Dzięki za podpowiedz.
W poniedziałek będę miał trochę czasu to sprawdzę i dam znać.
Pozdrawiam
EDIT:
Miałeś racje Wordeck.
Pasek przeskoczył i to nie o 1 czy 2 zęby, wygląda na co najmniej 10.
Pozostaje mi teraz wiara w to, ze śruba na kole pasowym nie będzie stawiać takiego oporu jak rozpisują się koledzy na forum
oraz wiara w to, ze te silniki naprawdę są bezkolizyjne.
Dzięki i pozdrawiam.
Jak uruchomię silnik to zrobię jeszcze krótki opis demontażu i montażu osprzętu, może komuś przyda się jeszcze ten wątek
EDIT:
Bylem u znajomego mechanika i powiedział mi, ze jeżeli podczas zmiany rozrządu mechanik zbijał górne koło zębate to znaki nie będą się pokrywać.
Trochę mam przez to zagwozdkę ale i tak zabieram się jutro do rozbiórki
EDIT:
Witam.
Klin jest i nie ma możliwości założenia źle koła na wałek rozrządu.
Pasek przeskoczył o 4 zęby, usterka zdiagnozowana.
Zabieram się za rozbiórkę i wymianę paska.
Dziękuję za podpowiedzi.
Pozdrawiam
EDIT:
dodam tylko, ze przyczyna przestawionego rozrządu nie było przeskoczenie paska,
tylko zerwany klin na kole pasowym przykręcanym do wału
EDIT:
Mućka naprawiona.
Forum odniosło kolejny sukces!
Aż miło, ze jestem jednym z właścicieli AUDI
Pozdrawiam