.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 10:15:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [1Z] Diagnostyka silnika 1,9 TDI 1Z 1992-1993
PostNapisane: 03.mar.2005 23:44:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Panowie rozgryzlem wreszcie w/w temat. jezeli ktoś che
to moge opisac, czym i jak, oraz kilka fotek dolączyć ?

Poszukuje rozpiske bloku zerowego.

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Diagnostyka silnika 1,9 TDI 1Z 1992-1993
PostNapisane: 04.mar.2005 00:16:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
111lisu napisał(a):
Panowie rozgryzlem wreszcie w/w temat. jezeli ktoś che
to moge opisac, czym i jak, oraz kilka fotek dolączyć ?

Poszukuje rozpiske bloku zerowego.

to na co czekasz... :P dawaj szybko recenzje.... ;-)
trzeba sie dzielic doświadczeniami.... :D

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Diagnostyka silnika 1,9 TDI 1Z 1992-1993
PostNapisane: 04.mar.2005 08:06:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
111lisu napisał(a):
Panowie rozgryzlem wreszcie w/w temat. jezeli ktoś che
to moge opisac, czym i jak, oraz kilka fotek dolączyć ?

Poszukuje rozpiske bloku zerowego.


W bloku zderowym znam tylko 1 wartość:
cyfra nr 2 - kąt wtrysku :D

Zapodawaj rozwiązanie problemu , wstawiaj fotki na forum i obszerne info. :)

Nawet nie wiesz ilu 1Z`ciarzy czeka na to ? :580:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 19:45:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Obrazek

<b>Panowie</b> co dobiorę się do kompa to mnie córka odgoni (lat 4) a zasilacz do laptopa
zapomniałem w pracy!

W zasadzie z 1Zem sprawa jest prosta, potrzebny jest jakikolwiek fejs.
Ja testowałem trzy na MAX232 z końcówką MOS, MAX232 z końcówką NPN, OPTO,
a nawet badziewie "TACHOPRO" (to też MAX232 z PNP) działa na 100%.
Problem jest tego typu, że w sterownikach tak wrednych jak mój, należy
podczas pracy silnika na wolnych odłączyć na 5-10 sec np: przepływomierz
zdiagnozować motor i na końcu wykasować błędy uwzględniając te które wygenerowaliśmy sami

Ciekawą sprawą jest że program troszkę inaczej zachowuje się w Win9X a inaczej w Win 2000 i XP
tzn. w systemach sieciowych jest stabilniejszy, jednak w 2000 i XP należy suwaki buforów FIFO
przesunąć na minimum wybranego com_a i prze restartować brykę (inaczej nie zaskoczy),
Nie należy zdejmować ptaszka z bufora, ponieważ różnie to bywa z różnymi płytami głównymi,
później przetestować obecność fejsu podłączonego do kompa niestety napięcie zasilające fejs
musi byc większe od 9V to samo dotyczy autka u mnie było 11,2V na linii K i 11,4 na L.

Podłączamy się do Niuni:
1. mostkujemy L z K ( ja to mam na przełączniku )
2. wpinamy fejs
a) czasem trzeba odpiąć ABS
b) lub inne urządzenie jest ono na śrubie (tej od przodu) jeśli jest tylko dwa kabelki nie trzeba nic robić
3. uruchamiamy silnik
4. generujemy błąd np: odpinamy przepływaka
5. usuwany uszkodzenie podpinamy przepływaka
6. diagnozujemy brykę
7 usuwamy błędy.
8. idziemy na piwo :-)


Blok pomiarowy
http://mariusz.zasieg.pl/Audi80/DeltaScan/1Z_blok_0.JPG
http://mariusz.zasieg.pl/Audi80/DeltaSc ... lok_0n.JPG

Nastawy podstawowe
http://mariusz.zasieg.pl/Audi80/DeltaSc ... _podst.JPG

Usuwanie błędów
http://mariusz.zasieg.pl/Audi80/DeltaScan/1Z_blad.JPG

Testy elementów
http://mariusz.zasieg.pl/Audi80/DeltaScan/1Z_test_1.JPG
http://mariusz.zasieg.pl/Audi80/DeltaScan/1Z_test_2.JPG

Odczyt pojedynczy
http://mariusz.zasieg.pl/Audi80/DeltaSc ... _poj_1.JPG
http://mariusz.zasieg.pl/Audi80/DeltaSc ... _poj_2.JPG

