Temat z nie działającymi czujnikami EGT przewalczyłem - opisane na tym forum, ale w większości
tutaj.
Jedna sonda już zamontowana w aucie - ta po prawej stronie, czyli czujnik G235.
I tutaj moje pytanie: Czy ktoś wymieniał czujnik po stronie kierowcy

Czy ktoś mógłby podzielić się sposobem wykonania tej wymiany

Może jakieś fotostory
Na pierwszy rzut oka sprawa wygląda skomplikowanie - widzę, że zbiorniczek płynu i pompa wtórnego powietrza na pewno do wymontowania. Ale może w ogóle nie ma możliwości wymiany "od góry"

i trzeba kombinować od spodu
Proszę osoby, które już to robiły o podzielenie się doświadczeniem, bo nie chciałbym popełniać błędów, które może już ktoś popełnił

. Wszelkie uwagi są cenne i mile widziane.
Ze swojej strony napiszę, że jeżeli jednak przyjdzie mi się z tym zmagać bez żadnego wsparcia, to zamieszczę opis dla potomności
