.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2025 14:56:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1468 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 74  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wasze kille reaktywacja wątku :)
PostNapisane: 21.cze.2015 20:34:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Dymian napisał(a):
Megster napisał(a):
A ja ciągle docieram auto, więc na razie sam jestem kilowany.. :)


Kolega Zioołko wpłynął na Twoją decyzję co do auta?


Nie wpłynął. Po prostu nie miąłem siły na szukanie używki i kupiłem "święty spokój". Przynajmniej na jakiś czas. Robiłem wcześniej rekonesans, co zmieści do bagażnika wózek bliźniaczy i wiele aut odpadło..

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wasze kille reaktywacja wątku :)
PostNapisane: 18.lip.2015 23:40:35 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5400
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Wieczorem w Wawie kill na A5 3.0TDi że świateł. Kierownik A5 mocno się spinał bo w moim lusterku wstecznym widoczny był jego Batory, że hej :):
Zielone, start....przy dwójce był o ponad długość z tyłu, zanim miałem 90km/h i zapiąłem 3, zjechałem na skrajnie prawy i puściłem go przodem. Musiał mu nieźle gul latać, że go 10 lat starsza skorupa objechała :D

....aaa Plusiakiem jechałem ;)

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
DLTA + CLHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wasze kille reaktywacja wątku :)
PostNapisane: 19.lip.2015 09:08:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
gitmar napisał(a):
Wieczorem w Wawie kill na A5 3.0TDi że świateł. Kierownik A5 mocno się spinał bo w moim lusterku wstecznym widoczny był jego Batory, że hej :):
Zielone, start....przy dwójce był o ponad długość z tyłu, zanim miałem 90km/h i zapiąłem 3, zjechałem na skrajnie prawy i puściłem go przodem. Musiał mu nieźle gul latać, że go 10 lat starsza skorupa objechała :D

....aaa Plusiakiem jechałem ;)



Za dawnych czasów leciałem do Lublina i trafił mi się młody wściekły i szybki (przynajmniej tak mu się wydawało) w okularze E320 . Bawiłem się z nim do samego Lublina przez 70 km , cuda wianki typek odwalał a ja ze śmiechem raz po raz dawałem mu baty :) Wyglądało to tak, przy każdej próbie oczy jak denka od butelek , ślina kapała, zęby wbite w kierownice no i żyłka za uchem na max. Zawzięty był ale dzięki temu miałem ubaw przez cały dzień. + sprawdza się w takich momentach

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wasze kille reaktywacja wątku :)
PostNapisane: 31.lip.2015 02:10:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Wczoraj bardzo szybki kurs z Kato do Krynicy morskiej i z powrotem już wolniej. Trafiały się rożne typy kierowników i aut.
Z marszu na odjescie na jednym pasie i kreski Megan GT Edition Robert Kubica. Od swiateł do 180km/h eska o długość auta.
Bmw 7 ( F01 )3.0 ze swiateł równo.
Na A1 za Grudziądzem dostałem baty od Porsche 911 białe cabrio z sąsiedniego miasta Mysłowic SM :peace:
Ogółem było fajnie :D

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wasze kille reaktywacja wątku :)
PostNapisane: 08.sie.2015 00:52:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2009 01:14:06
Posty: 879
Lokalizacja: Łobez ZLO
Auto: 2x C3, 2x A6 C4
Robi czym jechałeś B1? :):

_________________
Było:100 C3 2.5 TDI 1T x3, 406 1.9TD XUD, 80 B3 Sport Edition 1.8PM, 100 C4 2.3 NG, 100 C3 2.0 TD NC, A6 C4 2.6 ABC, A6 C4 2.5TDI AEL, 406 2.0HDI RHZ, Octavia 1.8T AUM, A4 B5 1.8 ADR, A6 C4 2.6 quattro, 80 B3 1.6TD SB, Passat B5FL 1.9TDI AWX, A6 C4 2.5TDI AEL
Renault Laguna II 1.9 dCI F9Q 750 2008-...
Honda Shadow VT600 `96 2012-...
Audi 100 C3 2.5 TDI 1T 2009-...
Audi A6 C4 2.6 ABC quattro 2015-...
Audi 100 C3 1.8 4B 2018-...
Audi A6 C4 2.5 TDI AEL + czips 2019-...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wasze kille reaktywacja wątku :)
PostNapisane: 08.sie.2015 08:13:03 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5246
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Blt:
*Robi* napisał(a):
Od swiateł do 180km/h eska o długość auta.


Jakieś dwa tygodnie temu mieliśmy nocny spontan na S7. Tym razem mnie schłostali jak małe dziecko:
- S6 C5 manual z piecem od RS6 450+
- A4 2,7BiT 300+
- RS3 340++
- BMW M5 E39 400+
- Golf R mk6 300+

Jedyny kill jaki mi tego dnia wyszedł to powrót do domu. Natrafiłem na dwóch F&F. BMW e39 V8 w sedanie i Volvo T6. Ciekawe porównanie bo BMW 286KM i RWD więc na starcie wyskakiwałem ale co dziwne maks 1,5 długości. Od Volvo spodziewałem się batów - 306KM nie dawało rady.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wasze kille reaktywacja wątku :)
PostNapisane: 09.sie.2015 19:47:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Blt napisał(a):
Robi czym jechałeś B1? :):


Hehee chciał bym żeby mi B1 tak latała :D ale było by zdziwienie innych :diabel:
Leciałem S6 :)

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wasze kille reaktywacja wątku :)
PostNapisane: 17.wrz.2015 10:56:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 16:20:01
Posty: 691
Lokalizacja: Silesia
Robi, to to lata? Ja myślałem, że ledwo się odpycha :)

_________________
No Limits With S2 Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wasze kille reaktywacja wątku :)
PostNapisane: 24.gru.2015 00:34:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2013 19:57:31
Posty: 243
Nic nie piłem jeszcze....
Przeżyłem dziś szok a jeszcze większy szok przeżył gość w 300C SRT jak nas killowało ...Punto wyglądało normalnie. Ja jechałem grzecznie 140km/h. Oni w dwójkę mieli grubo więcej (mysle ,ze min 180-200km/h) . 300C wymiękło jak mu ciągle na zderzaku siedział Punciak. Jak mu zjechał ten chryslerem to odszedł momentalnie. Sprawdzałem w necie i najmocniejszy Punciak ma max 180 KM (czyli tyle ile najsłabsze 300C) a Abarth max 272 KM ale na 100% było to cywilne Punto. Na dodatek tam jest max 195 do 205km/h . :galy:


A na koniec o mało co przez gościa w SRT tylko w Jeepie Grand Cherokee nie skończyłem w rowie bo kolesiowi odwaliło i zaczął killować chyba z 20 aut jadących w sznurku po drodze z jednym pasem w każdym kierunku. I akurat jak był na moje wysokości z naprzeciwka wyskoczył koleś mu. A ,że A4 mniejsza od Jeepa to próbował mnie do rowu zepchnąć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wasze kille reaktywacja wątku :)
PostNapisane: 24.gru.2015 08:40:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2013 23:05:05
Posty: 239
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi S6 C5 2003 sedan
Punto buwa zdradliwe. Znajomy sobie uturbił i też killował co popadło. W dodatku to auto niewiele waży więc szybkie jest :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wasze kille reaktywacja wątku :)
PostNapisane: 24.gru.2015 22:34:58 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5246
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Jest sporo projektow z 1,4 tjetem albo 1,75 z alfy i mocami szarpia pod 400KM. Ale balbyn sie tym jezdzic. Jest mega niestabilne.

Wytapatane Zenkiem 5

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wasze kille reaktywacja wątku :)
PostNapisane: 13.sty.2016 09:41:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Wczoraj znajomy wpadl na pomysł, żeby swoim niedawno zakupionym BMW X6M, 4.4 biturbo 555KM pomęczyć moją ese plusa. Oczywiscie byl w pelni nieswiadomy co to za samochod. Parametrycznie to esa powinna byc do setki sek moze niecala wolniejsza, ale to na papierze. Pierwsze starcie znajomy na pewniaka nie wlaczyl trybu S i to był jego błąd, bylo zdziwienie bo legalnie esa byla szybsza i spkojnie sie oddalala. Sam sie zdziwilem. Gadka szmatka i nastepne wielokrotne próby z wszystkimi trybami sportowymi. Teraz dopiero szanse sie zrownaly. Nie rozpisujac sie bejca byla minimalnie zwawsza, ze wzgledu na duzy moment na niskich obr. Dzieki czemu np z rolki 50km/h mialem niesprzyjajace niskie obr. Na 2ce no i bejce wyciskalo lekko do przodu. Ale nie duzo, moze dlugosc samochodu i moze do 180 zyskiwal jeszcze jedna dlugosc. Z kolei gdy na poczatku nie udalo mu sie nadrobic, to mial pozamiatane, moglem mu machac przez szybke do konca 4 biegu, szybciej nie smigalismy. Zeby dorownac, to audiola musi szlifowac caly czas 5-7 tys i do tego perfect shifty.
Z miejsca esa ma lepsza katapulte, pomimo manualnej a nie elektronicznej procedury startu. Jednak szybko odezwalo sie konczonce sprzeglo i zaczelo ciagnac, takze musze przyspieszyc zaplanowana wymiane.
Generalnie wrazenia akustyczno przeciazeniowe niezle. Znajomy zdziwiony maxymalnie za stara seta tak zapina. Ja tez mialem w koncu jakies porownanie, aczkolwiek spodziewalem sie wiekszych batow. Zmienie sprzeglo to bedzie runda 2.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wasze kille reaktywacja wątku :)
PostNapisane: 13.sty.2016 09:49:01 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5400
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Hehe...:D i o to chodzi :peace:

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
DLTA + CLHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wasze kille reaktywacja wątku :)
PostNapisane: 13.sty.2016 10:43:44 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5246
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Bądź co bądź S6+ jest sporo lżejsze a dwa, że bmkowe V8ki bardzo często nie trzymają mocy bardziej niż w naszych audikowych.

Fajnie jak taka babcia wklepuje mięśniakowi ;-)

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wasze kille reaktywacja wątku :)
PostNapisane: 13.sty.2016 11:34:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Lukasik napisał(a):
Wczoraj znajomy wpadl na pomysł, żeby swoim niedawno zakupionym BMW X6M, 4.4 biturbo 555KM pomęczyć moją ese plusa. Oczywiscie byl w pelni nieswiadomy co to za samochod. Parametrycznie to esa powinna byc do setki sek moze niecala wolniejsza, ale to na papierze. Pierwsze starcie znajomy na pewniaka nie wlaczyl trybu S i to był jego błąd, bylo zdziwienie bo legalnie esa byla szybsza i spkojnie sie oddalala. Sam sie zdziwilem. Gadka szmatka i nastepne wielokrotne próby z wszystkimi trybami sportowymi. Teraz dopiero szanse sie zrownaly. Nie rozpisujac sie bejca byla minimalnie zwawsza, ze wzgledu na duzy moment na niskich obr. Dzieki czemu np z rolki 50km/h mialem niesprzyjajace niskie obr. Na 2ce no i bejce wyciskalo lekko do przodu. Ale nie duzo, moze dlugosc samochodu i moze do 180 zyskiwal jeszcze jedna dlugosc. Z kolei gdy na poczatku nie udalo mu sie nadrobic, to mial pozamiatane, moglem mu machac przez szybke do konca 4 biegu, szybciej nie smigalismy. Zeby dorownac, to audiola musi szlifowac caly czas 5-7 tys i do tego perfect shifty.
Z miejsca esa ma lepsza katapulte, pomimo manualnej a nie elektronicznej procedury startu. Jednak szybko odezwalo sie konczonce sprzeglo i zaczelo ciagnac, takze musze przyspieszyc zaplanowana wymiane.
Generalnie wrazenia akustyczno przeciazeniowe niezle. Znajomy zdziwiony maxymalnie za stara seta tak zapina. Ja tez mialem w koncu jakies porownanie, aczkolwiek spodziewalem sie wiekszych batow. Zmienie sprzeglo to bedzie runda 2.



Pieknie :diabel: Już niedługo kończe swojego "+sa" i tez pośmigam ;)

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wasze kille reaktywacja wątku :)
PostNapisane: 13.sty.2016 14:18:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 10:22:28
Posty: 781
Lokalizacja: a-chów/b-b
Lukasik napisał(a):
Wczoraj znajomy wpadl na pomysł, żeby swoim niedawno zakupionym BMW X6M, 4.4 biturbo 555KM pomęczyć moją ese plusa. Oczywiscie byl w pelni nieswiadomy co to za samochod. Parametrycznie to esa powinna byc do setki sek moze niecala wolniejsza, ale to na papierze. Pierwsze starcie znajomy na pewniaka nie wlaczyl trybu S i to był jego błąd, bylo zdziwienie bo legalnie esa byla szybsza i spkojnie sie oddalala. Sam sie zdziwilem. Gadka szmatka i nastepne wielokrotne próby z wszystkimi trybami sportowymi. Teraz dopiero szanse sie zrownaly. Nie rozpisujac sie bejca byla minimalnie zwawsza, ze wzgledu na duzy moment na niskich obr. Dzieki czemu np z rolki 50km/h mialem niesprzyjajace niskie obr. Na 2ce no i bejce wyciskalo lekko do przodu. Ale nie duzo, moze dlugosc samochodu i moze do 180 zyskiwal jeszcze jedna dlugosc. Z kolei gdy na poczatku nie udalo mu sie nadrobic, to mial pozamiatane, moglem mu machac przez szybke do konca 4 biegu, szybciej nie smigalismy. Zeby dorownac, to audiola musi szlifowac caly czas 5-7 tys i do tego perfect shifty.
Z miejsca esa ma lepsza katapulte, pomimo manualnej a nie elektronicznej procedury startu. Jednak szybko odezwalo sie konczonce sprzeglo i zaczelo ciagnac, takze musze przyspieszyc zaplanowana wymiane.
Generalnie wrazenia akustyczno przeciazeniowe niezle. Znajomy zdziwiony maxymalnie za stara seta tak zapina. Ja tez mialem w koncu jakies porownanie, aczkolwiek spodziewalem sie wiekszych batow. Zmienie sprzeglo to bedzie runda 2.


mhm, niewykonalne
pomiędzy s6+ a x6m jest przepaść w osiągach,
dopytaj o te bmw, były jeszcze zwykłe e70 50i 4.4 biturbo 407KM nie x6m, może to te

popatrz
http://www.zeperfs.com/duel2712-3154.htm
a tu nie M
http://www.zeperfs.com/duel2712-3471.htm

_________________
mek1 vel przemek530d
S4 - moje pierwsze audi
+ żonowóz astra H 1.6T
+lato:: honda x11 akrapovic był, czeka na następce
było na zimę: A6 C5 2.5tdi Tip ake Q Avant
było: skodzina megapałer fabia 1.2htp
było: e46 330d+ sedan manual 303@705
było: e39 530d T manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wasze kille reaktywacja wątku :)
PostNapisane: 13.sty.2016 14:56:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
mek1 napisał(a):
Lukasik napisał(a):
Wczoraj znajomy wpadl na pomysł, żeby swoim niedawno zakupionym BMW X6M, 4.4 biturbo 555KM pomęczyć moją ese plusa. Oczywiscie byl w pelni nieswiadomy co to za samochod. Parametrycznie to esa powinna byc do setki sek moze niecala wolniejsza, ale to na papierze. Pierwsze starcie znajomy na pewniaka nie wlaczyl trybu S i to był jego błąd, bylo zdziwienie bo legalnie esa byla szybsza i spkojnie sie oddalala. Sam sie zdziwilem. Gadka szmatka i nastepne wielokrotne próby z wszystkimi trybami sportowymi. Teraz dopiero szanse sie zrownaly. Nie rozpisujac sie bejca byla minimalnie zwawsza, ze wzgledu na duzy moment na niskich obr. Dzieki czemu np z rolki 50km/h mialem niesprzyjajace niskie obr. Na 2ce no i bejce wyciskalo lekko do przodu. Ale nie duzo, moze dlugosc samochodu i moze do 180 zyskiwal jeszcze jedna dlugosc. Z kolei gdy na poczatku nie udalo mu sie nadrobic, to mial pozamiatane, moglem mu machac przez szybke do konca 4 biegu, szybciej nie smigalismy. Zeby dorownac, to audiola musi szlifowac caly czas 5-7 tys i do tego perfect shifty.
Z miejsca esa ma lepsza katapulte, pomimo manualnej a nie elektronicznej procedury startu. Jednak szybko odezwalo sie konczonce sprzeglo i zaczelo ciagnac, takze musze przyspieszyc zaplanowana wymiane.
Generalnie wrazenia akustyczno przeciazeniowe niezle. Znajomy zdziwiony maxymalnie za stara seta tak zapina. Ja tez mialem w koncu jakies porownanie, aczkolwiek spodziewalem sie wiekszych batow. Zmienie sprzeglo to bedzie runda 2.


mhm, niewykonalne
pomiędzy s6+ a x6m jest przepaść w osiągach,
dopytaj o te bmw, były jeszcze zwykłe e70 50i 4.4 biturbo 407KM nie x6m, może to te

popatrz
http://www.zeperfs.com/duel2712-3154.htm
a tu nie M
http://www.zeperfs.com/duel2712-3471.htm


Tez popatrzyłem troche po necie no i nie wygląda to kolorowo no ale może kierownik wogóle nie ogarnia tej tłustej bawary, może coś dolega albo to faktycznie jest 407 ps. Suma sumarum S6+ vs X6M = no chance

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wasze kille reaktywacja wątku :)
PostNapisane: 13.sty.2016 16:35:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
patrzylem na wyglad wewn., zewn. i bajery sportowe, tryby skrzyni, wajche od biegow M, obroty do jakich sie kreci, zegary wyskalowane ze znaczkami M, obrotomierz, silnik, wydechy, wszystko jak w X6M, manetki do zmiany biegow w kierownicy. Także przyjąłem, że to Mka.
Aczkolwiek wszystko jest możliwe. Możliwe jest także, że np paliwo mogło być zalane 95okt. Check engine sie nie palił. Także nie wiem. G-tech'a nie miałem przy sobie.

Mnie też się wydawało, że te X6M jedzie bardziej jak te słabsze X6 5.0i, po parametrach, bo wtedy bardziej by się zgadzały wyniki. Ew. ma jakąś delikatną wadę i ze 100 plastikowych koni zamarzło :)

U mnie w sumie tylko "czip rezystor" i dobre paliwo.

W każdym razie taki wynik akurat. Może jakis filmik zapodam.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wasze kille reaktywacja wątku :)
PostNapisane: 14.sty.2016 09:12:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Pawlo napisał(a):
Suma sumarum S6+ vs X6M = no chance
tez tak uwazam

A tutaj stary filmik Audi S4 C4 ~280KM vs Golf 3 VR6 syncro z kompresorem, deklarowane 350KM - tez no chance https://www.youtube.com/watch?v=Q6uXJQNf8HQ

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wasze kille reaktywacja wątku :)
PostNapisane: 14.sty.2016 09:30:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Lukasik napisał(a):
Pawlo napisał(a):
Suma sumarum S6+ vs X6M = no chance
tez tak uwazam

A tutaj stary filmik Audi S4 C4 ~280KM vs Golf 3 VR6 syncro z kompresorem, deklarowane 350KM - tez no chance https://www.youtube.com/watch?v=Q6uXJQNf8HQ


Golf był 2.0 16V ;)

Mimo wszystko lubie gdy C4 uciera nosa innym szybkim autom

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1468 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 74  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: