robh77 napisał(a):
Tak ma być, po prostu ten płyn co dolałeś po odpaleniu silnika zmieszał się z pozostałym płynem w układzie i dlatego zmienił barwe

Musisz sprawdzić odporność płynu na mróz i jeśli jest mała to dolać koncentratu
Kub sobie tester albo podjedz do jakiegoś warsztatu

No no a jak za mocny to jeszcze trzeba naszczyć żeby złapał kolor...płyny się mieszają tylko w teorii. Któż to może wiedzieć jaka zachodzi między nimi reakcja, i co w ogóle było wcześniej wlane. Potem płacz że puściła nagrzewnica , albo skorodowała uszczelka pod głowicą itd.. Nagrzej go trochę , zdejmij dolny wąż z chłodnicy , wszystko zleci, zalej woda znowu odpal niech się pomiesza, i tak ze cztery razy , a na koniec zalej destylowaną z koncentratem G12 i wszystko. A jak nie masz pojęcia zaprowadź do mechanika zapłać z 50 pln, znajdzie korek w bloku i chłodnicy,spuści wszystko do zera ,zaleje czysty płyn jak należy ,da gwarancje do bramy,a Ty nic nie popsujesz
