zioolko napisał(a):
Podoba mi się porządek pod maską, wygląd sleepera i profi hamulce (to rzecz, która tygrysy lubią najbardziej).
Z filmiku 0-100 - czas conajmniej poprawny. 0-200 bez rewelacji - tutaj albo sprawa jazdy pod górkę górkę, o której mówiłeś, albo kwestia przełożeń skrzyni biegów.
Ciekawe jak tam żywotność tylnego mostu przy momencie z ABZ.
Jaki koszt sumaryczny projektu?
Tempomat i klima działają?
Auto na sprzedaż

?
Generalnie jeden z ciekawszych tematów w tym dziale.
Tak jak mówiłem, filmik nagrany dość dawno, przed ogarnięciem kilku rzeczy, na starym wydechu. Gdzieś przy 180 jest małe zawahanie spowodowane łukiem

Ogólnie przyjemne jest to, że powyżej 200 do końca napędza się cały czas praktycznie tak samo. Nie ma się też nie wiadomo jakich osiągów spodziewać, bo moc jest duża, ale nie przerażająca

Jeśli chodzi o wytrzymałość napędów, to nie mam z tym żadnych problemów. Nic niepokojącego się nie dzieje.
Niestety klimy aktualnie nie ma, bo po swapie jeszcze na seryjnym zderzaku średnio było z miejscem na chłodnicę. Teraz przy eskowym jest zdecydowanie lepiej i może przez zimę to ogarnę.
Tempomat też nie jest zamontowany, kwestia ogarnięcia. Cały czas mam się za to zabrać, ale kończy się tak, że robię co innego. Fajnie jakby działało, ale jakoś nie jest mi to do szczęścia potrzebne, stąd o tym zapominam.
Auto nie jest na sprzedaż i wątpię, żeby kiedykolwiek było. Ogólnie "przywiązuję" się do aut i po tylu latach i tylu godzinach spędzonych w garażu chyba bym się popłakał
