Witam.
W zimie tak bardzo doskwierał mi brak grzania tyłka,ze rozebrałem siedzenia, wszyłem maty, ale nie mialem przyciskow a pod reka były przełaczniki z BMW e39 i je zastosowałem. Plus, plus po stacyjce, masa, czujnik przegrzania, zasilanie maty, to tyle co było tam wymagane.
Wszystko działa ale postanowilem wrzucic ori...drazniły mnie tamte przełaczniki...
W tym celu kupiłem dwa przełaczniki z 2.2q od jednego z forumowiczów.
Takie :

Uploaded with
ImageShack.us
Do tego znalazłem taki schemat:

Uploaded with
ImageShack.usI teraz tak, ide do samochodu i zaczynam z moimi przełacznikami, obydwa reaguja IDENTYCZNIE.
Poki co nie ciagne plusa po stacyjce, mostkuje wszystko stałym plusem.
pin 4,5,1 podaje 12v
pin 3 i 6 podaje mase
Na pin 2 i powiedzmy 6 przykladam miernik i wlaczajac pozycje od 1:6 na przełaczniku przekazuje 1.4v...
Przycisk z BMW przekazuje na taki pin w nim odpowiadajacy 12v i to rozumiem.
Najgorsze jest to ze nie jestem pewien czy diody podswietlenia sa sprawne,ale nie swieca,a chyba powinny, byc moze obie sa spalone tego nie wykluczam, faktem jest ze na mate nie podaje 12v...