.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.cze.2025 21:48:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Po wymianie uszczelki pod głowicą auto nie chce odpalić...
PostNapisane: 24.kwi.2005 12:02:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:40:23
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Witam wszystkich. Mam dość poważny problem.Jakiś czas temu zaóważyłem że bąbluje mi płyn chłodzący na powrocie, a w zbiorniczku wyrównawczym pojawił się dziwny osad. Podejrzewałem że to uszczelka pod głowicą.Pojechałem do mechanika i stwierdził on to samo, ponadto nie trzymało mi ciśnienie na 3 cylindrach ( podczas uruchomionego silnika po odkręceniu korka od oleju silnik się dławił i w końcu gasł) więc do roboty były też gniazda zaworowe na co wskazywało również jakieś urządzenie pomiarowe. Po splanaowaniu głowicy, naprawie zaworów i skręceniu wszystkich gratów samochód nie chce odpalić, zalewa mu świece, tak jakby nie mógł "załapać". Nadmienie że mechanik który to robi, na codzień naprawia samochody rządowe i co do jego fachowości nie mam zastrzeżeń,robił taką operacje wiele razy, ale z czymś takim spotkał się po raz pierwszy.Postanowił zdjąć głowicę i jeszcze raz ją w warsztacie sprawdzić. Może macie jakieś sugestie bo mi już ręce opadają, samochód mimo że nie wygląda to stoi jak złom w garażu. Co to może być, na co zwrócić uwage bo już nie mam pomysłu. Samochód nie jest przerobiony na gaz,przed wymianą uszczelki oczywiście nie było takich problemów.Pomocy :( :( :( :(

_________________
AUDI CABRIO 2.3 NG

Prawie nówka funkiel, mało śmigana,mucha nie siada......A tak serio to : czarna, bordowy dach, zaglebiona,soczewki,skóra ,zderzaki i kierata od porsche 911,12 głośników,windshot,fele 16;oponki 215/40,wydech supersprint........Ale jest jeszcze przy niej dużo do zrobienia :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 13:38:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:40:23
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Dodam że rozrząd jest ustawiony wg. fabrycznych znaczników na kołach zębatych, filtr paliwa wymieniony,filtr powietrza czyściutki, świece nowe, kopułka i palec rozdzielacza o.k , zapłonu nie można ustawić bo nie może odpalić :/ Prosze pomóżcie

_________________
AUDI CABRIO 2.3 NG

Prawie nówka funkiel, mało śmigana,mucha nie siada......A tak serio to : czarna, bordowy dach, zaglebiona,soczewki,skóra ,zderzaki i kierata od porsche 911,12 głośników,windshot,fele 16;oponki 215/40,wydech supersprint........Ale jest jeszcze przy niej dużo do zrobienia :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 14:29:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
No jak go złozyliscie to trzeba by zmierzyć ciśnienie w cylindrach, jak nie ma ciśnienia to nie zapali a jak majster dłubał w zaworach to może byc prawdopowobne, do tego trzeba sprawdzić iskre,bo bez iskry to nawet stodoła sie nie zapali :diabel:

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 14:37:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:40:23
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Sprawdzaliśmy, iskra jest , tylko go strasznie zalewa na 3 świecach, ciśnienie podobno jest, ale miernikiem przy mnie nie sprawdzał,w poniedziałek napewno to sprawdzimy,może są jeszcze inne przyczyny...Juz krew mnie zalewa :612:

_________________
AUDI CABRIO 2.3 NG

Prawie nówka funkiel, mało śmigana,mucha nie siada......A tak serio to : czarna, bordowy dach, zaglebiona,soczewki,skóra ,zderzaki i kierata od porsche 911,12 głośników,windshot,fele 16;oponki 215/40,wydech supersprint........Ale jest jeszcze przy niej dużo do zrobienia :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 14:45:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Może wyrobiony klin na rozrządzie?
Czy głowica nie jest popękana, sprawdzał?

Tylko spokojnie, tam nie ma rzadnej magii jak jest zrobione/złożone tak jak trzeba to musi zagadać do strzału!

Stawiam na rozrząd.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Ostatnio edytowano 24.kwi.2005 14:47:49 przez Mauzer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 14:46:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
A może jakieś kabelki są rozłączone po naprawie albo w niewłaściwym miejscu wpięte??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 14:47:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Mauzer napisał(a):
Może wyrobiony klin na rozrządzie?

Tylko spokojnie, tam nie ma rzadnej magii jak jest zrobione/złożone tak jak trzeba to musi zagadać do strzału!

Stawiam na rozrząd.
Jeżeli rozrząd jest przestawiony do tego stopnia że nie odpala to w cylindrach nie pokaże żadnego ciśnienia :P

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 14:48:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:40:23
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
A co to jest ten klin i w którym miejscu się znajduje ?????

_________________
AUDI CABRIO 2.3 NG

Prawie nówka funkiel, mało śmigana,mucha nie siada......A tak serio to : czarna, bordowy dach, zaglebiona,soczewki,skóra ,zderzaki i kierata od porsche 911,12 głośników,windshot,fele 16;oponki 215/40,wydech supersprint........Ale jest jeszcze przy niej dużo do zrobienia :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 14:52:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:40:23
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
widzę że w ten rozrząd będe musiał jeszcze zajrzeć, co do głowicy to będzie zdjęta w poniedziałek i sprawdzona we wtorek.O żadnych pęknięciach mnie nie informowali, podobno ładnie wyglądała, musieli ją tylko delikatnie splanować no i te gniazda zaworowe zrobić, może tu coś popieprzyli,Jeżeli chodzi o wszystkie przewody i czujniki to kilka razy sprawdzaliśmy, niezła zagadka............

_________________
AUDI CABRIO 2.3 NG

Prawie nówka funkiel, mało śmigana,mucha nie siada......A tak serio to : czarna, bordowy dach, zaglebiona,soczewki,skóra ,zderzaki i kierata od porsche 911,12 głośników,windshot,fele 16;oponki 215/40,wydech supersprint........Ale jest jeszcze przy niej dużo do zrobienia :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 14:54:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Ja bym przed ponownym zdjeciem glowicy sprawdzil jeszcze raz rozrzad.

Pzdrw
Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 14:54:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:40:23
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Może wtryskiwacze? czymś tam po nich pryskał żeby nie lały......

_________________
AUDI CABRIO 2.3 NG

Prawie nówka funkiel, mało śmigana,mucha nie siada......A tak serio to : czarna, bordowy dach, zaglebiona,soczewki,skóra ,zderzaki i kierata od porsche 911,12 głośników,windshot,fele 16;oponki 215/40,wydech supersprint........Ale jest jeszcze przy niej dużo do zrobienia :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 15:04:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
luki80 napisał(a):
Może wtryskiwacze? czymś tam po nich pryskał żeby nie lały......


Jeśli autko w miarę jeżdziło to nie.
No i chyba widzę zwaloną robotę niestety.
Wymiana uszczelki to jest naprawdę pryszcz i nie może być z tym problemu, chyba że mechanik ma jaichś młodych pomagierów... :|

Klin na kole pasowym od rozrządu w głowicy (trzeba ściągać koło).

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.kwi.2005 15:11:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:40:23
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Może napiszcie spis rzeczy które Ci magicy powinni jeszcze raz sprawdzić, na co zwrócić uwage.

_________________
AUDI CABRIO 2.3 NG

Prawie nówka funkiel, mało śmigana,mucha nie siada......A tak serio to : czarna, bordowy dach, zaglebiona,soczewki,skóra ,zderzaki i kierata od porsche 911,12 głośników,windshot,fele 16;oponki 215/40,wydech supersprint........Ale jest jeszcze przy niej dużo do zrobienia :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2005 17:28:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lis.2004 17:25:42
Posty: 88
Lokalizacja: Tomaszów Lub.
miałem podobny przypadek, uciekał mi płyn chłodniczy i mechanik podejrzewał uszczelkę, po rozebraniu rozrządu i zdjęciu osłony okazało się że to jeb**y korek w bloku pękł - kosztuje 2 zł jak by ktoś nie wiedział, po złożeniu wszystkiego do kupy samochód za cholerę nie odpali, okazało się że pompa była źle ustawiona (mimo ze dało się włozyć ten bolec blokujący) o jeden ząbek na pasku!!! po ustawieniu jak trzeba odpalił bez problemu

_________________
Obrazek
Audi 80 B4 1.9 TDi automat ('94)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2005 06:42:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 19:02:43
Posty: 233
Lokalizacja: Łódź
Aparat zapłonowy też wymaga wstępnego ustawienia - palec wskazuje na przewód wysokiego napięcia cylindra, w którym ma nastąpić zapłon. W moim poprzednim PF125 mechanicy potrafili pomylić się przy ustawianiu zapłonu o 180 stopni - strzelał ogniem w gaźnik. Tu też bym to sprawdził, może oglądacie na kole zamachowym nie znacznik, tylko jakąś rysę. No i jeszcze wtryskiwacz rozruchowy do sprawdzenia.

_________________
Audi 100 CS quattro 86


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2005 06:31:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 19:02:43
Posty: 233
Lokalizacja: Łódź
Mam prośbę. Po rozwiązaniu zagadki, napisz co to było. Ten problem mnie zaintrygował!
Pozdrowienia!

_________________
Audi 100 CS quattro 86


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2005 07:38:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Skoro robił gniazda, to zapytaj co z zaworami... Jeżeli są nowe i nad zamkiem ich nie wyrównał to na bank nie beda sie domykaly i dupa zimna, sprezania zero, nie zdziwie sie jak wlozyl stare i nawet tego nie ruszyl (Ja wlasnie jestem na etapie tulejowania i kompletnej naprawy glowicy - kolo od szlifu za damski ch** mi to zrobil, twierdzac zebym dal mu zawory bo nie bierze za to odpowiedzialnosci i zeby nie bylo lamentu). Spradzenie sprezania wyjasni, czy to to.. Powodzenia

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2005 21:03:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 21:58:32
Posty: 90
Lokalizacja: Podkarpacie
Nie iem jak u Was

ale powiem Wam że ja juz w 3 autach głowice robiłem
Audi 80 1,6 gaźnik
Audi 100 2,2 k-Jet
Seat ibiza 0,9 gaźnik

i zawsze mimo ustawienia wszystkiego jak trzeba (czy to znaki fabryczne czy znaczone przed demontarzem głowicy) musiałem długo kręcić aż zapalą.

w seacie aż aku skończyłem.

Zaczynały po pewnym czasie szczekać aż zapalały. po nagrzaniu sie wszystko było już ok. za dotykiem.

Teraz bez naładowanego aku 100A nie zabieram sie za odpalanie :)

Czy to tak zawsze jest.

Nadmienie że głowice były zawsze profesjonalnie i kompleksowo obione nie made in garaż.

Pozdraiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2005 14:27:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
I po robocie, MarbiT - mój zapalił za podejsciem 3, po 10 sekund na podejscie, na gazie, bo pompy paliwa nie mam. Wiec z tym zapalaniem to chyba nie ma problemu... Przynajmniej ja nie mialem... Problemem okazalo sie lekko nie prawidlowe zalozenie paska, kolo przy regulacji zaplonu nie mogl dalej przekrecic kopulki, wiec kawalek przesunal, smiga jak zloto, przez 1000 km mam zabronione przekraczanie 3000 obr/min... Jakos sie pomecze. I tu moje pytanko:
- zalewac po 3 zmianie oleju Motor-Life'a, czy to jakies bzdury? Pozdrawiam

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2005 21:04:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
RobertKar napisał(a):
I po robocie, MarbiT - mój zapalił za podejsciem 3, po 10 sekund na podejscie, na gazie, bo pompy paliwa nie mam. Wiec z tym zapalaniem to chyba nie ma problemu... Przynajmniej ja nie mialem... Problemem okazalo sie lekko nie prawidlowe zalozenie paska, kolo przy regulacji zaplonu nie mogl dalej przekrecic kopulki, wiec kawalek przesunal, smiga jak zloto, przez 1000 km mam zabronione przekraczanie 3000 obr/min... Jakos sie pomecze. I tu moje pytanko:
- zalewac po 3 zmianie oleju Motor-Life'a, czy to jakies bzdury? Pozdrawiam


Bzdury,
A jazda do 3000obr/min. to też lekkie bzdury.
Silnik musi dostawać trochę po dupie (z umiarem), by później nie był zmulony.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: