.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 15:22:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2011 12:52:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
arekr napisał(a):

No i te drgania zaczynaja sie nawet przy lekkim programie


dokladnie tak jest , lekkie lizniecie dawki w gore w przedziale 2500 rpm i zaczyna sie trzesiawka ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2011 19:03:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
cygaro-avant napisał(a):
Piękne drgania :585:
Teraz nic tylko dziewczyny brać na przejażdżkę.. :diabel: :diabel:

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2011 21:01:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
spanky napisał(a):
arekr napisał(a):

No i te drgania zaczynaja sie nawet przy lekkim programie


dokladnie tak jest , lekkie lizniecie dawki w gore w przedziale 2500 rpm i zaczyna sie trzesiawka ...
, to wiem... seryjnie bylo po lekkim sofcie TO_JA i juz mial trzesiawki ;)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2011 21:07:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
emcior napisał(a):
spanky napisał(a):
arekr napisał(a):

No i te drgania zaczynaja sie nawet przy lekkim programie


dokladnie tak jest , lekkie lizniecie dawki w gore w przedziale 2500 rpm i zaczyna sie trzesiawka ...
, to wiem... seryjnie bylo po lekkim sofcie TO_JA i juz mial trzesiawki ;)


da sie je ominac , tyle ze moment bedze w granicach 2800 rpm lub wyzej ... :):

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2011 20:43:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2006 13:56:44
Posty: 159
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
aby wyeliminować drgawki na niskich obrotach można założyć faktycznie jednomas z 100 C4, który pasuje idealnie - jeżdziłem kilka dni na tym, jednak nie podobały mi się lekkie drgawki do 1400rpm (a głównie po mieście jeżdżę), ale powyżej to już nic nie przeszkadzało, żadnych drgań typowych dla AELa ze zbyt wysokim obrotem przy zbyt niskich obrotach :)
Jakbyś był zainteresowany ta leży mi w garażu w naprawdę super stanie całe takie sprzęgło

_________________
AEL Q Avant ...oczywiście czerwony...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2011 13:52:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
dokladnie tak
wszystko pasuje p&p
trzeba tylko sruby mocowania zamachu skrocic :)

U mnie orginalny SACHS do tego jednomasu wytrzymuje
504nm przy 2500obr narazie :>

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2011 19:39:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.paź.2010 14:22:34
Posty: 2
u mnie to samo, chip na 170 i duże drgania, sprzęgło zaczyna ciągać i dobrze że piszecie o tym z aat tylko czy na 100% podejdzie do q? macie może skrzynie do ael-a z q? bo po pół miliona synchoronizatory się odzywaja. mody panowie w waszej furce zacne, pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Konfiguracja ecumaster det3 vnt turbo
PostNapisane: 10.lip.2012 20:41:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2005 09:01:43
Posty: 76
Lokalizacja: Biels Podlaski
Konfiguracja ecumaster det3 vnt turbo

Probowalem roznych ustawien i nie chce zaciagac sztangi.

Jak to zrobic?

_________________
Audi coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 quattro AEL/AXG + VNT by quattro-service + wykres
PostNapisane: 12.lip.2012 15:10:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
PWM kolo 100 sztanga zaciagnieta kierownice zamkniete mniejszy PWM sztanga odpuszcza kierownice sie otwieraja
dla plastikowego N75 od podcisnienia ustawia sie czestliwosc 250hz

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 quattro AEL/AXG + VNT by quattro-service + wykres
PostNapisane: 26.sie.2012 13:32:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Niestety po wymianie sprzegla na jednomas , pojawil sie inny rodzaj drgan w przedziale 800-1500obr/min, o dziwo drgania typowe dla aela przy wiekszych obciazeniach zniknely. Jednak podczas jazdy po miescie obecny stan jest nie do wytrzymania :< Czy ktos moze regenerowal dwumas z pozytywnym efektem ?
Arek piszesz cos o skroceniu śrub, sugerujesz ze tu tkwi problem obecnych drgan ? :)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 quattro AEL/AXG + VNT by quattro-service + wykres
PostNapisane: 27.sie.2012 21:00:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Nie - jednomas ma mniejszą grubość i śruby z dwumasa przykęcone przez jednomas przejdą za głęboko przez kołnierz w wale korbowym, być może do samego bloku silnika

Przy okazji: ile Nm ma seryjny AEL? Ma ktoś gdzieś wykres mocy i momentu seryjnego AELa? Poprooooooszę....

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 quattro AEL/AXG + VNT by quattro-service + wykres
PostNapisane: 27.sie.2012 21:03:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Obrazek

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 quattro AEL/AXG + VNT by quattro-service + wykres
PostNapisane: 27.sie.2012 21:47:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Gustav napisał(a):
Obrazek


ten wykres nie ma nic wspolnego z rzeczywistoscia ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 quattro AEL/AXG + VNT by quattro-service + wykres
PostNapisane: 27.sie.2012 22:23:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
ten wykres pochodzi z źródła VAG także coś tam ma , dodam że auto na nowych wtryskiwaczach w moim przypadku zrobiło się bardzo żwawe już od 1900rpm tak jak wykres pokazuje ..

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 quattro AEL/AXG + VNT by quattro-service + wykres
PostNapisane: 27.sie.2012 23:44:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
emcior napisał(a):
Czy ktos moze regenerowal dwumas z pozytywnym efektem ?

Tam gdzie robiłem przekładnię się tym zajmują, z różnych forów wynika z że z pozytywnym skutkiem. ZTCW można też zwrócić uwagę na wzmocnienie wybranych elementów.

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 quattro AEL/AXG + VNT by quattro-service + wykres
PostNapisane: 28.sie.2012 07:44:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Gustav napisał(a):
ten wykres pochodzi z źródła VAG także coś tam ma , dodam że auto na nowych wtryskiwaczach w moim przypadku zrobiło się bardzo żwawe już od 1900rpm tak jak wykres pokazuje ..


ale nie zalożyles wtryskiwaczy od AAT ale od AEL [większe] ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 quattro AEL/AXG + VNT by quattro-service + wykres
PostNapisane: 01.wrz.2012 09:49:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Teraz juz jest pewnosc skad drgania w Aelu, wyrzucilismy jednomas po krotkich testach- to sie nie nadaje do jazdy i wlecial nowy dwumas i nowe sprzeglo :d Nie ma zadnych trzesiawek w pelnym zakresie obrotow i na kazdym biegu , teraz to mozna jezdzic :sylwester:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 quattro AEL/AXG + VNT by quattro-service + wykres
PostNapisane: 01.wrz.2012 10:58:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
No to teraz dołożyć mu jeszcze. :D

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 quattro AEL/AXG + VNT by quattro-service + wykres
PostNapisane: 01.wrz.2012 19:18:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Sprinter napisał(a):
No to teraz dołożyć mu jeszcze. :D


niech sie trzesie ... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 quattro AEL/AXG + VNT by quattro-service + wykres
PostNapisane: 01.wrz.2012 19:56:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
emcior napisał(a):
Teraz juz jest pewnosc skad drgania w Aelu, wyrzucilismy jednomas po krotkich testach- to sie nie nadaje do jazdy i wlecial nowy dwumas i nowe sprzeglo :d Nie ma zadnych trzesiawek w pelnym zakresie obrotow i na kazdym biegu , teraz to mozna jezdzic :sylwester:


To co wy macie za klekota że nie trzęsie :?: Klekot ma trzepac, dymić i śmierdzieć :peace: :diabel:

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: