Panowie,
pomału siada mi szyberdach , a konkretnie jego napęd. Obstawiam na silniczek . Objawy tego typu , że po przekręceniu nie otwiera się , lub nie zamyka , słuchać tylko takie ciche cykanie z silniczka. Obstawiam standardowo zębatkę , która się wyrobiła , i nie zaskakuje na mechanizmie napędu szybra. Czasami przez tydzień nie ma z tym problemu , chodzi idealnie , czy to otwieram i zamykam ręcznie , czy też z pilota .
Pytanie brzmi: jak go zdemontować , czy wystarczy do tego że ściągnę panel sterujący szybrem i tę lampkę - bo z tego co się dowiadywałem pobieżnie to tak. Jak zdjąć tę ramkę plastikową , która wchodzi w podsufitkę , nie chcę tego połamać ?? Czy idzie dokupić gdzieś samą zębatkę , czy muszę zmieniać cały silniczek ??.
Jak ktoś ma jakieś fotostory z wymiany , link to proszę o podczepienie .
Na czym polega różnica w oznaczeniach , zauważyłem że po nr. seryjnym występują literki , takie jak D , J , C - czy ktoś kojarzy jaka jest różnica w tych poszczególnych silniczkach ??
Czy za otwieranie szybra , sterowanie silniczka z pilota odpowiada tylko samo kodowanie komputera , czy też jest to zależne od rodzaju silniczka - czy są różnice w silniczku który zamyka szyber z pilota-kluczyka , a tym, który obsługuje szyber tylko poprzez sterowanie ręcznie ??
pozdrawiam
Łukasz
