|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| Herr_Pompke |
|
|||
Dołączył(a): 27.sty.2009 11:52:04 Posty: 126 Lokalizacja: Koszalin/Gorzów/Barlinek |
|
|||
| Góra | |
|||
| photokom |
|
|||
Dołączył(a): 24.maja.2006 07:15:52 Posty: 1456 Lokalizacja: Kraków, Warszawa |
|
|||
| Góra | |
|||
| Herr_Pompke |
|
|||
Dołączył(a): 27.sty.2009 11:52:04 Posty: 126 Lokalizacja: Koszalin/Gorzów/Barlinek |
|
|||
| Góra | |
|||
| wordeck |
|
||||
Dołączył(a): 21.paź.2004 11:03:48 Posty: 3305 Lokalizacja: Poznań i okolice |
|
||||
| Góra | |
||||
| Herr_Pompke |
|
|||
Dołączył(a): 27.sty.2009 11:52:04 Posty: 126 Lokalizacja: Koszalin/Gorzów/Barlinek |
|
|||
| Góra | |
|||
| rodzynek |
|
||||
Dołączył(a): 29.gru.2003 02:13:03 Posty: 5224 Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2 |
|
||||
| Góra | |
||||
| Herr_Pompke |
|
|||
Dołączył(a): 27.sty.2009 11:52:04 Posty: 126 Lokalizacja: Koszalin/Gorzów/Barlinek |
|
|||
| Góra | |
|||
| rodzynek |
|
||||
Dołączył(a): 29.gru.2003 02:13:03 Posty: 5224 Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2 |
|
||||
| Góra | |
||||
| Herr_Pompke |
|
|||
Dołączył(a): 27.sty.2009 11:52:04 Posty: 126 Lokalizacja: Koszalin/Gorzów/Barlinek |
|
|||
| Góra | |
|||
| wordeck |
|
||||
Dołączył(a): 21.paź.2004 11:03:48 Posty: 3305 Lokalizacja: Poznań i okolice |
|
||||
| Góra | |
||||
| Herr_Pompke |
|
|||
Dołączył(a): 27.sty.2009 11:52:04 Posty: 126 Lokalizacja: Koszalin/Gorzów/Barlinek |
|
|||
| Góra | |
|||




Po 88 roku skrzynie mają otwory przystosowane do 4 i 5 cyl. - po prostu jest ich w kołnierzu więcej... A wałek sprzęgłowy jest taki sam.


teraz wiem czego szukać. Dzięki wielkie. Czyli skrzynie 5 cylindrówek omijać bokiem?