|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| PazZurekK |
|
|||
Dołączył(a): 07.lis.2015 20:14:20 Posty: 13 Auto: A4 B5 2.6 V6 |
|
|||
| Góra | |
|||
| wordeck |
|
||||
Dołączył(a): 21.paź.2004 11:03:48 Posty: 3304 Lokalizacja: Poznań i okolice |
|
||||
| Góra | |
||||
| PazZurekK |
|
|||
Dołączył(a): 07.lis.2015 20:14:20 Posty: 13 Auto: A4 B5 2.6 V6 |
|
|||
| Góra | |
|||
| wordeck |
|
||||
Dołączył(a): 21.paź.2004 11:03:48 Posty: 3304 Lokalizacja: Poznań i okolice |
|
||||
| Góra | |
||||
| PazZurekK |
|
|||
Dołączył(a): 07.lis.2015 20:14:20 Posty: 13 Auto: A4 B5 2.6 V6 |
|
|||
| Góra | |
|||
| wordeck |
|
||||
Dołączył(a): 21.paź.2004 11:03:48 Posty: 3304 Lokalizacja: Poznań i okolice |
|
||||
| Góra | |
||||




Nieszczelność membrany powoduje zmniejszenie siły wspomagania i może skutkować "pływaniem" wolnych obrotów i gaśnięciem silnika, zwłaszcza podczas hamowania. Ale na pewno nie spowoduje "wpadania" pedału. Szukaj przyczyn w hydraulice. A pompa hamulcowa jest na pewno dobrze dobrana do serwa (chodzi o długość popychacza)?