Jeżeli jest 0,5 mierzone manometrem, to turbina napewno ładuje ile trzeba. Napisz mi jaki masz silnik i czy wastegate jest sterowany zaeorkiem na grodzi przedziału silnika (zawór N75) czyli prościej - czy do pokrywki zaworu wastegate podłączony jest wężyk czy króciec jest wolny.
Są dwa scenariusze:
Jeżeli to silnik KG i wastegate jest bez wężyka, to masz uszkodzoną membranę wastegate lub zatarty i otwarty non stop zawór w wastegate i komputer odcina Ci przy ok 4000 obr/min dopływ paliwa. W silnikach KG to wypada właśnie przy 0,5 lub 0,7 bara - u mnie odcinało właśnie przy ok 0,7 bara. Musisz sprawdzić wastegate czyli mambranę i zawór i jeszcze ewentualnie odkręcić śrubę do ragulacji ciśnienia doładowania w wastegate - ta centralna w kopólce. Może ktoś tam się wepchał i próbował robić tuning bez zlikwidowania odcięcia paliwa.
Jeżeli to silnik MC, to wszystko co powyższe + to ze odcięcie paliwa jest właśnie ok 0,5 bara, bo MC ma standardowe doładowanie 0,4 bara w piku. Czyli turbwka przeładowuje i ciśnienie powinno być niższe. Terz komputer pracuje w trybie awaryjnym, dlatego nie udaje sie Wam kręcić go wyżej niż 4000obr/min.
Aha. Tak dla wyjaśnienia. Komputery w Audi podają ciśnienie calkowite od -1 do 0,4 bara (na przykład), czyli na wyświetlaczu 1,4. Wszystko co poniżej 1 to podciśnienie. Manometr natomiast podaje pomiary względem 0. Czyli jeżeli ktoś twierdzi, że silnik 3B ładuje mu 2,2bara to tak naprawdę jest to 1,2 bara względem zera. A silniki MC mają to ciśnienie na poziomie 0,4 bara. U mnie...0,8 bara
Jeszcze raz proszę...napisz jakie oznaczenie ma ten silnik
