.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.cze.2025 21:43:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 20:54:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.kwi.2005 15:50:14
Posty: 195
Lokalizacja: Sieciechowice (Krakow)
Auto: a6 c5 99 apu
emge to sprawdz ten biały czujniczek, mam taki rysuneczek ile ma miec opornosci w zaleznosci od temperatury to moge podesłać, to samo mialem i pomogło :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 21:15:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Pewnie, ze zapodaj emge@op.pl

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2005 21:42:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2004 18:53:48
Posty: 10
Lokalizacja: z zaskoczenia
Czesław Grzelec - przed wymiana czujnika byłem na kompie i nic nie wykazało :/ nie chce płacić kolejnych 50 zł za coś co nie jest pewne.. może odrazu zapodać nową lambde? co sądzicie?

_________________
-=Audi 80 B4 2.0 (3A)=-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Nierówna praca silnika.
PostNapisane: 08.wrz.2005 19:51:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2005 22:19:32
Posty: 287
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Witam.
Mało kto wie, że uszkodzona sonda lambda ma wpływ na:
-wyższe zużycie paliwa,
-falujące obroty.
Żywotność sondy jest ograniczona i jej góra granica wytrzymałości to około 100 00 km.
Powyższe cytaty zaczerpnąłem z wydawnictwa MOTOR nr 24/2005
polecam wszystkim użytkownikom przeczytać ten artykół.Opisane przypadki awarii sondy i jej objawy niesprawności.
Pozdrowienia.

_________________
Sztywny.
AUDI 80 B 4 Silnik ABK 115 kM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 19:54:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 10:12:56
Posty: 552
Lokalizacja: LBI
100 00tys km czy 1000 00 tys km

_________________
Alfa 156 2.4 20V
Audi B4 2.0 ABT LPG

Audi B4 2.6 ABC LPG ...
Audi B3 1.8 LPG...
Audi B3 1.6 LPG...
Alfa 156 2.4 JTD...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Nierówna praca silnika.
PostNapisane: 08.wrz.2005 20:54:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2005 22:19:32
Posty: 287
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Cześć.
Oczywiście, że sto tysięcy km.
Ja natomiast odnośnie podłączenia do komputera stosuję "Fortel"
że coś mi mechanik źle zrobił to on podłącza ponownie sprawdza potwierdza, że tak musi być ale raz płacę.
Pozdr.
Chcę dodać , iż nowe sondy w zależności od ilości przewodów są bardzo drogie ale te oryginalne.
Nara.

_________________
Sztywny.
AUDI 80 B 4 Silnik ABK 115 kM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2005 15:31:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
maciek33w napisał(a):
emge to sprawdz ten biały czujniczek, mam taki rysuneczek ile ma miec opornosci w zaleznosci od temperatury to moge podesłać, to samo mialem i pomogło :diabel:
Czy to ten czujnik ktory jest przy lewej czesci pokrywy klawiatury? Jesli tak to nic nie dala jego wymiana.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2005 09:42:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.kwi.2005 15:50:14
Posty: 195
Lokalizacja: Sieciechowice (Krakow)
Auto: a6 c5 99 apu
numerek 3 (czujnik ... dla instalacji wtryskowej ) na dole strony tej co Ci wyslalem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2005 18:45:36 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
A widzisz to gapa ze mnie :D

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 17:07:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2004 18:53:48
Posty: 10
Lokalizacja: z zaskoczenia
ja już zrobiłem wszystko.. i nic nie pomaga :/

zmieniony czujnik, zmienione świece, odłączyłem akumulator na dobe (to troche pomogło na jakieś 2 dni).. dalej nie mam pomysłów bo nie gwarantują one poprawy...

czy ktoś wie co jest grane? :|

_________________
-=Audi 80 B4 2.0 (3A)=-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Nierówna praca silnika
PostNapisane: 13.wrz.2005 19:31:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2005 22:19:32
Posty: 287
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Cześć.
Nie załamuj się - ja z takimi problemami walczyłem pół roku już byłem zdecydowany sprzedać auto i ponownie podłączenie do komputera wszystko w porządku - kasowanie błędów w komputerze do tej pory nigdy przez mechanika nie sprawdzane a błędy to od ciśnienia oleju, wspomagania kierownicy, stukowego spalania nic wspólnego z obrotami - nadal wpadał w wysokie obroty od 1000 - 2500. Mechanik dopiero ustalił, że to zawór biegu jałowego ten nad wtryskami - wymianka go sprawę załatwiła. U ciebie samo odłączenie baterii w celu resetacji kompa nic nie pomoże. Proponuję zmianę mechanika na elektromechanika.
Powodzenia.

_________________
Sztywny.
AUDI 80 B 4 Silnik ABK 115 kM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2005 21:47:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lip.2005 21:51:04
Posty: 5
Lokalizacja: kołobrzeg
Z tych wrzystkich rzeczy które tutaj przeczytałem to także miałem taki przypadek i dochodziłem do tego z dobre dwa miesiące a co się okazało to miałem przestawiony rozrząd dokładnie o trzy zęby i na dokładke ktoś wcześniej wszystko to ładnie pięknie wyregulował razem z zaplonem dopóki nieprzejrzałem całej książki o audi i niesprawidziłem rozrządu to także się głowiłem.Polecam sprawdź sobie rozrząd bo może ktoś mógł się machnąć bo u mnie już nie rzuca silnikiem.
POZDRAWIAM !!!!!!!!!!!!!!!
GrEkO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


MaM AuDi i KoChAm AuDi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2005 14:05:58 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
maciek33w napisał(a):
numerek 3 (czujnik ... dla instalacji wtryskowej ) na dole strony tej co Ci wyslalem
Czujnik sprawdzony (narazie na ciepło wskazania grają). Im zimniej rano tym wieksze problemy z odpaleniem. Jest w nim jak sprawdzic jakies urzadzenie rozruchowe (typu ssanie :D)? Wyglada jak by to nie dzialalo, bo po chwili podgrzania wszystko jest ok.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2005 17:38:08 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Dobra sam sobie odpowiem. Mierzylem opornosc na tym czujniku wiec wyciagnalem z niego wtyczke. Po ponownym wlozeniu (puki co) autko ladnie pali i utrzymuje obroty. Moze styki nie zwieraly? Im happy :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: :)
PostNapisane: 19.wrz.2005 09:20:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2005 11:27:13
Posty: 19
Lokalizacja: Olsztyn
Witam!

U mnie była to prawdopodobnie podstawa gaźnika (Silnik 2.0 benzyna, jednopunktowy wtrysk) - guma była sparciała i zniekształcona, całość razem z filtrem powietrza się mocno chwiała....silnik dostawał po prostu lewego powietrza :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2005 17:44:25 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Dobra jednak to byl czujnik :D (17 zł) Oto on:
http://img421.imageshack.us/img421/1322/bosch3lu.jpg
Dzieki "maciek33w"

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2005 19:27:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2004 18:53:48
Posty: 10
Lokalizacja: z zaskoczenia
gdzie jest ten czujnik? i od czego on jest? bo jakoś niekojarze..

a to co pisane jest wyżej że podstawa gaźnika to nie to.. u mnie też wymieniona i.. i nic..

a teraz jak jest zimno to jeździ się tragicznie :( "Czas kupić coś nowego?"

_________________
-=Audi 80 B4 2.0 (3A)=-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 19:09:23 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
NR 3. Widzę, że masz B4 wiec u ciebie może (ale nie musi) być niebieski czujnik (wciskany).
Obrazek

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2005 19:59:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2004 18:53:48
Posty: 10
Lokalizacja: z zaskoczenia
Tak u mnie jest to niebieski czujnik. Wymieniłem go jakieś 3 miesiące temu i jedyne polepszenie jakie zaobserwowałem to spalanie.. poprostu jest zwiększone ssanie i samochód pali więcej..

no i szukam dalej...

Dzięki

_________________
-=Audi 80 B4 2.0 (3A)=-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: