Hello 

.
No i w końcu, po długich poszukiwaniach, wertowaniach ogłoszeń polskich, przeglądaniu ofert forumowych i ofert  niektórych forumowiczów znalazłem swoje  Quattro TDi i zostało znalezione w Niemczech w miejscowości Hamm. Z racji tego iż coś tam sobie dłubię przy starych kondonach Tdi nie opłacało mi się dalej brnąć w temat wzmacniania ośki. Już przy obecnej mocy w AAT jest problem z trakcją a auto jest jeszcze przed programem. Dzięki kilku prostym krokom osiągnąłem dobre rezultaty. Co więcej auto generuje blisko 156PS i 340Nm, ale pokonując trasę dosyć dynamicznie wzrost mocy oscyluje w granicach  10-15%. Także po trasie auto tak myślę że generuje ponad 165PS i 370Nm. Muszę to tylko potwierdzić hamownią. Teraz mam Quattro i mogę zrobić coś bardziej konkretnego. Narazie przedstawiam galeria auta tuż po sprowadzeniu:
 





Co już zrobiłem: 
Na początek wiadomo - eksploatacyjne kwestie.
- Olej Valvoline VR1 5w50  + filtry knecht'a
- Kompletny rozrząd z oryginalną pompą wody oraz płynem chłodnicznym.
- Nowe klocki ATE tył.
- Nowe opony x4  Vredestein Ultrac Cento 205/55/16 - z uwagi na Quattro.
- Detaling climatronika - kompletna rozbiórka - montaż żarówek nowych + zabezpieczenie  Pink Shinem.
- Detaling licznika - polerowanie szybki licznika + wymiana wszyskich żarówek na nowe 1.2W - licznik wygląda jak NOWY. 
Palny:
- Detaling powierzchni lakierniczej całego auta.
- porządne pranie środką - mam konkretny stuff do tego 

.
Tjuning 

 :
- Wtrsyki 0.260
- Pompa T4
- Turbo GT2260V
- Wydech 3"
- IC od IVECO.
- Program.
Na dniach wstawię fotki już po drobnych zmianach.