Nie dałem rady sam się połączyć do Vaga więc podjechałem na stacje diagnostyczna. Też nie mogli się połączyć przez program VAG ale mieli jeszcze inny program i nim się połączyli.
Wyskoczył błąd przepustnicy - jakieś zwarcie z masą.
Z racji tego że mam całą wiązkę silnika tyle że z 94r 2.6 chciał bym podmienić same przewody na próbę by zobaczyć czy to jest to.
Wyprułem wtyczkę od przepustnicy wraz z dwoma wtyczkami którymi była zakończona.
Wygląda to tak:

Kostka przepustnicy - 4AO 906236 (czarna - 6 pinów)
Kostka ? (gdzie podpiąć?) - 443971883A (beżowa - 16 pinów)
Kostka ? (gdzie podpiąć?) - 443971883B (czerwona - 20 pinów)
Połączenie przewodów:
Kostka przepustnicy - 4AO 906236 (czarna - 6 pinów)
PIN 1: czarno-brązowy ----> PIN 4 (kostka beżowa)
PIN 2: brązowo-czarny ----> PIN 12 (kostka beżowa)
PIN 3: czarny ----> PIN 5 (kostka beżowa)
PIN 4: brązowo-czarny ----> masa na kolektorze
PIN 5: brak
PIN 6: zielono-brązowy ----> PIN 4 (kostka czerwona)
Czy są to któreś z kostek zaznaczonych na schemacie?
EDIT: 02.02.12Powodem odcinania w granicach 3500 obrotów był upalony/ułamany 1 PIN z kostki przepustnicy.
Może komuś się to kiedyś przyda
