Witam!
Nie bede komentowac wypowiedzi typu " VAG prawdę powie " - bo jak narazie nie zauwazylem opcji w Vag-u komunikacji z lusterkami
Chyba ze wyszla jakas nowa wersja VAG-a
Ale do zeczy:
Co do podgrzewania -
struktura grzewcza nie jest oparta na sytemie - przewodu - sciezki - rezystancji, tak jak jest to w tylniej szybie.
Tylko na wypelnionej miedzy nimi substancji rezystancyjnej.
Do podgladu fotka foli grzewczej -
Dokladnie widac ze sciezki nie sa polaczone! (+ z -) Dlatego tez mozna zapomniec o jakiejkolwiek reperacji! (chyba ze jakas sciezka zeczywiscie ma "przerwe")
Nastepna sprawa zal/wyl. podgrzewania lusterek.
Z tego co wiem, sa trzy rodzaje -
1. zal/wyl. razem z tylnia szyba
2. sensor temp. z tylu lusterka (od ok. 5°C zaczyna grzac)
3. grzeje non-stop
Najlepiej sprawdzic w Elsie co i jak i jaka metoda do danego modelu 8)
@Maciek1024
- sprawdz czy dochodzi napiecie 12V (bez i z zalaczona tynia szyba)
- sprawdz bezpiecznik
- sprawdz czy masz sensor - jezeli tak, zmierz miernikiem rezystancje a potem wsadz lusterko do zamrazalnika w lodowce na pare minut i ponow pomiar
(musi byc wyrazna roznica w rezystancji)
Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze wszystkie te lustra co chodza "non-stop" dostaja bardzo szybko w dupe :554:
Daltego tez proponuje po zakupie nowego lustra lub po wymianie folii grzewczej podlaczyc je razem z tylnia szyba!
Nie ma zeczy niemozliwych!
Powodzenia!