-j)
still in progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2005 17:15:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2005 12:03:12
Posty: 14
Lokalizacja: Jawor
Mysle ze nie ma takiej potrzeby poniewaz dzisiaj zaczelo wszystko dzialac. Procz jednej rzeczy - obroty wysokie jak sie mocno zagrzeje to nawet 4000 rpm. Silniczek krokowy ok. Moze jakies pomysly?

_________________
Niech ktoś mi powie że ma lepszy wóz, moim Audi do piekła mknę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: