Dołączył(a): 23.sty.2015 17:58:27 Posty: 4
				
			 | 
			
				
				
					
					
						Marka: Audi Model: A3 8P Rok produkcji: 2005 (mod. 2006) Kolor: czarny LY9B Pojemność: 2.0 Moc: 140KM/320Nm Silnik: BMM Wyposażenie: fabryczny S-line wewnętrzny i zewnętrzny
 
  MODYFIKACJE: Osiągi: turbina GTB2260VKLR, intercooler S3 8P, wydajniejsze wtryski (fabryczne), usunięty filtr cząstek stałych, wydech: downpipe 3,0" cale reszta 2,5" cala na 3 tłumikach, zaślepiony EGR, usunięta chłodnica spalin, twardsze szpilki głowicy, zmiana programu + odcinka 5000 obr/min Felgi: oryginalne BBS RS861 19x8,5 Opony: Goodyear F1 Asymmetric 2 225/35 R19 Zawieszenie: gwintowane KW Variant 1 Inox Hamulce: Leon Cupra R 345mm przód, 286mm tył, płyn Motul RBF 660 Stylistyka: fabryczny S-line Wnętrze: fabryczny S-line, zmodyfikowany w całości na wersję po drugim lifcie 2009- Car Audio: RNS-E wersja G, fabryczne Bose
 
 
  Po sprowadzeniu:
              
 
 
  Zaniedbany lakier z odpryskami na masce, zderzaku i błotnikach oraz ryskami na innych elementach, niedotykany chyba od nowości. Przed podjęciem decyzji o malowaniu auta należało doprowadzić do stanu najlepszego jak to tylko było możliwe. Glinka, pasty Menzerna, gąbki 3M, szampon i wosk Meguiars:
          
 
 
  Wymiana modułu centralnej elektryki (Bordnetz) z 23bit highend na 30bit highend głównie ze względu na doświetlanie zakrętów:
  
 
 
  Komplet hamulców z Leon Cupra R, 345mm przód, 286mm tył:
      
 
 
  Piaskowanie i proszkowe malowanie fabrycznych felg 18x7,5 przygotowanych na zimówki, opony Dunlop Winter Sport 3D 225/40 18 + woskowanie:
        
 
 
  Wymiana seryjnej turbiny GT1646V, która potrafi nie wytrzymać nawet serii w 2.0TDI 8V (tym bardziej jeżeli jest źle zregenerowana jak się okazało po rozebraniu) na hybrydową GT1749VC:
            
 
 
  Pierwsze wypusty modeli po pierwszym lifcie czyli produkcja jeszcze w 2005 (modelowo 2006 duży grill) miały jeszcze xenon a nie bi-xenon, wymiana z fabrycznych lamp xenon na bi-xenon z DRL (światła do jazdy dziennej):
            
 
 
  Kierownica multifunkcyjna z TT 8J S-line lub A3 8P S-line po drugim lifcie, profilowana + biała nić:
      
 
 
  Gałka z mieszkiem i rączka ręcznego biała nić:
    
 
 
  Nakładki, pedał i podstopnica:
    
 
 
  Lampka sufitowa z lampkami do czytania i diodami podświetlającymi tunel i konsolę środkową:
  
 
 
  Radionawigacja RNS-E wersja G i kosz 2 DIN:
                
 
 
 
              
 
 
  Usunięcie fizyczne i elektroniczne filtra cząstek stałych (DPF), w jego miejsce kompletny downpipe 2,5":
            
 
 
  Po modyfikacji oprogramowania:
  
 
 
  Zawieszenie gwintowane KW Variant 1 Inox, tuleje wahacza pełne S3:
        
 
 
  Felgi BBS RS861 19x8,5 z oponami Goodyear F1 Asymmetric 225/35 19 (dodatkowo porównanie z tymi samymi oponami z rozmiarze 255/35):
        
 
 
  Regeneracja zacisków:
  
 
 
  Wymiana turbiny na GTB17:
  
 
 
  Po modyfikacji oprogramowania:
  
 
 
  2014:
 
 
  Nowe opony Goodyear F1 Asymmetric 2 225/35:
      
 
 
  Modyfikacja fabrycznego wnętrza S-line pierwszy lift 2005-2008 na drugi lift 2009-:
  
 
 
  Kompletny układ wydechowy ze stali kwasoodpornej 2,5" cala, downpipe 3.0" cale, 3 tłumiki:
      
 
 
  Oryginalny intercooler S3 8P + wymiana pozostałych chłodnic:
          
 
 
  Turbina GTB2260VKLR + twardsze szpilki głowicy:
            
 
 
  Wydajniejsze wtryski (fabryczne):
  
 
 
  Po wystrojeniu (bezdymnie):
  
 
 
  Licznik poliftowy (biały FIS):
    
 
 
 
  Aktualnie:
         
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 |