Śruba OBD1 linii K
http://mariusz.zasieg.pl/Audi80/DeltaSc ... _sruba.JPG

Zwarcie L z K
http://mariusz.zasieg.pl/Audi80/DeltaSc ... warcie.JPG

Silnik musi pracować
http://mariusz.zasieg.pl/Audi80/DeltaSc ... roty_1.JPG
http://mariusz.zasieg.pl/Audi80/DeltaSc ... roty_2.JPG

Przetestowane fejsy
http://mariusz.zasieg.pl/Audi80/DeltaSc ... ane_1Z.JPG

Tak to wyglądało to u mnie
http://mariusz.zasieg.pl/Audi80/DeltaSc ... o_z_1Z.JPG

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Ostatnio edytowano 04.mar.2005 20:06:29 przez 111lisu, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Diagnostyka silnika 1,9 TDI 1Z 1992-1993
PostNapisane: 04.mar.2005 20:00:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
baskecior napisał(a):
111lisu napisał(a):
Panowie rozgryzlem wreszcie w/w temat. jezeli ktoś che
to moge opisac, czym i jak, oraz kilka fotek dolączyć ?

Poszukuje rozpiske bloku zerowego.


W bloku zderowym znam tylko 1 wartość:
cyfra nr 2 - kąt wtrysku :D

Zapodawaj rozwiązanie problemu , wstawiaj fotki na forum i obszerne info. :)

Nawet nie wiesz ilu 1Z`ciarzy czeka na to ? :580:


Obiecałem producentowi oprogramowania, że jakoś wspólnie dostarczymy
tabelkę bloku zerowego, więc myślę, że pomożecie i d. nie damy !!!
Baskecior obiecałeś mi tabelkę do 1Z więc to do Ciebie śpiewka, ja swoje zrobiłem,
teraz się nie wykręcaj !

Soft jest na mojej stronie a fejsy na allegro lub samemu można lepszy zrobić !!!
schematy są tu: http://mariusz.zasieg.pl/ODB2/ prawdopodobnie najlepszy byłby ten
na 4ech tranzystorach i MAXie, ale OPTO też działa. Można też kupić oryginał
w: www.dte.com.pl na procku, ale to już full wypas.

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 21:45:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
jak juz sie soft łączy z 1Zem z lat 92-93 to jest to sukces... :peace:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2005 09:20:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
To, że się łączy to zasługa DeltaTech faktem jest, że sterownik
od 1Z ma swoje humory, i łączy się jak mu pasuje, z tego co wiem
to są kłopoty czasem nawet z KTSem !!!

Jednak ponawiam prośbę o rozpiskę bloku zerowego.
Może ktoś ma jakiegoś znajomego, kto posiada ten opis.

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2005 23:57:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Panowie mam prośbę czy pochwaliłby się ktoś jakie ma nastawy w sterowniku na wolnych obrotach:

Z informacji od Master's http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=10605

wynika, że:

1-obroty silnika
2-kąt wtrysku
3-pedał gazu
4-dawka paliwa
5-cisnienie turbo
6-ciśnienie atmosferyczne
7-temp płynu
8-temp zasysanego powietrza
9-temp paliwa
10-przepływka

Ciekaw jestem jak to wygląda u innych użytkowników takiej Niuni jak moja ???


Obrazek

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2005 08:58:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2005 17:58:13
Posty: 15
Lokalizacja: Kraków
Super! @lisu111 dzięki za wskazówki :D

Idąc tym tropem trafiłem na dokument http://www.autoserwisy.pl/pobieranie/lista.pdf

Czy udało się Wam rozszyfrować system w jakim przeliczane są liczby ośmiobitowe podawane przez program na ludzkie jednostki? Zbieram dane i może uda mi się przedstawić jakieś wyniki odnośnie temperatury ;) ale nie wiem co z resztą :/

I jeszcze jedno: czy udało się Wam podłączyć do tego feralnego sterownika (8A0907401) programem VAG-COM? Może to kwestia ustawień? (Producent VAG-COM chętnie sprzeda interfejs do 1Z HEX-COM ale cena odstrasza - 300$)

Pozdrawiam serdecznie :)
Samba

_________________
Audi B4 1.9 TDI rocznik 92 silnik 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2005 21:01:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
No Mariusz, dzięki Tobie udało mi się też połączyć ze sterowikiem silnika.
Denerwuje mnie tylko koniecznośc wywołania kodu błędu podczas nawiązywania komunikacji z ECU silnika.

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2005 15:21:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.mar.2005 17:58:13
Posty: 15
Lokalizacja: Kraków
DeltaScan 1Z ideałem niestety nie jest...

