Witam, wszystkich, tych których nie znam i tych którzy już mnie znają i moje auto z innych forum.
Bohaterem bedzie Audi Cabrio z 1994r. kupione w Warszawie, w stanie mocno agonalnym jak się okazało.
W zamierzeniu szukałem  jakiegoś jednoślada ale trafił się bezdasznik  wiec można powiedzieć, że prawie to samo  głupek - w sumie nie żałuje zmiany decyzji, tym bardziej, że jestem wielkim miłośnikiem marki i miałem wiele modeli spod znaku czterech kółek. 
Z racji ceny nie oczekiwałem niczego super,wręcz przeciwnie szukałem auta aby wolną chwilą w ramach odreagowania po pracy móc sobie "podłubać". Wcześniej uratowałem od żyletek np Mercedesa w116 ale nie miałem gdzie go trzymać wiec sprzedałem znajomemu z ulicy który wozi teraz ludzi do ślubu   

. 
Tak wiec zaczynamy!
Dane fabryczne: 
Audi Cabrio Typ 89 model 8G. 
Rok produkcji: 1994 
Silnik: V6 2.8 AAH 174KM 
Kolor: LZ5U Audi Indigo Pearl
Wyposażenie fabryczne: 
     o	Hydraulicznie otwierany dach 
     o	Zespolone reflektory przednie 
     o	Skórzana tapicerka, 
     o	Klimatyzacja,
     o	Automatyczna skrzynia biegów,
     o	Skórzany drążek zmiany biegów,
     o	Skórzana kierownica czteroramienna,
     o	Przednie fotele z regulacja wysokości ,
     o	Elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka ,
     o	Drewniane wykończenia w kolorze orzech,
     o	Centralny zamek ,
     o	Elektryczne sterowanie szybami – 4szt
     o	Poduszka powietrzna kierowcy,
     o	Wspomaganie kierownicy, ABS ,
     o	Kanał grzewczy na stopy pasażerów tylnej kanapy, tunel na narty ,
     o	Licznik wyskalowany do 260 Km/h,
     o	Trzy dodatkowe wskaźniki na konsoli środkowej (woltomierz, ciśnienie oleju i temperatura oleju) ,
     o	Antena elektrycznie otwierana ,
     o	Zderzak S2,
     o	Felgi aluminiowe 16’ wzór competition.  
Modyfikacje: 
• Techniczne
     o	Zmiana/Swap silnika na 2,8 AFC – poprawione parametry wewnętrze silnika ,
     o	Zawieszenie gwintowane z przodu  na amortyzatorach MTS (Mapet), sprężyny  gwintu H&R , całość produkcji CUSTOM GARAGE,
     o	Zawieszenie sportowe z tyłu z regulacją wysokości na amortyzatorach MTS (Mapet) , sprężyny SuperSport,
     o	Zmiana/Swap piast na 5x112; przednie  piasty przerobione z audi V8 , et -4mm względem serii; tylne piasty audi A6 C4 ośka,
     o	Dystanse  : przód - Dystom  przykręcane do piast 30mm ; tył – FK , przelotowe 15mm,
     o	Hamulce/ zaciski (girling 60), które zostały rozebrane do zera i pomalowane proszkowo na kolor pomarańczowy – RAL 2004,
     o	Hamulce/ tarcze hamulcowe przód – dobrane do mniejszego ET piast – Mercedes W246, zwiększona średnica tarczy do 280mm względem oryginału;  tylne Brembo z Audi A6 C4,
      o	Zmiana/Swap alternatora na 120A – seryjny 90A.
•Body kit
     o	Lakierowanie całego nadwozia na oryginalny kolor LZ5U wraz z dołami zderzaków oraz progami - oryginalnie czarne,
     o	Zmiana przednich lamp na soczewkowe – oryginał z 94 r 
     o	Felgi Artec L , skręcane 2-częściowe  18’ x 9j x h2 , et 52, opony 215/40 r18, 
     o	Zmiana grilla na nowy wraz z malowaniem obwódki chromowej na czarno,
     o	Emblemat na grill ,oryginalny, Audi S2,
     o	Wymiana przednich  kierunkowskazów na białe – ASO,
     o	Lakierowanie tylnych lamp i blendy na kolor czerwony,
     o	Zmiana i lakierowanie dolnych gumowych listew,
     o	Zmiana tylnej szyby dachu na nową,
     o	Dołożenie spryskiwaczy lamp przednich wraz z instalacją oraz zbiorniczkiem na płyn( 5L) na dwie pompki,
     o	Zmiana anteny radia na teleskopową ,chromowaną ,
•Wnętrze
     o	Zmiana kierownicy, początkowo na trójramienna z pakietu „S”, docelowo na drewnianą z Audi A4 B6 z  2004r,
     o	W związku ze zmianą kierownicy , zmiana wieloklinu na „duży”
     o	W związku ze zmianą kierownicy , zmiana obudowy kierownicy wraz z taśmą na poliftową czyli na kwadratową taśmę Airbag,
     o	Dołożenie do licznika modułu Auto check oraz Board Computer  wraz z manetką,
     o	Dołożenie podstopnicy  z Audi 80 B4 – fabrycznie w cabrio brak,
     o	Zamiana słoneczników z wersji poliftowej wraz z podświetleniem,
     o	Regeneracja boczków drzwi,
     o	Zmiana kosza deski pod radio Audi Delta dedykowane do cabrio,
     o	Customowa zabudowa bagażnika pod audio.
•Audio
     o	Jednostka sterująca :  Audi Delta dedykowana tylko i wyłącznie do Audi B4, Coupe, Cabrio.
     o	Zmieniarka dedykowana do audi , produkcji Pionieer ,
     o	Gośniki przód: zestaw odseparowany 2-way , całość  u-Dimension, głośniki 10cm , jedwabne syczki , zwrotnica u-Dimension,
     o	Głośniki tył : zestaw El comp 6 u-Dimension 16,5cm zamontowane na dystansach mdf, wygłuszone, całość spięta wzmacniaczem Alpine MRV-1000,
     o	Subwoofer : Re Audio Rex 12 s4 który został zamontowany w skrzyni basowej własnej konstrukcji typu Closed  spięty ze wzmacniaczem Blaupunkt gt460
Najbliższe plany : wiosna 2015r
- Układ wydechowy ze stali kwasoodpornej w pełni 2 kanałowy z  przelotowych tłumikach oraz przelotowym końcowym tłumiku zakończonym 2x3"  - produkcja Custom Garage
- Regeneracja foteli wraz z tylną kanapą (już kupiona i czeka) – kolor bez zmian , wygląd fabryczny.
- Uszycie nowych welurowych dywaników wg własnego wzornika – kolor jasnoszary.
Dalsze plany : 
- Hamulce 4- tłoczkowe przód – porsche oraz tylne zaciski z audi A8 D2,
- Lampy wraz z kierunkami USA połączone blendą własnego pomysłu ,
- Być może kiedyś Airride, a jeśli nie to nowy gwint KW variant 2 ,
- zmiana tylnej szyby na oryginalną , fabryczną ,
- Regeneracja odbłyśników w lampach przednich,
- Inne koło ??? lub zmiana koloru rotora obecnego – jasno szary????
- Ponowna zmiana tym razem na fabrycznie nowe listwy dolne, gumowe oraz ich lakierowanie,
- zmiana wiązki silnika – już zakupiona, przy okazji prawdopodobnie zamontowanie klimatronik.
Inne:
Wiele poświęconych godzin i $ na doprowadzanie wszystkich podzespołów do stanu jak najlepszego.
Właściwie nie ma miejsc w samochodzie, które nie były rozkręcone i poprawiane lub naprawiane.
Obecny stan:
Zdjęcia będą niebawem poprawione, te były robione na szybko po pół rocznym pobycie auta w garażu i po przeprowadzonych modyfikacjach.





 
Zabudowa bagażnika w trakcie prac
 
 
 
A tak było od początku :
Po zakupie w garażu , już z wymienionymi lampami przednimi  
Grudzień 2013
 
Auto po odebraniu od lakiernika i gruntownym sprzątaniu ok. marzec 2014r





W miedzy czasie auto było uczestnikiem kilku zlotów 
Dynóvwka 2014 : zdjęcia złapane z neta 
 
 
Skierniewice na  End of  Season party 2014 udało się zdobyć taką oto nagrodę , przy wsparciu  kolegów z klubu Vag Rawa (w porywach do 9 osób w aucie)
Kategoria Open Car Limbo - najniższe auto  :mrgreen:  w innym nie mógłbym sie mierzyć  

 
 Wrzesień 2014r.


Październik 2014r.
Sesja z Anna Gejda Photography i taki to efekt :
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Miłego oglądania i