Miałem to samo. Jak wymieniałem zegary musiałem wymienić część pająka z przełącznikami. Jak już miałem wyciągnięte to postanowiłem przeczyścić stare części. Przeczyściłem, ale przy składaniu odgiąłem za mocna małą blaszkę i nie stykała - nie miałem pozycyjnych po lewej stronie.
Nim weźmiesz się za wykręcanie kierownicy i rozbieranie przełączników na części pierwsze sprawdź czy przyczyną problemu nie są kable. coś mogło się przetrzeć, przełamać.
Istnieje też inny prosty test - szukasz rozpiski ponów kostki z lewych przełączników (czarno-różowa), dobierasz się do kostki i robisz połączenie na krótko. Jeśli światła zaczną działać prawidłowo

winny jest pająk od świateł. Jeśli nadal będzie problem

winne są kable, bezpieczniki, układ elektryczny, itp.
To Ci się może przydać:
[A6 C4] wymiana przełączników zespolonych - fotostory