Próbuję rozgryźć VAG-COM. Ale:
- potrzebny jest interfejs HEX-COM (strasznie drogi :/) może spotkaliście się z jego schematem?
- google znalazł mi coś takiego:
http://www.auto-intern.com/phpBB/viewtopic.php?topic=150&forum=10&4
http://community.dieselschrauber.de/viewtopic.php?t=1907
z niemieckim u mnie nie najlepiej ale z tych postów wynika że autorzy próbowali połączyć się przez VAG-COM przy ustawieniu "baud rate" równym 240, ale chyba z marnym skutkiem... może rozumiecie coś z tego więcej? :)

Pozdrawiam
Samba

_________________
Audi B4 1.9 TDI rocznik 92 silnik 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2005 11:19:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
samba napisał(a):
DeltaScan 1Z ideałem niestety nie jest...

Próbuję rozgryźć VAG-COM. Ale:
- potrzebny jest interfejs HEX-COM (strasznie drogi :/) może spotkaliście się z jego schematem?
- google znalazł mi coś takiego:
http://www.auto-intern.com/phpBB/viewtopic.php?topic=150&forum=10&4
http://community.dieselschrauber.de/viewtopic.php?t=1907
z niemieckim u mnie nie najlepiej ale z tych postów wynika że autorzy próbowali połączyć się przez VAG-COM przy ustawieniu "baud rate" równym 240, ale chyba z marnym skutkiem... może rozumiecie coś z tego więcej? :)

Pozdrawiam
Samba


Może ideałem nie jest, ale dzała.
Oto chodziło aby się łączył ze starym kiblem i robi to!!!. :diabel:
Nowy VAG też się łączy, ale za jaką kasę. :peace:

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2005 14:36:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
witam dizlowcow :)

mam kilka pytan odnosnie silnika 1Z. znajomy kupil sobie golfa 3 z takim silnikiem z data produkcji paz. 1994. bede sie zajmowal po czesci serwisowaniem tego samochodu.

na poczatek powiem, ze fajnie to smiga, jestem pod wrazeniem ;)

chcialbym w najblizszym czasie zdiagnowzowac ten silnik czy nic go nie boli i ew. usunac usterki, zeby kierownik jezdzil bezstresowo.

czy silnik 1z z 94roku rozni sie mocno od 1z z np 92 roku, interesuje mnie glownie diagnostyka, komputer sterujacy, bo chcialbym sie w niego wpiąć.
znalazlem jakies zlacze, w rozmiarze mniej wiecej 2cm/6cm znajduje sie pod zaslepka kolo popiołki. jesli jest to zlacze diag. to prosilbym o rozpiske, ktore piny to k, l itp.
mam jeszcze prosbe o podanie schematu interfejsu na max232 i 4ech tranzystorach do ktorego byl link w tym watku, ale juz nie dziala.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2005 23:12:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Na dwóch tranzystorach:
http://mariusz.zasieg.pl/OBD2/schematmax.jpg (BS170 można założyć)
Na czterech tranzystorach:
http://mariusz.zasieg.pl/OBD2/odb2_max.jpg

Pozdrawiam i życzę powodzenia z '94 łączy sie VAG-COM lub Polski VAG

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2005 23:50:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Lukasik napisał(a):
witam dizlowcow :)



czy silnik 1z z 94roku rozni sie mocno od 1z z np 92 roku, interesuje mnie glownie diagnostyka, komputer sterujacy, bo chcialbym sie w niego wpiąć.
znalazlem jakies zlacze, w rozmiarze mniej wiecej 2cm/6cm znajduje sie pod zaslepka kolo popiołki. jesli jest to zlacze diag. to prosilbym o rozpiske, ktore piny to k, l itp.

Silnik 1Z z pocztakow produkcji to motor sterowany w oparciu o przeplomierz Boscha i komputer posiadajacy tylko odczyt wartosci mierzonych w bloku 000. Posiada moc 90 KM i moment 183 Nm.
Silnik z 94 roku posiada przeplywomierz Pierburga, pełną diagnostyke silnika
:!: , 90 KM i 202 Nm dostepne dzo niżej.
Ogolnie rzecz biorac drugi z motorków jest łatwiejszy do diagnostyki i poszukiwń ew. usterek - wszystko podana jak na tacy lacznie z temperaturami w st C etc itp.
Zlacze VAG posiada 2 kostki: kolor bialy i czarny. Kolor czarny to zasilanie , kolor bialy to linie K i L.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 11:40:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
akurat w tym golfiku jest jedno złącze 16-to pinowe. znalazlem gdzies, ze 4/5 to masa, 7 linia K , 16 to zasilanie, linia L tam nie wystepuje.

