frezika6 napisał(a):
Skoro INA i SKF są już niedostępne to jaki cudem ma je pakować w swoje kartoniki rouville?
A może wypowie się ktoś kto ostatnio wymieniał rozrząd w jakiejś wannie, 80 -tce B3/B4 lub innym audi z pięcioma garami?
Przecież jest tego od groma na forum... ???
No to właśnie się wypowiedziałem... Rouville pakuje części innych producentów, przede wszystkim SKF i INA.
A tutaj:
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/eka ... 901000000/ masz np. kompletny zestaw SKF do silnika 1.9. Jeżeli liczba zębów się zgadza, to reszta też będzie pasowała. Zmiana była od jesieni 1988 roku, a później dopiero w modelu C4. Do '88 wszystkie pięciocylindrówki miały ten sam rozrząd, więc pomiędzy 1.9, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3 - wszystko pasuje zamiennie (tylko zwracamy uwagę na liczbę zębów). Można też zrobić migrację ze starego typu (do '88 - mniej zębów) na nowszy (88-90 -więcej zębów), wystarczy wymienić razem z rolkami, paskiem i pompą także kółko zębate napędzające (na wale korbowym).
Pozdrawiam