.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.cze.2025 23:02:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Aby audi nie bylo taczka - zmiana zawieszenia
PostNapisane: 15.maja.2005 18:58:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
Mam u siebie w a3 gwintowane zawieszenie KW jak powiedzial to jeden z klubowiczow za co mu serdeczne dzieki :)
Tu mozna to zobaczyc: http://www.cimoch.org/a3/index2.html
Wyglada to super lecz nie da sie tym jezdzic - takie twarde.
Jak to zmienic? Zmienic same sprezyny + podwyzszyc samo auto na gwincie. Takie rozwazanie chyba najlepsze dla mnie bo najtansze ~400zl koszt 4szt sprezyn.
Sprawdzi sie? czy trzeba wszystko wymienic? ale wtedy to juz koszt ok ~1000zl.
Felgi sa 17 cali 225/45 i zostana.

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2005 07:12:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
do gwintu raczej nie załozysz zwykłych sprężyn, pozostaje Ci wymienić komplet, amorki i sprężyny.

Szkoda że nie masz Coupe Quattro bo z przyjemnością bym się z Tobą zamienił - ja lubię jak jest nisko i twardo :)

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2005 08:44:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Spręzynki da rade wymienić, tyle że nic to nie pomoże. Sprężynki w KW są dość miękkie (mieksze niż pomarańczowe H&R) Tu chodzi o amortyzator, który ma ostrą charakterystyke. Jeśli chcesz mieć miększe auto to niestety czeka cie kupno kompletu, czyli tył amorki ze sprężynami. Przód to w zasadzie cały McPerson jest do wymiany.
Z chęcią odkupie od ciebie te KW :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2005 08:58:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
A ja mam wszytko fabryczne i mogę bez obawy po gruntowej drodze grzać 80 km/h :)

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2005 08:59:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
...nie to żebym na odległej wsi mieszkał ale czasem trzeba gdzieś wedle lasu nad rzeke podjechać.

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2005 09:59:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 21:40:59
Posty: 1229
Lokalizacja: Belchatow
No to niezle. Musze rozejzec sie za calym komplecikiem.
A moze przy normlanym zawieszeniu dac sprezyny 30mm
Bo jak dojdzie normlanie w pelni zawieszenie to sporo straci na wykladzie bedzie wysoki jak uaz? :)

wowo: ile dajesz?

_________________
Projektowanie stron www i sklepow internetowych: www.cenzura_na_audi_klub.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2005 12:10:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Tyle że jak dasz niższe sprężynki do seryjnych amorów to sie bedzie kiepsko prowadził i szybko sie posypią. Musisz tutaj sie zdecydować, czy komfortowo, czy sportowo.
Ja właśnie śmigam na Kw wraiant II i faktycznie jest cięzko. Jednak jazda na dobraj i krętej nawierzchni wszystko mi wynagradza, no i ten wygląd zgebionej furyy. Wypasik :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2005 12:45:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Tyle że jak dasz niższe sprężynki do seryjnych amorów to sie bedzie kiepsko prowadził i szybko sie posypią. Musisz tutaj sie zdecydować, czy komfortowo, czy sportowo.


nie zgodzę się z Tobą...obniżenie do 40 mm nie wpływa znacząco na pracę seryjnego amortyzatora, zastrzeżenie jest tylko jedno, musi to być amorek gazowy

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2005 15:04:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
To że sie nie zgadzasz nie znaczy że masz racje :): Przejeździłem na H&R -40mm i nowiutkich Bilstainach (gazowych) wystarczająco by mieć swoje zdanie. Takie zalecenia dają sprzedawcy by wcisnąć sprężynki, bo większości nie stac na odpowiednie do tego amorki.
Dlatego powiem jeszcze raz amorki sie sypią i auto zachowuje sie nerwowo. Coś o tym wiem bo ostro mnie kiedys poniosło z zakrętu :zly: na takim zestawie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2005 19:56:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 12:32:53
Posty: 315
Lokalizacja: lubelskie
a moze seryjne (Audi) sprezyny -20mm i do tego amorki bilsteina B4

sam sie zastanawiam co zrobic z zawieszeniem bo drogi na lubelszczyznie w wiekszosci wypadkow nie zachecaja do niskiego i twardego zawiasu :/

pierwszy pomysl to amorki bilstein B8 + sprezyny H&R -35mm ale to moglo by byc za twarde ;-)

wiec drugi pomysl to ten co na samym poczatku napisalem tylko ze efekt wizualny nie bedzie taki sam jak na sprezynie -35mm ale za to seryjne amortyzatory nie ucierpia na tym

_________________
A3 1.9 TDi
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 07:20:43 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Czy będąc w posiadaniu sportowych amorków sprężyny muszą być odpowiednio dedykowane do tych własnie amortyzatorów czy można sobie dowolnie konfiurować rodzaj sprężyn od -60 do -30?

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2005 07:41:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Z tego co sie orientuje to pewne zasady musza być zachowane. Każdy amortyzator ma inną charakterystyke pracy i do tej własnie należałoby dobierać sprężyny by uzyskać najlepszy efekt. Faktem jest natomiast że auto będzie sie lepiej prowadzić na seryjnych sprężynkach i dobrych amorach, a nie odwrotnie. Spręzyna ma przecież za zadanie utrzymać odpowiedni prześwit pod autem.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: