| 
					
						 Posiadam A4 B6 3.0 ASN Quattro + tiptronic, kolor FIS, tempomat. Dawca jest zaklepany już (kompletne auto na 
  chodzie) A6 C5 2.7 BES Quattro + Tiptronic + LPG, tempomat. Chce przełożyć kompletny silnik wraz ze skrzynia z C5. Czy posiadając 
  kompletnego dawcę mogę napotkać na jakieś problemy mechaniczne przy instalacji silnika wraz ze skrzynia ? Jak ma się sprawa z elektryką, 
  wiązka kompletna z C5 czy skrzynki bezpieczników tj. kable umieszczenie kolejności bezpieczników itp w C5 jest P&P jak w B6 ? Co z IMO w 
  C5 ? Ogólnie jeśli ktoś może wesprzeć wiedzą z czym mogą być problemy w trakcie SWAPA chce się do tego przygotować możliwie na 100% aby 
  poświecić parę dni na całe zadanie i wyjechać autem. Bedę wdzięczny za pomoc i informacje. 
  PS. 2.7t jest na chodzie w aucie, auto jezdne w bardzo dobrym stanie, PS. 3.0 ASN także na chodzie, PS. SWAP będę robić sam z drobną pomocą. 
					
  
						
					 |