Moderator |
 |
Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26 Posty: 5246 Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
|
Opisana usterka wskazywała by na: - zużyty olej ATF (póki zimny i gęsty trzyma jako tako ciśnienie) - pęknięty kosz forwardu, który po rozgrzaniu nieco się rozchyla i gubi ciśnienie w całości - konwerter
Sprawdź jakie masz obroty na wejściu i wyjściu oraz ciśnienie robocze. Pomoże to określić gdzie gubi "napęd".
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|
|