Chcę kupić Audi 80 B4, ale:
1. Do zrobienia jest tylny prawy błotnik + drzwi (2 rysy + niewielkie wgniecenie) - lakiernik oszacował koszt naprawy na 400 zł
2. Wymieniony tłumik ALE! - nie jest to na pewno tłumik od audi, prędzej od malucha (jest 3 razy mniejszy), przyspawany na kawałek pręta zbrojeniowego, pociągnięty dla efektu srebrną farbą w sprayu i dosztukowano do niego kawałek chromowanej końcówki

(Daj polakom samochód)
3. Niewielkie rysy na lakierze, zwłaszcza przy drzwiach (normalne ślady użytkowania)
Pytanie: Czy wogóle kupić, a jeśli TAk to jakiej obniżki ceny się domagać?
Opis samochodu: Sprowadozny, rok produkcji 10/94, silnik 2.0 90 KM, przebieg 155 tys. udokumentowany książką serwisową, regularnie serwisowany, wszystkie opłaty porobione, dokumenty ok. itp. itd. Byłem nim na stacji diagnostycznej sprawdzić spalinki, hamulce, amory itp. itd. - wszystko było ok. Dokładnie też go obejrzałem i zauważyłem jedynie niewielką korozję podwozia oraz bloku silnika. Wyposażony jest w drugi airbag, elektryczny dach, lusterka oraz przednie szyby. Ziomek chciał za niego 15 tys. PLN
Pytanie: Na co zwrócić szczególną uwagę kupując ten model? (bo ja niestety wstyd się przyznać ale jestem laikiem)
Na razie powiedzialem DZIĘKUJĘ i szukam dalej
