1. Na początek sprawdź bezpieczniki - są w desce rozdzielczej po lewej stronie, po otwarciu drzwi kierowcy zdejmujesz klapkę maskującą z boku deski i masz dostęp.
2. Pompka centralnego zamka znajduje się pod tylnym siedzeniem z prawej strony - trzeba zdjąć siedzisko, zobacz, czy w ogóle tam jest, a jeśli tak, to czy kostka jest podłączona. Zmień baterię w pilocie...
3. Żeby stwierdzić, co z szybą, trzeba zdjąć tapicerkę z drzwi, 5 min roboty, potrzebny płaski 1 śrubokręt i 1 krzyżakowy, trzeba odkręcić dwa małe blachowkręty na krańcach drzwi obok ramki szyby, zdjąć rączkę od zamykania, pod nią odkręcić płat tapicerki od blachy, jeżeli jest korbka od opuszczana szyby to ją też odkręć. Następnie ostrożnie zdejmujemy tapicerkę - nie pamiętam jak jest w C4 - może być na plastikowe zatrzaski (wtedy delikatnie podważając krawędzi boczne i dolną, trzeba odklikać je z otworów) albo na wsuwki, wtedy po prostu przesuwamy płat do góry. Tak czy inaczej, żeby zdjąć tapicerkę, ciągniemy ją w górę. Ale nic na siłę... Doświadczenie uczy, że zacinającą się prowadnicę/mechanizm najlepiej po prostu wymienić.
4. Licznik pasuje, pod warunkiem, że są te same kolory wtyczek - jeśli są inne, to nie podpinaj bo go spalisz. Dodatkowe zegary będą działać - zegarek od razu, wskaźnik ładowania też, wskaźnik ciśnienia oleju wymaga zmiany czujnika i pociągnięcia dodatkowego kabla - nic się nie stanie jak go po prostu nie podłączysz. Jeżeli wymiana licznika nie pomoże, sprawdź impulsator w skrzyni - znajduje się nad lewą półosią w korpusie skrzyni, wyciąga się go po odpięciu wtyczki (2 lub 3 piny, zależnie od wersji), wciskamy delikatnie łapkę zabezpieczającą, przekręcamy ręką o 1/3 obroty i wyciągamy w górę. Dostęp przez otwartą maskę od strony kierowcy, niestety trzeba zanurkować

Nowy zmiennik kosztuje około 30 zł.
Pozdrawiam