Zaraz sklepie sobie interfejs jak na 1szym linku. Bo mam podobny do komputera do gazu, ale bez tych dodatkowych tranzystorow i wczoraj nie moglem sie połączyć za jego pomocą :D ale nie ma sie co dziwic, bo nie bylo komunikacji w jedna strone. wyglada na to ze linia K, to nie zawsze jest to samo.

P.S. czy do komunikacji potrzebna jest jakaś specjalna konfiguracja portu com w komputerze?? czy na standardowych powinno sie dogadac?

P.S.2 co podac na CON2 w pierwszym schemacie? 12V? moze byc ze złącza vag z samochodu?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2005 08:35:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Lukasik napisał(a):
P.S. czy do komunikacji potrzebna jest jakaś specjalna konfiguracja portu com w komputerze?? czy na standardowych powinno sie dogadac?

P.S.2 co podac na CON2 w pierwszym schemacie? 12V? moze byc ze złącza vag z samochodu?


Na CON2 oczywiście +12V

Co do portów, to dla VAG-COM powinno działać na standardowych ustawieniach,
natomiast DeltaScan jest opisana wyżej.

Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2006 16:06:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2005 21:59:11
Posty: 8
A więc zakupiłem maxa232 i przetestowałem silnik programem DeltaScan1Z. Nie musiałem zwierać linii K i L ani wywoływać błędu ale dlatego bo go już miałem Linia K napięcie ~11,48volt; gniazdo +12 ~14volt (informacja dla zainteresowanych tak mi wyszło chyba, że mój badziew źle pokazuję). Sprzęt zagadał od pierwszego kopa i uzyskałem takie informacje:
- 00532 nieprawidłowe napięcie zasilania; zbyt niska wartość sygnału, usterka sporadyczna,
- 01268 nastawnik dawki (N146); sterowanie, usterka sporadyczna.
Błąd w zasilaniu to być może znajduję się gdzieś zaśniedziały styk ale nadal boję się regeneracji tego nastawnika (droga impreza). Czytałem i mam tekst z opisem ale to duże ryzyko, jest tam kilka możliwych problemów. Wracając do testu kąt wtrysku jest znacząco nieprawidłowy (wartość około 20) ale to zmienię jak będę wymieniał wtryski na AFN i przy okazji dokonam niezbędnych regulacji. Czy ktoś ma prawidłowe wartości bloku zerowego najbardziej interesuję mnie kąt wtrysku czyli pozycja nr2. (zakładam, że 51 ale proszę o informacje). Dodatkowo zauważyłem falowanie kątu wtrysku wraz dawką. Wiadomo korelacja ale dlaczego faluję (widać na wykresie). Do czego służy pojedynczy odczyt w DeltaScan?
Jeżeli ktoś ma jakieś rady, spostrzeżenia, znacie odpowiedz jak rozwiązać problem lub pytania to jestem do dyspozycji. Nie wiem czy załaduję zdjęcia w razie czego zawszę mogę przesłać zainteresowanym za e-mail.
[/img]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2006 11:38:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lis.2004 01:45:02
Posty: 280
Lokalizacja: Sanok
Nic nie kombinuj tylko wykasuj błędy przejedz się trochę (z tydzień)
i sprawdź ponownie z tym stykiem to dołożyłeś do pieca :-)
Nastawnika nie ruszaj !!! Kat zapłonu wypadałoby przestawić
stojąć przy chłodnicy w lewą stronę, tylko paska nie przestaw !!! obracaj rozrusznikiem.

_________________
Pozdrawiam Mariusz
A3 TDI '00 038906018BP
chiptuning , regeneracja elektroniki pomp wtryskowych AUDI V6 2.5 TDI, i etc...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Diagnostyka silnika 1,9 TDI 1Z 1992-1993
PostNapisane: 06.mar.2006 18:14:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
111lisu napisał(a):
Poszukuje rozpiske bloku zerowego.


Na biegu jałowym [wartości wyświetlane}
1. 39...42
2. 50...65
3. 0
4. 15...30
5. Według życzenia :D ciśnienie w dolocie
6. Ciśnienie atmosferyczne
7. Temp. cieczy chłodzącej
8. Temp. powietrza zewn.
9. Temp. paliwa
10. Do wersji softu D05 --> 55...80,
od wersji D06 --> 80...99
Recylkulacja gazów wydechowych jest wyłączana po 10 min na wolnych obrotach i wtedy odczyt --> 125...160.

PS: Jeśli to będzie gdzieś komercyjnie umieszczane to ktoś mógłby jakieś podziękowanka dla AKP i wogóle zamieścić :P .

I czy może ktoś zna odp. na pytanie postawione przeze mnie w innym poście nt. odczytu wartości mierzonych w 1.8 T ??

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: