.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.cze.2025 21:46:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Lata kiera
PostNapisane: 07.maja.2005 06:14:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2003 22:39:43
Posty: 217
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: Vw passat B5 1.9 TDI AVF
I znowu mam problem, dopiero wymienilem cale drążki kierownicze z końcówkami i tuleje wachaczy, zbieżność ustawiona, a kierownica mi lata na nierównej drodze jak "żyd po pustym sklepie" kiedy ja puszcze to sobie bije na lewo i prawo a gdy trzymam lekko to też czuje ,że lata na boki. Nie przypominam sobie żeby wczesniej tak bylo i nie wiem teraz co jest?? Czy ta maglownica ma jakis luz czy jaki diabeł :diabelek:
Jak macie w swoich autkach, lata kiera czy stoi sztywno w czasie jazdy po naszych kostak i innych nierównościach??
Aha, i w przedziale prędkości od 70 do 100 kiera lubi sobie podrżeć ;-) przy 110 drgania znikaja i jest ok.
Powiedzcie że wszystko jest ok , bo chyba wjade nim jutro do Odry :):

_________________
Audi 90 Q 2.2 + gazownik -> 2003-2006
Audi B4 1,9 TDI 94r. ----->2007---->.....
VW Passat b5Fl 1.9 TDI AVF + virus+wtryski BA+18"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 06:19:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Zacznij od opon wyważ przednie koła ,ew przełóz z przodu na tył na próbe.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 06:51:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2004 11:29:55
Posty: 227
Lokalizacja: Warszawa
Ostatnio zmienialem wszystko, no prawie.... I to prawie bylo przyczyna, u mnie akurat lewa poduszka skrzyni... Ale HGW, sprawdz najpierw czy w obu kolkach masz 2,0 bar..No i czy z tylu tez jest odpowiednie...

_________________
B4 2.0 ABT+LPG II gen. Bingo S, które skradziono... Teraz czaję się na cabrio 2,8V6... Dzieci nie mam, nie planuję, a czas spełniać marzenia...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 09:56:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.lis.2004 17:49:58
Posty: 308
Lokalizacja: Zabrze - gg:1056552
u kumpla po wymianie opon (mozesz przelozyc tyl na przod jak juz zostalo napisane :) ) zniknely drgania...:) warto sprobowac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 12:32:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
latanie kiery to temat rzeka i mogą to być również problemy z tyłu...

zobacz jeszcze z przodu łożyska górne / mocowania mcph

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 13:56:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2003 22:39:43
Posty: 217
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: Vw passat B5 1.9 TDI AVF
Najdziwniejsze jest to, że nie przypominam sobie cio by tak sie dzialo przed wymiana drażków, a opony mam te same.Łożyska mcph wymienialem niedawno...zreszta ta kiera drzy przy predkosci od 70 , a "lata" tzn. ma odchyly na boki jak ja puszcze o ok 50 stopni, takze nie sa to zwykle drgania tylko wyglada to tak jakby nie byla wogole stabilna, ale tylko na kostce czy nierównościach na asfalcie jest dobrze.

_________________
Audi 90 Q 2.2 + gazownik -> 2003-2006
Audi B4 1,9 TDI 94r. ----->2007---->.....
VW Passat b5Fl 1.9 TDI AVF + virus+wtryski BA+18"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 14:56:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
aż tak lata? jak wymieniałes całe drążki to w/g mnie cos przy tej operacji
poszło nie tak... ale powiem ci ze u mnie taz latala az tak ze trzęsło
cała budą - po zrobieniu zawiasu - górne mocowania + łozyska
z tyłu stało się nagle ok

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 16:16:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2005 18:39:27
Posty: 1216
Lokalizacja: Katowice
u mnie też lata kierownica ale dopiero od 80 km\h i jest to od kuł na 100% byłem z tym Serwisie-nie ma innych przyczyn(tak mi powiedzieli)choć koła wyważałem już dwa razy. Teraz pojadę do 3 wulkanizatora wyważyć, a jak to nie pomoże to pojadę doważyć koła wykonuje się to na aucie.

A to że lata ci kiera na nierównościach np. kostka, to wujek miał coś takiego w passacie do tego stopnia że kiera z ręki wyrywało i były to gumy na wahaczach

_________________
Było
Audi 80 B3 PP
Audi Coupe 3A
Audi A6 C7 Avant ultra
Jest
Audi Q7 4M TDI
Audi Cabrio 8G 1,8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 17:42:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2003 22:39:43
Posty: 217
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: Vw passat B5 1.9 TDI AVF
Kurcze sam nie wiem, przy wymianie drązków nie mialem specjalnych komplikacji, może jestem przewrażliwiony :> podjade do mechanika i zobacze co on na to powie.Z rąk mi jej nie wyrywa :P ale czuje jak ją trzymam że sie lekko wyrywa na boki.

Jak wywazales kola dwa razy i dalej jest to samo to lepiej zmien felgi , bo raczej by az tak xle nie wywazyli.Kiedys doważanie robili na Shellu , a teraz to chyba tylko w wulkanizacji.

_________________
Audi 90 Q 2.2 + gazownik -> 2003-2006
Audi B4 1,9 TDI 94r. ----->2007---->.....
VW Passat b5Fl 1.9 TDI AVF + virus+wtryski BA+18"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2005 19:04:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2005 18:39:27
Posty: 1216
Lokalizacja: Katowice
Maryan napisał(a):

Jak wywazales kola dwa razy i dalej jest to samo to lepiej zmien felgi ,


Też myślałem że mam krzywego aluma ale ściągaliśmy opony i sprawdzaliśmy to- i są idealne.
Wulkanizator mi powiedział że bardzo często są problemy z wyważeniem alumów- on sam swoje wyważał 4 razy żeby było ok.

_________________
Było
Audi 80 B3 PP
Audi Coupe 3A
Audi A6 C7 Avant ultra
Jest
Audi Q7 4M TDI
Audi Cabrio 8G 1,8t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2005 15:40:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
Przyczyny drgań kierownicy przy 70-110 km/h tylko i włącznie zależą od kół.
1sprawa wyważenie .2 krzywe felgi .3.uszkodzenie osnowy stalowej opony.4 brak właściwego osadzenia (pierśćienie)felgi na piaście.
bujanie kierownicy lewo-prawo przy prędkości ok 30 km/h spowodowane jest 3.czyli uszkodzeniem osnowy stalowej .
sprawdza-wyważa się 4 koła. tylnie również mogą powodować bicie kierownicy niby nieprawdopodobne ale tak jest(to punkt zapalny na styku klient -serwis ogummienia.
inna sprawa- utrata wyważenia .po wyjeżdzie z serwisu jest ok a po500km zaczynają bić koła..
przyczyna jest zgubienie ciężarka np na krawężniku,wada opony(niezwykle rzadko) lub: obrót opony na feldze w trakcie hamowania spowodowany użyciem niewłaściwej pasty monterskiej(tanie serwisy).
regenerowane alufelgi (toczone w celu zredukowania bicia promieniowego)

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2005 22:42:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2003 22:39:43
Posty: 217
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: Vw passat B5 1.9 TDI AVF
Ok,dzięki za odpowiedzi, myśle ,że faktycznie lepiej zacząć od kół i tak zrobie, zobaczymy jaki bedzie efekt. :peace: Pozdrawiam

_________________
Audi 90 Q 2.2 + gazownik -> 2003-2006
Audi B4 1,9 TDI 94r. ----->2007---->.....
VW Passat b5Fl 1.9 TDI AVF + virus+wtryski BA+18"


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: